
بازاریابی و تبلیغات چیست؟
بازاریابی فرآیند تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات به مشتریان است. این شامل فعالیت های مختلفی مانند تحقیقات بازار، توسعه محصول، قیمت گذاری، توزیع و تبلیغات است. هدف بازاریابی ایجاد آگاهی، ایجاد علاقه و در نهایت افزایش فروش است.
از سوی دیگر، تبلیغات جزء خاصی از بازاریابی است که بر ایجاد و ارائه پیامهای متقاعدکننده به مخاطبان هدف از طریق کانالهای رسانهای مختلف تمرکز دارد. این شامل استفاده از تبلیغات پولی، مانند تبلیغات چاپی، تبلیغات تلویزیونی، بنرهای آنلاین، پست های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است. هدف تبلیغات جلب توجه، انتقال مزایای یک محصول یا خدمات و ترغیب مصرف کنندگان برای خرید یا انجام یک اقدام دلخواه است.
دوره ی بازاریابی و تبلیغات:
دوره بازاریابی و تبلیغات یک برنامه مطالعاتی است که به دانش آموختگان درک جامعی از اصول، استراتژی ها و تکنیک های مورد استفاده در بازاریابی و تبلیغات ارائه می دهد. این دوره معمولاً موضوعاتی مانند تحقیقات بازار، رفتار مصرف کننده، نام تجاری، کمپین های تبلیغاتی، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را پوشش می دهد.
مخاطبین دوره بازاریابی و تبلیغات
- افرادی که به دنبال شغلی در بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، مدیریت برند، تحقیقات بازار یا زمینه های مرتبط هستند
- کارآفرینان
- صاحبان مشاغلی که میخواهند دانش و مهارتهای بازاریابی و تبلیغات خود را برای ارتقای مؤثر محصولات یا خدمات خود تقویت کنند
یادگیری بازاریابی و تبلیغات به من کمک میکند تا:
دانش آموختگان در دوره بازاریابی و تبلیغات یاد می گیرند که چگونه روندهای بازار و ترجیحات مصرف کننده را تجزیه و تحلیل کنند، استراتژی های بازاریابی موثر ایجاد کنند، کمپین های تبلیغاتی قانع کننده ایجاد کنند و موفقیت تلاش های بازاریابی را اندازه گیری کنند. آنها همچنین در زمینه هایی مانند تحقیقات بازار، کپی رایتینگ، طراحی گرافیک، برنامه ریزی رسانه و تجزیه و تحلیل داده ها مهارت های عملی کسب خواهند کرد.
مباحث و سرفصل های دوره بازاریابی و تبلیغات
- مقدمهای بر تبلیغات، بازاریابی و برند سازی در صنعت هتلداری
- برندینگ در صنعت هتلداری
- بازاریابی در صنعت هتلداری: تعیین بازار هدف و تحلیل رقبا
- تعیین استراتژی بازاریابی: جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی
- تبلیغات در صنعت هتلداری: تبلیغات آنلاین و آفلاین
- رسانههای اجتماعی و بازاریابی در صنعت هتلداری
- فنآوری دیجیتال و نقش آن در تبلیغات، بازاریابی و برند سازی
- ارتباط با مشتریان: رضایتمندی، ارزیابی و پاسخ به شکایات
- نقش تبلیغات، بازاریابی و برند سازی در مدیریت کسبوکار هتل
- جمعبندی و نتیجهگیری
اساتید دوره
استاد جانساری
نحوه برگزاری دوره
غیرحضوری (آفلاین)
دسترسی به محتوای دوره منابع انسانی
♦ تمام فصل های دوره هدف پس از ثبت نام در دوره برای دانش پذیر بصورت ویدیو قابل مشاهده هستند.
بخش مشاهده و دانلود دوره
7 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
7 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
6 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
8 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
6 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
اصول و فنون مذاکره در املاک و مستغات
اصول و فنون مذاکره در املاک و مستغلات چیست؟ اصول و فنون مذاکره در املاک و مستغلات شامل درک نیازها…
زبان تخصصی هتلداری
زبان تخصصی هتلداری چیست؟ زبان تخصصی هتلداری شامل طیف گسترده ای از اصطلاحات و مفاهیم خاص هتل و صنعت هتلداری…
دوره هوش مالی
هوش مالی یعنی چه؟ هوش مالی به توانایی درک و مدیریت مؤثر مسائل مالی اشاره دارد. این شامل داشتن دانش…
دوره Business Model
Business Model یعنی چه؟ Business Model چارچوبی است که نشان می دهد شرکت چگونه ارزش ایجاد می کند، ارائه می…
نظرات
1,200,000 تومان 490,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه