09126719724 02188522272
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره MBA | مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • خدمات
    • ثبت نام دانشگاه بدون کنکور
    • مدارک مهارتی و مهارتسنجی MITD
    • اشتراک مربیگری دانشکده ابن سینا
  • محصولات
    • بسته های آموزشی مدیریت
    • کتاب های مدیریتی
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
شبکه های اجتماعی: اینستاگرام تلگرام واتساپ
  • 09126719724
  • درباره ما
  • تماس با ما
مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • خدمات
    • ثبت نام دانشگاه بدون کنکور
    • مدارک مهارتی و مهارتسنجی MITD
    • اشتراک مربیگری دانشکده ابن سینا
  • محصولات
    • بسته های آموزشی مدیریت
    • کتاب های مدیریتی
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
0
ورود / ثبت نام

بلاگ

4گروه اصلی در قیف فروش

19 ژوئن 2022
ارسال شده توسط هادی بیسجردی
آموزش و اطلاعات
36 بازدید

4گروه اصلی در قیف فروش:

پادکست کامل دسته های قیف فروش

http://dl.course-mba.ir/podcast/ghef%20froosh.m4a

هر قدر از هم  که با دقت کمپین بازاریابی تان را هدف گیری کنید باز هم تمام مشتری های بالقوه که وارد غیر فروش شما می‌شوند خریداران واجد شرایط نخواهندبود.

در بیشتر اوقات حتی اگر نیمی از آن مشتریان بالقوه خریداران بالقوه باشند کارتان را عالی انجام داده اید.

در واقع کار اصلی مشتری یابی  همین است غربال کردن مشتری های بالقوه که وارد قیف فروش شما می شوند، برای حذف کردن آنهایی که واجد شرایط خرید محصولاتتان نیستند.

با حذف کردن این دسته از مشتریان لازم نیز زمانتان را برای معرفی و ارائه محصول با آنها هدر بدهید.

ghef froosh

در تمام کمپین‌های بازاریابی خریدارانی که وارد قیف فروش شما می شوند به این چهار دسته تقسیم می شوند:

1-خریداران آماده خرید:

این افراد بهترین و با انگیزه ترین خریداران شما هستند این مشتریان بالقوه محصول شما را می خواهند به آن نیاز دارند می‌توانند از آن بهره ببرند ،می توانند پول لازم برای خرید آن را پرداخت کنند و مهمتر از همه آمادگی دارند همین الان درباره خرید محصول شما تصمیم گیری کنند.

این گروه از خریداران هم مثل هر خریدار دیگر مشکلات خاصی دارند که می خواهند آن را برطرف کنند ولی چیزی که آنها را از دیگران جدا می کند این است که:

تصمیم شان را گرفته اند و می‌خواهند بلافاصله برای رفع آن مشکل کاری انجام دهند یعنی دیگر نمیخواهند صبر کنند و آماده عمل کردن اند.

2-خریداران قدرتمند:

بعد از گروه خریداران آماده خرید بهترین گروه خریداران محسوب می شوند .به عبارت دیگر با وجود این که خریداران قدرتمند تمایل زیادی به خرید محصول شما دارند ضروری نبودن خرید آن محصول موجب می‌شود حس کنند در موضوع قدرت قرار دارند و به همین دلیل تا زمانی که مغازه ها و فروشگاه های مختلف سر نزنند از همه جا قیمت نگیرند از پیدا کردن بهترین راه حل برای مشکل خود کاملا مطمئن نشوند چیزی نمیخرند.

پیشنهاد :  آیا دوره MBA برای من مناسب است؟

با این حال این افراد مشتریان بالقوه فوق العاده ای هستند و علاوه بر آن  تعداد آنها نسبت به خریداران آماده خرید بسیار بیشتر است.

3-مشتری نما های ترسناک :

مشتری نماها خطرناکترین مشتریان بالقوه هستند که وارد قیف فروش شما می شوند. چیزی که آنها را تا این حد خطرناک می کند این است که وانمود می‌کنند خریداران قدرتمند و طوری رفتار می‌کنند که انگار با واقعابه محصول شما علاقمندن در حالی که در واقع هیچ تمایلی به خرید از شما ندارند.

در حالی که به طور معمول باید در قیف فروش این افراد  شناسایی و وجین شوند .

ضرری که این دسته از مشتریان ایجاد می کنند  در دو سطح اتفاق می افتد:

اولین ضررشان این است که باعث می شوند زمان بسیار زیادی را برای نمایش و ارائه مفصل و کامل محصول هدر بدهید آن هم

برای مشتری بالقوه که هیچ تمایلی به خرید ندارد.

دومین زیان که از زبیان اول مخرب تراست  ایجادسردرگمی و احساسی منفی در فروشنده های تازه کار می باشد که فروشنده از خودش می پرسد آیا اشتباهی از من سر زده؟

آیا معرفی محصول مشکلی داشته ؟و به اندازه کافی مشتری بالقوه را از نظر منطقی تحت تاثیر قرار نداده ام؟ یا از نظر اجساسی یا در آخر کار و در زمان مواجهه با بهانه ها و ایرادهای مشتری خرابکاری کرده ام؟

با این حال این مشتریان بالقوه در تمام طول مسیر خود را علاقمند نشان می دهند و تا لحظه آخر یکی پس از دیگری

سیگنال‌هایی را به فروشندارسال می‌کنند که نشان‌دهنده تمایل آنها برای خرید است ولی در نهایت چیزی نمیخرند.

پیشنهاد :  مدیریت MBA

4-اشتباهی ها

این ها افرادی هستند  که به اشتباه به سمت شما کشیده شده اند.آنها در اصل به قیف فروش ما تعلق ندارند شاید اشتباهی روی نام سایت کلیک کرده اند، اشتباهی در محل کسب و کار شما ظاهر شده اند، یا توسط فرد دیگری به قیف فروش شما کشیده شده اند.

در هر صورت وجه مشترک تمام اشتباهی ها در وهله اول این است که هیچ تمایلی به ورود به قیف فروش شما ندارند بنابراین شما هیچ شانسی برای فروش به آنها ندارید.

3/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • What is prioritization?
    شناسایی الویت ها

    28 بازدید

  • حفظ انگیزه
    12 راهکار طلایی برای حفظ انگیزه

    39 بازدید

  • ویژگی های سازمان های نوآور و خلاق
    ویژگی های سازمان های نوآور و خلاق

    21 بازدید

  • چالش های مدیران بازاریابی در سال 2022
    چالش های مدیران بازاریابی در سال 2022

    36 بازدید

  • 10 ویژگی مدیران تاثیرگذار و موفق
    10 ویژگی مدیران تاثیرگذار و موفق

    37 بازدید

  • سه ویژگی مهم برای استخدام
    3 ویژگی مهم برای استخدام

    64 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دسته بندی مقالات
  • آموزش و اطلاعات
  • مدیریت کسب و کار
  • مهاجرت تحصیلی و کاری
دوره و محصول پیشنهادی
  • بسته سوالات MBA دیجیتال مارکتینگ
  • دوره برند سازی املاک
    برند سازی املاک مستغلات
  • کتاب اقتصاد مدیریتی
  • کارگاه هیپنوتیزم کلامی و غیر کلامی
  • کتاب اصول مذاکره
آخرین مقالات
  • شناسایی الویت ها
  • 4گروه اصلی در قیف فروش
  • 12 راهکار طلایی برای حفظ انگیزه
  • ویژگی های سازمان های نوآور و خلاق
  • چالش های مدیران بازاریابی در سال 2022

مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی

ما مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی و تمام زیر مجموعه هایش را بنیان نهاده و گسترش دادیم برای پیشرفت و موفقیت شما !

کمکی نیاز دارید؟
راه های ارتباطی
  • تهران ، سیدخندان ، خیابان برازنده ، پلاک 4
  • 09126719724
  • 02188522272
  • info@course-mba.ir
صفحات پربازدید
  • دوره MBA | مدرک MBA
  • دوره DBA | مدرک DBA
  • اخذ مدرک مهارتی
  • دوره مهمانداری هواپیما
  • دوره املاک
دسترسی سریع
  • خانه
  • پنل کاربری
  • تماس با ما
  • پیش ثبت نام دوره ها
  • همکاری با ما
پیوند ها
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
  • سامانه استعلام مدارک وزارت علوم
  • WES کانادا
  • www.mba.com
  • www.coursera.org
تمامی حقوق برای مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی محفوظ است. © 2021 - 2015
ورود ×
ورود / ثبت نام
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دادن
ارسال مجدد گذرواژه یکبار مصرف(00:60)
بازگشت به خانهورود با ایمیل
  • (+98) Iran

مشاوره رایگان

  • گفتگو در واتساپ
  • گفتگو در اینستاگرام

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

یا

ارسال مجدد گذرواژه یکبار مصرف (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت