09126719724 02188936505
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • دوره MBA | مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
شبکه های اجتماعی: اینستاگرام تلگرام واتساپ
  • 09126719724
  • درباره ما
  • تماس با ما
مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی دوره های مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • رویدادها
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
0
ورود / ثبت نام

بلاگ

هوش مصنوعی در کسب و کار و کاربرد های آن

26 آذر 1402
ارسال شده توسط علی بیسجردی
آموزش و اطلاعات ، مقالات دیجیتال مارکتینگ
8.29k بازدید
هوش مصنوعی در کسب و کار

هوش مصنوعی در کسب و کار موضوع داغی که تمام مدیران کسب و کار به دنبال آن هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا هوش مصنوعی در کسب و کار، کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار و همچنین فرصت های هوش مصنوعی را بررسی نماییم. بحث به اینجا ختم نمی شود و در انتها نحوه کسب درآمد از هوش مصنوعی در بازاریابی را بررسی می نماییم.

دسترسی سریع به مطالب: نمایش
هوش مصنوعی چیست؟
اهداف استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها، راهکارهای هوش مصنوعی
کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار (9 حوزه مختلف)
1. هوش مصنوعی در فروش
2. هوش مصنوعی در بازاریابی
3. هوش مصنوعی در منابع انسانی
4. هوش مصنوعی در عملیات‌های فناوری اطلاعات
5. هوش مصنوعی در مراکز تماس
6. هوش مصنوعی در کسب و کار تحقیق و توسعه
7. هوش مصنوعی در حوزه حسابداری
8. هوش مصنوعی در تعمیر و نگهداری ساختمان
9. هوش مصنوعی در تجربه مشتری
تأثیر هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار
کسب درآمد از هوش مصنوعی
کاربردی ترین هوش مصنوعی ها
کلام پایانی

هوش مصنوعی (AI) در حال متحول کردن کسب و کارها است. امروزه فناوری اطلاعات (IT) فقط مربوط به اتوماسیون فرایندها و کدبندی منطق کسب و کارها نمی‌باشد.

در این میان صحبت از استخراج بینش از داده‌ها است و میزان سرعت استخراج بینش و دانش از داده‌ها به عنوان یک مزیت رقابتی و ارزش برای سازمان‌ها به حساب می‌آید. بر اساس گزارش موسسه گارتنر، تا سال ۲۰۲۰ هوش مصنوعی جز ۵ موردی است که بیش از 30 درصد CIO ها (مدیران ارشد فناوری اطلاعات) روی آن سرمایه گزاری می‌کنند. تعداد زیادی از شرکت‌ها هنوز در ابتدای مسیر علم داده هستند و تلاش می‌کنند که به بهترین نحو از هوش مصنوعی در کسب و کار خود استفاده نمایند.

امروزه در انواع مختلفی از مشاغل از جمله مدیریت‌ها، کاربردهای هوش مصنوعی افزایش پیدا کرده است. اگر در گرایش‌های مختلفی از دوره MBA و دوره DBA شرکت کرده باشید، حتما شاهد تاثیر و چگونگی کسب درآمد از هوش مصنوعی بوده اید. در مشاغل به روز و پرکاربرد دنیا مانند MBA و DBA، تاثیر هوش مصنوعی بیش از پیش احساس خواهد شد.

در مرکز دوره های مدیریتی سعی کردیم کاملترین مقاله را در این باره آماده کنیم تا بتوانید بیشترین استفاده را از هوش مصنوعی در کسب و کارتان داشته باشید؛ در انتها، لیستی از کاربردی ترین هوش مصنوعی ها برای شما قرار داده ایم، پس حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

مرکز دوره های مدیریتی
مرکز دوره های مدیریتی، مجری تخصصی برگزاری دوره های MBA و DBA و PostDBA تحت نظر وزارت علوم و با مدرک معتبر می‌باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

021-889365050912-671-9724

واتساپاینستاگرام

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (AI) به ماشین‌ها کمک می‌کند که از تجربیات خود بیاموزند، خود را با ورودی‌های جدید تطبیق دهند و وظایفی مشابه رفتار انسان‌ها انجام دهند. AI با توجه به ترکیب مقدار زیادی از داده‌ها، پردازش سریع و الگوریتم‌های هوشمند کار می‌کند. هوش مصنوعی به نرم افزارها کمک می‌کند که با شناخت الگوهای داده‌ها، به صورت اتوماتیک آموزش ببینند. امروزه اشکال مختلفی از هوش مصنوعی استفاده می‌شود که عبارتند از :

  • دستیارهای دیجیتالی (مانند Siri و cortana و …)
  • چت بات‌ها (Chat bots )
  • و ربات‌ها

اهداف استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها، راهکارهای هوش مصنوعی

  • بالا رفتن مزایای رقابتی و کارایی
  • تعاملات پیشرفته و خودکار با مشتریان، شرکا و کارمندان
  • افزایش بهره‌وری و کسب درآمد از هوش مصنوعی با توجه به اتوماسیون فرایندها
  • هوشمندسازی ماشین‌ها، وسایل نقلیه و ساختارها
  • بهبود ارتباط با مشتری و درنتیجه افزایش تقاضای مشتریان
  • بهبود تحلیل‌های در لحظه (Real Time) ویدیوها و صداها
هوش مصنوعی در کسب و کار
هوش مصنوعی در کسب و کار

کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار (9 حوزه مختلف)

هوش مصنوعی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از داده‌های بزرگ خود بهره‌برداری کنند و الگوها و روندهای مهم را درک کنند. این تحلیل دقیق و سریع، به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا تصمیمات استراتژیک را بر اساس اطلاعات قویتری بگیرند.

با استفاده از هوش مصنوعی، شرکت‌ها می‌توانند خدمات هوشمندی را برای مشتریان ایجاد کنند. از جمله مثال‌های این خدمات می‌توان به سیستم‌های گفتاری، پشتیبانی خودکار و تولید محتواهای شخصی‌سازی شده اشاره کرد. در واقع استفاده از هوش مصنوعی در روش‌ های نوین در کسب و کار، افزایش پیدا کرده است.

پیشنهاد :  7 تفاوت کارآفرینان و مدیران + جدول مقایسه ای

هوش مصنوعی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرایندهای خود را بهبود بخشند و عملکرد عمومی را بهبود دهند. از بهبود مدیریت موجودی تا بهینه‌سازی زنجیره تأمین، هوش مصنوعی قادر است به شرکت‌ها کمک کند تا هزینه‌ها را کاهش داده و کارایی را افزایش دهند.

در ادامه چندین نمونه کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

1. هوش مصنوعی در فروش

هوش مصنوعی می‌تواند بازدهی کسب‌وکار را بالا ببرد و میزان خطای انسانی را کاهش دهد. همچنین می‌تواند مزیت رقابتی شما نسبت به سایر رقبایتان باشد. هوش مصنوعی چه کاربردی در بازاریابی دارد؟ با هوش مصنوعی، بازاریابان می توانند بینش عمیق تری نسبت به مصرف کنندگان هدف خود کسب کنند. در عصر جدید و در حیطه فروش، وب‌سایت‌های جالب و کاربردی وجود دارند که می‌توانید با هوش مصنوعی آن‌ها را بسازید و حوزه فروش خود را بزرگتر کنید.

2. هوش مصنوعی در بازاریابی

بازاریابی هوش مصنوعی برای تصمیم‌گیری خودکار از فناوری‌ هوش مصنوعی استفاده می‌کند که اساس آن جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها و بررسی مخاطبان یا روندهای اقتصادی است.

هوش مصنوعی اغلب در آن دسته از فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد که سرعت در آن‌ها بسیار مهم است و نقش کلیدی دارد. شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی در بازاریابی استفاده نمی‌کنند، فرصت‌های هوش مصنوعی زیادی را از دست می‌دهند. هوش مصنوعی نه تنها می‌تواند به توسعه استراتژی‌های بازاریابی کمک کند، بلکه در اجرای آنها نیز موثر است.

هوش مصنوعی در کسب و کار، مشتریان را بر اساس معیارهای مختلفی مرتب می‌کند و تبلیغات خاصی را بر اساس سابقه آن‌ها هدف قرار می‌دهد. همچنین ابزاری حیاتی برای پاسخگویی به نیازهای مشتری در هر زمان است. از هوش مصنوعی در بازاریابی با ربات‌های چت هم استفاده می‌شود. این ربات‌ها می‌توانند به حل مشکلات، پیشنهاد محصولات یا خدمات و پشتیبانی فروش کمک کنند.

هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل _ سریع‌‌تر و دقیق‌تر از انسان _ داده‌های مربوط به رفتار مصرف‌کننده از بازاریابان پشتیبانی می‌کند. این بینش‌ها به مشاغل کمک می‌کند تا اصلاحاتی در کمپین‌های بازاریابی انجام دهند و کارآمدتر شوند. همچنین برای آینده برنامه‌ ریزی بهتری داشته باشند. به هر حال کاربرد هوش مصنوعی در شبکه های اجتماعی بسیار عالی است و مزایای بیشماری دارد. نحوه ارتباط با مشتری از موارد پراهمیت در حیطه بازاریابی است. مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM امروزه به یک ابزار قدرتمند تبدیل شده است که در بازاریابی، بسیار کاربرد دارد. هوش مصنوعی یکی از مواردی بوده که در این حیطه، کاربرد خوب و به سزایی داشته و موفق عمل کرده است.

3. هوش مصنوعی در منابع انسانی

به نظر می‌رسد هوش مصنوعی نقشی در منابع انسانی نداشته باشد. اما هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از فعالیت‌های منابع انسانی از استخدام تا مدیریت را انجام دهد. این فناوری با خودکارسازی کارهای تکراری به بهبود کارایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند؛ بنابراین کارهای بیشتری انجام می‌شود. هوش مصنوعی به گروه‌های منابع انسانی کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری مبتنی بر داده را بهتر انجام دهند و غربالگری نامزدها و روند استخدام را آسان‌تر می‌کند.

4. هوش مصنوعی در عملیات‌های فناوری اطلاعات

عملیات‌های IT، یکی دیگر از کاربردهای هوش مصنوعی در کسب و کار است. این مورد که به عنوان AIOps هم شناخته می‌شود، اولین تجربه بسیاری از سازمان‌ها در زمینه اجرای هوش مصنوعی بوده است. اصطلاح AIOps به عنوان “کاربرد یادگیری ماشین و علم داده در مشکلات عملیات IT” تعریف می‌شود.

هوش مصنوعی معمولا برای تجزیه و تحلیل خطای پرونده ورود به سیستم IT، با عملکردهای مدیریت سیستم‌های IT و اتوماسیون بسیاری از فرایندهای معمول استفاده می‌شود. استفاده از AIOps باعث می‌شود که تیم فناوری اطلاعات، مشکلات احتمالی را پیش از خراب شدن سیستم IT برطرف کند. هر چقدر سیستم‌های فناوری اطلاعات برای پشتیبانی از مشاغل پیچیده‌تر می‌شوند، نقش AIOps برای بهبود عملکرد و خدمات سیستم بیشتر می‌شود.

پیشنهاد :  بهترین گواهینامه های آموزشی برای اشتغال در کانادا

5. هوش مصنوعی در مراکز تماس

در مرکز تماس یک سازمان هم از هوش مصنوعی در کسب و کار استفاده می‌شود. در این مراکز وظایف انسانی با هوش مصنوعی جایگزین می‌شود و داده‌های عظیمی برای یادگیری بیشتر در مورد مشتری، پیش‌بینی قصد مشتری و بهبود “بهترین اقدام بعدی” جمع‌آوری می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد. داده‌های غیر ساختاری جمع‌آوری شده از مراکز تماس، با یادگیری ماشین برای کشف روند مشتری و بهبود محصولات و خدمات تحلیل می‌شوند.

6. هوش مصنوعی در کسب و کار تحقیق و توسعه

قطعا هوش مصنوعی ابزاری برای ایجاد نوآوری است. این فناوری درک عمیق‌تری در پیشرفت هر صنعت از بهداشت و درمان گرفته تا موضوعات مالی و هوشمندسازی خودرو به ما می‌دهد. با این فناوری اطلاعات بسیار زیادی را به صورت دقیق جمع‌آوری و سپس تحلیل می‌کنیم.

هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ توصیه‌ها و راه‌حل‌هایی برای مشکلاتمان ارائه می‌دهد که شاید هرگز به آنها فکر هم نکرده‌ایم. هوش مصنوعی بسیاری از کارها را به صورت خودکار انجام می‌دهد و دریچه‌ای نو برای اکتشافات جدید، بهبود محصولات، خدمات و انجام وظایف باز می‌کند. با هوش مصنوعی فعالیت‌های تحقیق و توسعه، موثرتر و استراتژیکی‌تر انجام می‌شود.

7. هوش مصنوعی در حوزه حسابداری

حسابداری، یکی دیگر از کاربردهای هوش مصنوعی در کسب و کار است. ایده گرفتن از هوش مصنوعی و کسب درآمد از هوش مصنوعی در حسابداری بسیار پرطرفدار است.

طبق نظر بسیاری از سازمان‌ها، کاهش هزینه‌ها و عملیات‌های کارآمدتر، عمده‌ترین جذابیت هوش مصنوعی در محل کار است. طبق مشاوره Accenture، اتوماسیون فرآیند رباتیک، نتایج شگفت‌انگیزی برای صنعت حسابداری، مالی و ادارات ایجاد می‌کند.

در این وضعیت متخصصان امور مالی انسانی از انجام کارهای تکراری رها می‌شوند تا بتوانند روی فعالیت‌های سطح بالاتر تمرکز کنند. استفاده از هوش مصنوعی در حسابداری خطاها را کاهش می‌دهد. علاوه بر این می‌تواند وضعیت امور مالی را در زمان واقعی به سازمان‌ها ارائه دهد. چون ارتباطات را از طریق پردازش زبان طبیعی کنترل می‌کند. هوش مصنوعی می‌تواند در فرمول محاسبه قیمت تمام شده محصول به حسابداران یا صندوق‌دارها، کمک ویژه‌ای کند.

8. هوش مصنوعی در تعمیر و نگهداری ساختمان

کاربرد هوش مصنوعی، بهینه‌سازی انرژی و آسایش ساکنین ساختمان‌ها است. از هوش مصنوعی برای مدیریت ساختمان‌ها، کنترل سیستم‌های روشنایی، گرمایشی/سرمایشی، دستگاه‌ها و سنسورهای اینترنت اشیا و دید رایانه برای نظارت بر ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

بر اساس داده‌هایی که جمع‌آوری شده است، AI سیستم‌های ساختمان را متناسب با تعداد ساکنان، موقعیت زمانی در روز و … تنظیم می‌کند. هوش مصنوعی به مدیران کمک می‌کند تا بازده انرژی ساختمان را بهتر کنند. ایجاد امنیت، مولفه اضافی بسیاری از این سیستم‌ها است.

9. هوش مصنوعی در تجربه مشتری

تجربه مشتری، یکی دیگر از روش‌های استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کار است. برند لاکچری Burberry از داده‌های بزرگ و ایده گرفتن از هوش مصنوعی برای افزایش فروش و روابط مشتری استفاده می‌کند.

این شرکت داده‌های خریدار را از طریق برنامه‌های وفاداری و پاداش جمع‌آوری می‌کند. سپس از آنها برای ارائه توصیه‌های متناسب با خرید مشتریان یا فروشگاه‌های آجر و ملات استفاده می‌کند. علاوه براین از چت بات در حین رویدادهای صنعت استفاده می‌شود.

در نتیجه این قابلیت می‌تواند رفتار سازمان شما را از درون تغییر دهد. ماشین‌های هوش مصنوعی در کسب و کار می‌توانند به عنوان دستیار شخصی برای کمک به مدیریت ایمیل‌های شما، حفظ تقویم و حتی ارائه توصیه‌هایی برای تسهیل فرآیندها استفاده شوند.

کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار
کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار

تأثیر هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار

هوش مصنوعی قادر است تا فرایندهای کسب و کار را بهبود بخشد و عملکرد سازمان را بهبود ببخشد. از جمله موارد استفاده از هوش مصنوعی در این زمینه می‌توان به پیش‌بینی تقاضا، بهینه‌سازی زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتریان اشاره کرد.

هوش مصنوعی قادر است به شرکت‌ها در اتخاذ تصمیمات استراتژیک کمک کند. با تحلیل داده‌های بزرگ و ایجاد مدل‌های پیش‌بینی، هوش مصنوعی به مدیران اطلاعاتی قابل اعتماد برای تصمیم‌گیری در مورد بازارها، رقبا و روندهای صنعتی فراهم می‌کند.

همچنین قادر است بهبود خدمات مشتریان را در شرکت‌ها ایجاد کند. با استفاده از روش‌های هوشمند در پشتیبانی مشتریان و خدمات پس از فروش، شرکت‌ها قادرند به طور مؤثرتری با مشتریان خود تعامل کنند و نیازها و مشکلات آن‌ها را بهبود بخشند.

پیشنهاد :  ستون های اصلی در فرهنگ سازمانی شرکت آمازون

هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری مبتنی بر داده، توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مرتبط مانند یادگیری ماشین، بینایی ماشین، پردازش زبان طبیعی و رباتیک را رقم زده است. این پیشرفت‌ها نه تنها به شرکت‌ها کمک می‌کند تا عملکرد خود را بهبود بخشند، بلکه فرصت‌های جدیدی را برای ارائه محصولات و خدمات نوآورانه فراهم می‌کند.

 

کسب درآمد از هوش مصنوعی در کسب و کار
کسب درآمد از هوش مصنوعی در کسب و کار

کسب درآمد از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا استراتژی‌های بازاریابی خود را بهبود بخشند. با تحلیل داده‌های مشتری و روندهای بازار، هوش مصنوعی می‌تواند الگوهای بازاریابی موفق را شناسایی کرده و به شرکت‌ها کمک کند تا به طور هدفمندانه تبلیغات و ترویجی را طراحی و اجرا کنند.

با استفاده از هوش مصنوعی، شرکت‌ها می‌توانند مشتریان خود را بهتر بشناسند و نیازها و خواسته‌های آن‌ها را به دقت بیشتری درک کنند. این اطلاعات به شرکت‌ها کمک می‌کند تا محصولات و خدمات را به طور دقیق‌تری به مشتریان خود عرضه کنند و تجربه مشتری را بهبود بخشند.

با تحلیل داده‌های مشتری و روندهای بازار، هوش مصنوعی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا تبلیغات را به گروه‌های هدف خاص ترکیب کنند و اثربخشی تبلیغات را افزایش دهند.

کاربردی ترین هوش مصنوعی ها

در اینجا لیستی از 29 هوش مصنوعی کاربردی برای شما تهیه کرده ایم که با توجه به حوزه کسب و کار خود، میتوانید از آن ها استفاده کنید:

1. mixo.io : در چند ثانیه وبسایت بزن
2. fireflies.ai : نکته برداری جلسه آنلاین
3. Do not play : هوش مصنوعی وکیل
4. Jenni.ai : به راحتی مقاله مینویسه
5. predis.ai : تولید محتوا
6. scribe: آموزش قدم به قدم بساز
7. chatPDF : خلاصه کردن پی دی اف
8. syllaby.io : ویدیو بدون چهره بساز
9. KickResume : ساخت رزومه با هوش مصنوعی
10. playform.ai : تولید هنر واقعی
11. Monica.im : دستیار هوش مصنوعی مجازی
12. Alvalley.ai : منبع ابزارهای هوش مصنوعی
13. promptify.ai : پرامپت خوب پیدا کن
14. Google bard : چت جی پی دوپینگ کرده
15. insidr.ai : منبع هوش مصنوعی های مخفی
16. tinywow.com : حل مشکل فایل ها
17. tugan.ai : محتوا رو تغییر کاربری بده
18. remove.bg : حذف بکگراند عکس
19. ManyChat : دایرکت خودکار اینستاگرام
20. imglarger : بهبود کیفیت عکس
21. durable.co : به راحتی وبسایت بساز
22. 10web.io : بازم به راحتی وبسایت بساز
23. AIPRM.com : پرامپت پت جی پی تی پیدا کن
24. krisp.ai : بهبود کیفیت صدا با هوش مصنوعی
25. icongenerator.com : آیکون های خاص بساز
26. Quillbot : مهارت نویسندگیتو 10برابر کن
27. podcastle : بهبود کیفیت فایل صوتی
28. WhatToTweet : ایده های بی نهایت برای توییت
29. brandmark.io : لوگو ساز
30. Hunter.io : ایمیل هر کسی رو پیدا کن
31. magiceraser : هر چیزی رو از عکست حذف کن

کلام پایانی

هوش مصنوعی به شرکت‌ها فرصت‌های بسیاری را در مدیریت کسب و کار و بازاریابی ارائه می‌دهد. با استفاده از این فناوری، شرکت‌ها قادرند فرایندها و عملکرد خود را بهبود بخشند، تصمیمات استراتژیک هوشمندتری بگیرند و خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهند.

شما در هر حیطه یا رشته‌ای که قصد ادامه تحصیل داشته باشید، چه در دوره‌ های مدیریتی MBA و DBA و چه در دوره‌های مهارتی دیگر مانند مشاور املاک و مهمانداری، نمی‌توانید تاثیر هوش مصنوعی در تسهیل کار را نادیده بگیرید. امروزه رایج ترین هوش مصنوعی در قالب چت جی بی تی (ChatGBT) ظاهر شده است که ساختن اکانت برای ایرانیان و استفاده از آن، کار را راحت‌تر خواهد کرد. با این حال داشتن دانش کافی و به روز برای مدیریت چالش‌ها و پیشرفت کسب و کار لازم است. شما می‌توانید بدون دردسر مهارت‌های خود را پرورش داده و با کسب مدرک و توانایی‌های لازم به پیشرفت بیزینس خود کمک کنید.

مرکز دوره های مدیریتی
مرکز دوره های مدیریتی، مجری تخصصی برگزاری دوره های MBA و DBA و PostDBA تحت نظر وزارت علوم و با مدرک معتبر می‌باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

021-889365050912-671-9724

واتساپاینستاگرام
4.8/5 - (5 امتیاز)
اشتراک گذاری:
 
دانلود فایل

پسورد فایل : گزارش خرابی لینک

محل قرار گیری فرم گزارش مشکل دانلود شما.
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • چگونه مرکز اموزشی خود را برند کنیم؟
    چگونه مرکز اموزشی خود را برند کنیم؟

    22 بازدید

  • الفبای برند سازی
    الفبای برند سازی

    9.16k بازدید

  • دوره mba هتلداری چیست؟
    دوره mba هتلداری چیست؟

    155 بازدید

  • بهترین زبان برنامه نویسی 2025
    بهترین زبان برنامه‌نویسی 2025 (با مزایا و بازار کار)

    185 بازدید

  • استراتژی یک شرکت موفق
    استراتژی شرکت های موفق

    10.29k بازدید

  • Digital PR
    روابط عمومی دیجیتال (dpr) چیست؟

    266 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دسته بندی مقالات
  • آموزش و اطلاعات
  • اخبار
  • داستان های کسب و کار
  • رهبری کسب و کار
  • مدیریت برند و برندینگ
  • مدیریت سالن زیبایی
  • مدیریت کسب و کار
  • مقالات بازاریابی و تبلیغات
  • مقالات برنامه ریزی و هدف گذاری
  • مقالات حوزه اصول و فنون مذاکره
  • مقالات حوزه سرمایه گذاری و مالی
  • مقالات حوزه فروش
  • مقالات حوزه کارآفرینی
  • مقالات حوزه گمرک
  • مقالات حوزه مدیرعامل حرفه ای
  • مقالات حوزه مدیریت مراکز آموزشی
  • مقالات حوزه مدیریت منابع انسانی
  • مقالات دیجیتال مارکتینگ
  • مقالات کوچینگ
  • مقالات مباحث حقوقی
  • مقالات مدیریت اجرایی
  • مقالات مدیریت استراتژیک
  • مقالات مدیریت برنامه نویسی
  • مقالات مدیریت بیمه
  • مقالات مدیریت تجاری
  • مقالات مدیریت روابط عمومی
  • مقالات مدیریت سلامت
  • مقالات مدیریت سیستم های اطلاعاتی شبکه
  • مقالات مدیریت معدن| مدیریت پروژه
  • مقالات مدیریت ورزشی
  • مقالات مرتبط حوزه شهرسازی |عمران|املاک
  • مقالات هتلداری و گردشگری
  • مقالات هنری
  • مقالات هوش مصنوعی
  • مهاجرت تحصیلی و کاری
دوره و محصول پیشنهادی
  • دوره جامع منابع انسانی
  • دوره DBA مدیریت شهرسازی | مدرک DBA مدیریت شهرسازی
    دوره DBA مدیریت شهرسازی | مدرک DBA مدیریت شهرسازی
  • مدیریت کارآفرینی
    بسته آموزشی مدیریت کارآفرینی
  • هزینه دوره طلا فروشی
    دوره MBA فروش طلا و جواهر | مدرک MBA فروش طلا و جواهر
  • بسته سوالات DBA عمران
آخرین مقالات
  • برند سازی تجاری چیست و چرا مهم است؟
  • چالش های مدیریت معدن
  • ترجمه ناجیت چیست؟ تاثیر آن در روند مهاجرت
  • چگونه در بازار هنر جای خود را پیدا کنیم؟ رازهای دیده شدن هنرمندان
  • چگونه مرکز اموزشی خود را برند کنیم؟

مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی

ما مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی و تمام زیر مجموعه هایش را بنیان نهاده و گسترش دادیم برای پیشرفت و موفقیت شما !

کمکی نیاز دارید؟
راه های ارتباطی
  • تهران، میدان ولیعصر، پایینتر از سفارت عراق، بن بست صدف، پلاک 12، طبقه 3
  • 09126719724
  • 02188936505
  • info@course-mba.ir
صفحات پربازدید
  • دوره MBA | مدرک MBA
  • دوره DBA | مدرک DBA
  • دوره مهمانداری هواپیما
  • دوره املاک
دسترسی سریع
  • پنل کاربری
  • تماس با ما
  • پیش ثبت نام دوره ها
پیوند ها
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
  • سامانه استعلام مدارک وزارت علوم
  • WES کانادا
  • www.mba.com
  • www.coursera.org
تمامی حقوق برای مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی محفوظ است. © 2023 - 2015
ورود / ثبت نام
استفاده از شماره تلفن
استفاده از آدرس ایمیل

مشاوره رایگان

  • گفتگو در واتساپ
  • گفتگو در اینستاگرام

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت