09126719724 02188936505
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • دوره MBA | مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
شبکه های اجتماعی: اینستاگرام تلگرام واتساپ
  • 09126719724
  • درباره ما
  • تماس با ما
مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی دوره های مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • رویدادها
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
0
ورود / ثبت نام

بلاگ

چرا نمی توانم بفروشم؟

29 تیر 1401
ارسال شده توسط هادی بیسجردی
مقالات حوزه فروش
7.72k بازدید

10 راه برای تغییر نتایج فروش

چرا نمیتونم بفروشم؟ آخرین باری که این سوال را از خود پرسیدید کی بود؟

گردش مالی بسیار زیادی در حرفه فروش وجود دارد، و من فکر می کنم که از یک چیز ناشی می شود – انتظارات نادرست از آنچه دیگران می توانند برای شما انجام دهند.

بهانه‌ها بیداد می‌کنند، از «بازاریابی کار خود را انجام نمی‌دهد» تا «من هرگز آموزش ندیده‌ام» تا «رئیس من یک احمق است». لیست بهانه ها هرگز تمام نمی شود. زمان آن فرا رسیده است که مالکیت خود را به دست بگیرید و فروش خود را افزایش دهید و متوجه شوید که پاسخ به این سوال که “چرا نمی توانم بفروشم” در شماست ، نه شخص دیگری.

https://course-mba.ir/course/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-mba-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4/

فقط شما می توانید به خودتان انگیزه بدهید. از سرزنش رئیس خود دست بردارید. 

از سرزنش دیگران دست بردارید و کنترل را به دست بگیرید. در اینجا 10 کاری وجود دارد که اکنون می توانید انجام دهید و بر نحوه فروش شما تأثیر می گذارد:

1. 100% مسئولیت نگرش خود را بپذیرید. هیچ کس نمی تواند نگرش شما را تغییر دهد، فقط شما می توانید. به طور مشابه، هیچ کس دیگری، از جمله رئیس شما، نمی تواند به شما انگیزه دهد. این کار شماست. فقط خودتان میتوانید به خودتان انگیزه دهید.

2. از سرزنش رئیس خود برای کارهایی که فکر می کنید در حق شما اشتباه می کند دست بردارید. چه کسی اهمیت می دهد! مهم این است که چه کاری انجام می دهید، نه اینکه رئیس شما چه کاری انجام می دهد یا نمی کند.

پیشنهاد :  اصول مهم مذاکره قبل از فروش

3. فهرستی از تمام راه هایی که به مشتریان خود کمک کرده اید تهیه کنید. شما به عنوان یک فروشنده بسیار مؤثرتر از آن هستید که متوجه شوید. شما فقط انتخاب کرده اید که روی موارد منفی تمرکز کنید. در عوض روی کارهای مثبتی که انجام داده اید تمرکز کنید.

4. دیگران تنها در صورتی بر شما تأثیر منفی خواهند گذاشت که به آنها اجازه دهید. دلیلی وجود دارد که چرا افراد منفی با افراد منفی گرا معاشرت می کنند.

5. به جای محصول یا خدمات فیزیکی که می فروشید، 100% روی اینکه چگونه به مشتریان خود کمک می کنید و چگونه از خرید از شما سود می برند، متمرکز باشید.

6. زندگی را نه از روی طرز فکر کمبود، بلکه از روی ذهنیت فراوانی ببینید. وقتی به زندگی به عنوان داشتن فرصت های نامحدود و فراوانی همه چیز نگاه می کنیم، شگفت انگیز است که چقدر فرصت های دیگر را خواهیم دید.

7. متوجه شوید که بزرگترین مشتریانی را دارید که هر فروشنده ای می تواند درخواست کند. اگر مشتریان خود را عالی ببینید، شگفت انگیز است که نتایج شما چقدر بهتر خواهد بود. طرز فکری که نسبت به مشتریان خود دارید بر رابطه شما با آنها تأثیر می گذارد.

8. هر روز را با سپاسگزاری و قدردانی شروع کنید تا فرصت ملاقات با دیگران را داشته باشید.

9. ابتدا بر کمک به دیگران، از جمله مشتریان بالقوه و مشتریان خود تمرکز کنید. هنگامی که مشتریان خود را مهمتر از تعیین سهمیه فروش خود می بینید، شگفت انگیز خواهد بود که چقدر آسان تر است که سهمیه فروش خود را ایجاد کنید.

پیشنهاد :  مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟(ویژگی ها و مزایا آن)

10. هرگز به خود اجازه ندهید که نگرش «اگر/پس» داشته باشید. این جایی است که شما معتقدید هر مشکلی که دارید را می توان با این جمله حل کرد: ” اگر من این کار را انجام دهم ، پس آن  را انجام خواهم داد.” تنها کاری که این نوع نگرش می تواند برای شما انجام دهد این است که به شما اجازه می دهد بهانه های ارزان قیمت و تمایل به سرزنش دیگران را ایجاد کنید.

 

فروش یک شغل نیست.  حتی یک حرفه هم نیست . این یک سبک زندگی است و از درون شروع می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • رهبری در فروش چیست
    رهبری در فروش چیست؟

    4.91k بازدید

  • چگونه با مشتری ناراضی برحورد کنیم؟
    چگونه با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟

    579 بازدید

  • اصول مهم مذاکره قبل از فروش
    اصول مهم مذاکره قبل از فروش

    7.65k بازدید

  • افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان
    افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان

    9.42k بازدید

  • مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟(ویژگی ها و مزایا آن)
    مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟(ویژگی ها و مزایا آن)

    8.27k بازدید

  • اصول پنج گانه فروش
    اصول پنج‌گانه افزایش فروش

    10.82k بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دسته بندی مقالات
  • آموزش و اطلاعات
  • اخبار
  • داستان های کسب و کار
  • رهبری کسب و کار
  • مدیریت برند و برندینگ
  • مدیریت سالن زیبایی
  • مدیریت کسب و کار
  • مقالات بازاریابی و تبلیغات
  • مقالات برنامه ریزی و هدف گذاری
  • مقالات حوزه اصول و فنون مذاکره
  • مقالات حوزه سرمایه گذاری و مالی
  • مقالات حوزه فروش
  • مقالات حوزه کارآفرینی
  • مقالات حوزه گمرک
  • مقالات حوزه مدیرعامل حرفه ای
  • مقالات حوزه مدیریت اداری و سازمانی
  • مقالات حوزه مدیریت مراکز آموزشی
  • مقالات حوزه مدیریت منابع انسانی
  • مقالات دیجیتال مارکتینگ
  • مقالات کوچینگ
  • مقالات مباحث حقوقی
  • مقالات مدیریت اجرایی
  • مقالات مدیریت استراتژیک
  • مقالات مدیریت برنامه نویسی
  • مقالات مدیریت بیمه
  • مقالات مدیریت تجاری
  • مقالات مدیریت روابط عمومی
  • مقالات مدیریت سلامت
  • مقالات مدیریت سیستم های اطلاعاتی شبکه
  • مقالات مدیریت معدن| مدیریت پروژه
  • مقالات مدیریت ورزشی
  • مقالات مرتبط حوزه شهرسازی |عمران|املاک
  • مقالات هتلداری و گردشگری
  • مقالات هنری
  • مقالات هوش مصنوعی
  • مهاجرت تحصیلی و کاری
دوره و محصول پیشنهادی
  • قوانین حقوقی در املاک و مستغلات
    قوانین حقوقی در املاک و مستغلات
  • دوره اصول و فنون مذاکره
    دوره پیشرفته اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی
  • مدیریت پروزه
    بسته آموزشی مدیریت پروژه
  • دوره DBA مدیریت هتلداری | مدرک DBA مدیریت هتلداری
    دوره DBA مدیریت هتلداری | مدرک DBA مدیریت هتلداری
  • اصول و فنون مذاکره در املاک و مستغلات
    اصول و فنون مذاکره در املاک و مستغلات
آخرین مقالات
  • سلامت روان کارکنان در بحران: ۵ راهکار کلیدی برای بهبود آن
  • جنگ جهانی دوم و کسب‌وکارها؛ تاریخ چه چیزی به ما یاد می‌دهد؟
  • چرا مدیران ورزشی به MBA نیاز دارند؟
  • MBA سلامت چیست؟ و برای چه کسانی مناسب است؟
  • 7 نرم افزار اتوماسیون اداری برتر در ایران

مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی

ما مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی و تمام زیر مجموعه هایش را بنیان نهاده و گسترش دادیم برای پیشرفت و موفقیت شما !

کمکی نیاز دارید؟
راه های ارتباطی
  • تهران، میدان ولیعصر، پایینتر از سفارت عراق، بن بست صدف، پلاک 12، طبقه 3
  • 09126719724
  • 02188936505
  • info@course-mba.ir
صفحات پربازدید
  • دوره MBA | مدرک MBA
  • دوره DBA | مدرک DBA
  • دوره مهمانداری هواپیما
  • دوره املاک
دسترسی سریع
  • پنل کاربری
  • تماس با ما
  • پیش ثبت نام دوره ها
پیوند ها
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
  • سامانه استعلام مدارک وزارت علوم
  • WES کانادا
  • www.mba.com
  • www.coursera.org
تمامی حقوق برای مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی محفوظ است. © 2023 - 2015
ورود / ثبت نام
استفاده از شماره تلفن
استفاده از آدرس ایمیل

مشاوره رایگان

  • گفتگو در واتساپ
  • گفتگو در اینستاگرام

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت