09126719724 02188936505
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • دوره MBA | مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
شبکه های اجتماعی: اینستاگرام تلگرام واتساپ
  • 09126719724
  • درباره ما
  • تماس با ما
مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی دوره های مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
0
ورود / ثبت نام

بلاگ

بازاریابی نوین چیست ؟روش بازاریابی نوین 2022

13 ژانویه 2022
ارسال شده توسط هادی بیسجردی
آموزش و اطلاعات
1.14k بازدید
بازاریابی نوین چیست ؟روش بازاریابی نوین 2022

با توجه به نیازهای زیادی که امروزه در بازارهای فیزیکی و آنلاین به استراتژی های بازاریابی دیده می شود، شیوه های بسیار تازه و کاربردی برای ارتقا کسب و کارها در نظر گرفته شده اند که می توانید پا به پای تغییر و تحولات بازار و شیوه خرید مشتریان ،فعالیت های ما را هدایت کنند.

یکی از بهترین استراتژی‌هایی که در حال حاضر برای پیشرفت در زمینه‌های مختلف کاری از آن استفاده می‌شود، شیوه بازاریابی نوین است . مطمئناً آگاهی از این شیوه‌ی بازاریابی، دریچه‌های بیشتری را به روی پیشرفت کاری شما باز خواهد کرد. پس برای پی بردن به راز و رمزهای بازاریابی نوین، تا انتهای این مطلب با ما در مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی همراه باشید .

بازاریابی چیست ؟

بازاریابی مجموعه ای گسترده از فعالیت های حرفه ای مربوط به تولید ، شناسایی بازار هدف ، شناخت مشتریان ، فروش ، خدمات پس از فروش و…. را در بر می گیرد که به تمامی این موارد مراحل بازاریابی می گویند.

بازاریابی انواع مختلفی دارد که از جمله ی آن ها می توان بازاریابی دیجیتالی ، بازاریابی محتوایی ،بازاریابی توسعه ای ، بازاریابی نوین ، بازاریابی مویرگی ، بازاریابی ویروسی ، بازاریابی چریکی ، بازاریابی عصبی ، بازاریابی انگیزه ای و ….را نام برد.برخی از این انواع بازاریابی ، زیر مجموعه ی یکدیگر هستند و برخی نیز مفهوم مستقل تری دارند.

بهرحال باید در نظر داشته باشیم که با هر کدام از مدل‌های بازاریابی که روبه‌رو هستیم، لازم است تا نه تنها یک موضوع، بلکه موضوع‌های گوناگونی را مورد بررسی و اجرا قرار دهیم.

اگر از این شیوه‌ها استفاده نکنیم، نخواهیم توانست در بازار رقابتی امروز به مشتریان بالقوه خود خدمت‌رسانی کنیم. پس برای هر کسب‌وکاری ضروری است که مفهوم بازاریابی را جدی گرفته و از شگردهای متنوع آن برای پیشرفت کاری خود استفاده کند.

پیشنهاد :  زبان بدن و گفتگویی بهتر - 48 نکته!

روندهای بازاریابی 2022 [برترین ها]

  1. اینفلوئنسر مارکتینگ از روند به یک تاکتیک بازاریابی رایج تبدیل خواهد شد.
  2. بازاریابان ویدیو محتوا را کوتاه نگه می دارند.
  3. بهینه سازی موبایل اهمیت بیشتری خواهد داشت.
  4. پست های دائمی در رسانه های اجتماعی می توانند از محتوای زودگذر پیشی بگیرند.
  5. شرکت ها مسئولیت اجتماعی را در اولویت قرار خواهند داد.
  6. بازاریابی تجربی می تواند بازگشتی داشته باشد.
  7. کسب و کارهای بیشتری از SEO برای ایجاد ترافیک جستجو استفاده می کنند.
  8. رویدادهای مجازی ادامه خواهند داشت، اما برخی از برندها کمتر سرمایه گذاری خواهند کرد.
  9. مشتریان بیشتری محتوای صوتی برند را خواهند شنید.
  10. بازاریابی درونگرا بهترین روش برای برندهای در حال رشد باقی خواهد ماند.
  11. مصرف کنندگان وارد تجربیات واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) خواهند شد.
  12. ABM تیم های فروش و بازاریابی بیشتری را همسو خواهد کرد.

بازاریابی نوین چیست ؟

بازاریابی نوین «New Marketing» یا «Modern Marketing» به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها اطلاق می‌شود که در طی آن، فعالیت‌هایی نوآورانه، هوشیارانه و مستمر صورت می‌گیرد تا محصول یا خدمت نهایی، به درستی به مشتریان ارائه شود.

در واقع فعالیت‌های بازاریابی نوین، در تمام مراحل کار، حتی قبل از تولید نیز صورت می‌گیرد. دیگر انواع بازاریابی که نام بردیم، مانند بازاریابی چریکی، دیجیتالی، عصبی و … نیز در فرآیند بازاریابی نوین، نقش داشته و به نوعی، زیرمجموعه‌ی آن به حساب می‌آیند.

به عبارت دیگر، بازاریابی نوین، شامل فعالیت‌های گسترده‌ای است که در فضایی مدرن، با استفاده از حداکثر امکانات و سرمایه انجام می‌شود تا در نهایت بتوان به مشتریان مدرن و هوشیار عصر حاضر، سرویس‌دهی مناسبی را ارائه کرد.

پیشنهاد :  وظایف مدیران چیست؟ (5 کاری که مدیران موفق انجام میدهند)

چرا باید از بازاریابی نوین استفاده کنیم؟

استفاده از بازاریابی نوین در کسب و کار، به دید صاحب کسب و کار بستگی دارد. کسی که همچنان به روش‌های سنتی اعتقاد دارد و از ورود به دنیای مدرن فعالیت‌های اقتصادی می‌ترسد، طبیعی است که نمی‌تواند به شیوه کاربردی از تأثیر بازاریابی نوین بهره بگیرد. اما کسی که به اندازه ذره‌ای، اهمیت فعالیت‌های مدرن در فضای باز دهکده جهانی و سوشیال‌مِدیا را حس کرده باشد، بدون استثتا، در پی اجرای بازاریابی نوین در کسب‌وکار خود خواهد بود.

۶ اصل مهم بازاریابی نوین

هر شیوه یا استراتژی بازاریابی، یک سری اصول خاص دارد که آن را از دیگر روش‌ها متمایز می‌کند. فیلیپ کاتلر، به عنوان پدر بازاریابی، نظریه‌های مختلفی در مورد اجرای روش‌های مدرن بازاریابی دارد.

او در تحقیقات خود ۴ اصل را برای بازاریابی مدرن یا نوین ارائه کرده که با ترکیب آن‌ها با دیگر عوامل مؤثر در اجرای صحیح بازاریابی مدرن، می‌توان ۶ مورد زیر را بررسی کرد:

  • ماهیت محصول و هدفمندی
  • قیمت‌گذاری
  • الهام‌بخشی
  • سرعت بالا
  • تعامل با مشتری
  • ترفیع در ارائه

بازاریابی نوین چیست ؟روش بازاریابی نوین 2022

تفاوت بازاریابی نوین و سنتی چیست؟

شاید بتوان بازاریابی مدرن یا نوین را دقیقاً نقطه‌ی برابر بازاریابی سنتی در نظر گرفت. در واقع، هرچیزی که در بازاریابی سنتی اهمیت نداشت، در بازاریابی مدرن مورد توجه قرار می‌گیرد. از جمله بارزترین تفاوت‌های بین بازاریابی سنتی و نوین، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • خلاقیت و نوآوری در برابر ثبات
  • استفاده هدفمند از داده‌ها
  • فعالیت در فضای گسترده اینترنت
  • اولویت دادن به مشتری
  • استفاده بهینه از منابع

۶ نمونه موفق بازاریابی نوین در جهان

نمونه‌های بسیاری در سطح جهان وجود دارند که با استفاده از روش‌های مدرن بازاریابی به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌اند. در بین هزاران نمونه‌ی موفقی که وجود دارد، ۶ نمونه‌ی زیر، بیشتر از همه برای ما آشنا هستند:

  • آمازون
  • کوکاکولا
  • سامسونگ
  • اپل
  • تسلا
  • اینستاگرام
پیشنهاد :  ۲۵ حقیقت شگفت انگیز از شناخت زبان بدن

هرکدام از برندهای فوق، با تکیه بر آخرین متدهای بازاریابی و استفاده گسترده از اصول بازاریابی مدرن، به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌اند که برای همگی ما قابل لمس هستند. پیشرفت روزافزون محصولات سامسونگ و اپل، در طی فرآیند تحقیق و بررسی‌های گسترده‌ی بازار، خلاقیت و نوآوری و همچنین اهمیت دادن به مشتری‌ها حاصل می‌شود.

همچنین برندهایی چون اینستاگرام و آمازون، با توجه به نیازهای کاربران و مشتریان خود به نتایج در خور توجهی دست می‌یابند که باعث می‌شود هربار از یک خدمت افزوده خود پرده‌برداری کنند. شرکت تسلاموتورز نیز با رد کردن تمام مرزهای حال حاضر تولید، شیوه‌ کاملاً نوینی را برای تولید اتومبیل‌های برقی پرسرعت ایجاد کرده است.

سخن آخر

اگر با دقت بیشتری به موضوع نگاه کنیم ، متوجه میشیم که تمام کسب و کار های موفق در عصر حاضر یا برندهای مشهوری که از گذشته وجود داشته اند و هنوز هم در بازارها یکه تازی می کنند، از شگرهای بازاریابی به سبک نوین بهره می گیرند.البته برخی از برندها به صورت کامل و برخی نیز به صورت مقطعی و موقتی از این استراتژی ها استفاده می کنند.

هر چه بیشتر به اصول و تاثیر بازاریابی نوین پایبند باشید، بازاریابی نوین در کسب و کار شما بهتر عمل خواهد کرد.اگر تا به امروز از این روش ها استفاده نکرده اید ؛ باید با دقت زیادی وارد مسیر بازاریابی جدید شوید.

مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی به شما دوره MBA بازاریابی را برای ارتقا سطح کسب و کار بازاریابی خود پیشنهاد میکند.برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

 


منبع :

blog.hubspot.com

نظر بدهید !
اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • DBA
    چرا باید مدیران دوره ی DBA را بگذرانند؟

    4 بازدید

  • اسکایپ
    نحوه استفاده و دانلود اسکایپ برای سیستم عامل ها

    19 بازدید

  • صنعت املاک
    مقایسه صنعت املاک جهان با ایران

    18 بازدید

  • مدیریت سالن زیبایی
    صفر تا صد مدیریت سالن زیبایی

    12 بازدید

  • دوره مدیریت سالن های زیبایی
    تکنیک های بازاریابی برای سالن های زیبایی

    33 بازدید

  • اصول مهم مذاکره قبل از فروش

    23 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دسته بندی مقالات
  • آموزش و اطلاعات
  • اخبار
  • مدیریت کسب و کار
  • مهاجرت تحصیلی و کاری
دوره و محصول پیشنهادی
  • مدرک MBA مراکز آموزشی
    دوره MBA مراکز آموزشی | مدرک MBA مراکز آموزشی
  • آموزش بازاریابی و فروش املاک
    آموزش بازاریابی و فروش در حوزه املاک
  • مدیریت حسابداری
    بسته آموزشی حسابداری
  • مدیریت هتلداری
    بسته آموزشی مدیریت هتلداری
  • بسته سوالات MBA عمران
آخرین مقالات
  • چرا باید مدیران دوره ی DBA را بگذرانند؟
  • نحوه استفاده و دانلود اسکایپ برای سیستم عامل ها
  • مقایسه صنعت املاک جهان با ایران
  • صفر تا صد مدیریت سالن زیبایی
  • تکنیک های بازاریابی برای سالن های زیبایی

مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی

ما مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی و تمام زیر مجموعه هایش را بنیان نهاده و گسترش دادیم برای پیشرفت و موفقیت شما !

کمکی نیاز دارید؟
راه های ارتباطی
  • تهران، میدان ولیعصر، پایینتر از سفارت عراق، بن بست صدف، پلاک 12، طبقه 3
  • 09126719724
  • 02188936505
  • info@course-mba.ir
صفحات پربازدید
  • دوره MBA | مدرک MBA
  • دوره DBA | مدرک DBA
  • اخذ مدرک مهارتی
  • دوره مهمانداری هواپیما
  • دوره املاک
دسترسی سریع
  • خانه
  • پنل کاربری
  • تماس با ما
  • پیش ثبت نام دوره ها
  • همکاری با ما
پیوند ها
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
  • سامانه استعلام مدارک وزارت علوم
  • WES کانادا
  • www.mba.com
  • www.coursera.org
تمامی حقوق برای مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی محفوظ است. © 2023 - 2015
ورود ×
ورود / ثبت نام
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دادن
ارسال مجدد گذرواژه یکبار مصرف(00:60)
  • (+98) Iran

مشاوره رایگان

  • گفتگو در واتساپ
  • گفتگو در اینستاگرام

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

یا

ارسال مجدد گذرواژه یکبار مصرف (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت