
دوره آموزشی فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک
در این ویدئوی آموزشی دیو کرانشاو درباره چگونگی فروش و بازاریابی در شرکتهای کوچک و نوپا صحبت میکند. هدف اين است که راه خود را از ميان آن آبهاي خطرناک کارآفريني باز کنيد و در پايان به ساحلی امن دست يابيد.
بخش اول فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها: در کسبوکارهاي کوچک همه چيز با مشتري شروع مي شود و خاتمه مييابد. همان چيزي که براي کسبوکار شما پول در ميآورد، آنها را راضی میکند.
بخش دوم فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها: روشهاي پيچيدهاي براي فهم يک استراتژي قيمتگذاري وجود دارد. قيمتگذاري علم دقيقي نيست و به مرور زمان مي توانيد تغييرات کوچکي ايجاد کنيد تا به آن قيمت عالي دست يابيد.
بخش سوم فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها: باید بدانيد که کدام يک از تمام چيزهايي که ميفروشيد ارزشمندترين اقلام توليدات يا خدمات شما را تشکيل ميدهد.
بخش چهارم فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها:: رسانه اجتماعي ابزار قدرتمندي است ، مخصوصا براي کسبوکارهاي کوچک بسیار قدرتمند است زيرا بازگشت زيادي در سرمايهگذاري به شما ميدهد.
بخش پنجم فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها:: فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها: شیوههایی وجود دارند که بتوانید از مشتریان خود بپرسید چرا شما را انتخاب کردهاند.
بخش ششم فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها:: فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها: بسياري از صاحبان کسبوکار با بياطلاعي از فرايند فروش وارد کسبوکار میشوند در حالیکه بهویژه در کسبوکارهای کوچک فروش موتوري است که کسبوکار را به پيش ميراند.
بخش هفتم فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها:: فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها: شکايات مشتریان، فرصت هايي براي بهبود روش کسبوکار و دستيابي به مشتريان بیشتر هستند.
بخش هشتم فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها:: فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها: تکنیکهایی برای افزایش فروش وجود دارند که میتوانید با بهکارگیری آنها کسبوکار کوچکتان را بدون صرف هزينه زيادي ارتقا دهيد.
مباحث و سرفصل ها
- ارزشمندترین مشتریان را پیدا کنید
- درباره قیمتگذاری
- با ارزشترین سرویسها و کالاها را کشف کنید
- بازاریابی با کمک شبکههای اجتماعی
- فروش را بالا ببرید
- پیامی برای بازار داشتهباشید
- کنار آمدن با مشتریان بدقلق
- لیدهای فروش جدید بسازید
پیشنمایش مینی دوره فروش و بازاریابی
در ویدیوی زیر بخشی از این دوره را میتوانید مشاهده کنید.
درباره دیوکرانشاو
مشاوره خبره کسبوکار و ستون نویسنده مجلات معتبری مانند تایم، Fast company، USA Todey، بیبیسی و نویسنده کتابهای پرفروش مدیریت مانند The myth Multitaskingوی هماکنون به عنوان مشاور، سخنران و مربی کسبوکار و استارتاپها مشغول به فعالیت است.
فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها
پارت 1 ویدئو
پارت 2 ویدئو
پارت 3 ویدئو
پارت 4 ویدئو
پارت 5 ویدئو
پارت 6 ویدئو
پارت 7 ویدئو
پارت 8 ویدئو
پارت 9 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
آموزش استخدام و مدیریت منابع انسانی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها
دوره آموزشی استخدام و مدیریت منابع انسانی برای استارتاپ های کوچک صاحب کسبوکار کوچک بودن و کارآفرين بودن، ميتواند کار…
آموزش تحلیل ترافیک سایت با گوگل آنالیتیکس برای مدیران
دوره آموزشی تحلیل ترافیک سایت با گوگل آنالیتیکس برای مدیران به مدد استاندارد صنعتی مشهور تحلیل وب یعنی گوگل آنالیتیکس…
دوره چگونه بازاریابی را خودکار کنیم
دوره آموزشی چگونه بازاریابی را خودکار کنیم آشنایی با جدیدترین شیوههای مارکتینگ از زبان برد بیتزول، کارآفرین، مشاور استارتاپ و…
آموزش زبان بدن برای مدیران
دوره آموزشی زبان بدن برای مدیران معاون ارشد رئیس یکی از شرکتهای فهرست فورچن پانصد در کنفرانس مدیران در نیویورک…
نظرات
60,000 تومان 49,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه