منابع انسانی و رفتار سازمانی در هتلداری چیست؟
دوره ی منابع انسانی و رفتار سازمانی در هتلداری:
یک دوره آموزشی منابع انسانی و رفتار سازمانی در صنعت هتلداری بر چالشها و فرصتهای منحصربهفردی که با مدیریت نیروی کار متنوع در یک محیط مهماننوازی به وجود میآید تمرکز دارد. این دوره موضوعاتی مانند استخدام و انتخاب، آموزش و توسعه، مدیریت عملکرد، روابط کارکنان و فرهنگ سازمانی را پوشش می دهد.
دانشآموختگان در مورد مهارتها و شایستگیهای خاص مورد نیاز برای مدیریت مؤثر و رهبری تیمها در محیط هتل، و همچنین نحوه گذر از پیچیدگیهای کار با کارکنان چندفرهنگی و چند زبانه، یاد خواهند گرفت. آنها همچنین اهمیت ایجاد یک محیط کاری مثبت را که مشارکت، انگیزه و حفظ کارکنان را تقویت می کند، بررسی می کنند.
علاوه بر این، این دوره به تأثیر رفتار سازمانی بر رضایت مهمان و عملکرد کلی تجاری می پردازد. دانشآموختگان یاد میگیرند که چگونه اصول رفتار سازمانی را برای ارتقای تجربه مهمان، بهبود کار تیمی و ارتباطات، و ایجاد تعالی عملیاتی به کار ببرند.
مخاطبین دوره منابع انسانی و رفتار سازمانی در هتلداری
- هر کسی که به دنبال پیشرفت حرفه ای خود در صنعت هتلداری و توسعه مهارت های خود است
- متخصصان منابع انسانی
- هتلداران مشتاق
- متخصصان
- دانشجویان مدیریت مهماننوازی
اساتید دوره
استاد آقای دکتر ابیانه
نحوه برگزاری دوره
غیرحضوری (آفلاین)
دسترسی به محتوای دوره منابع انسانی و رفتار سازمانی در هتل
♦ تمام فصل های دوره هدف پس از ثبت نام در دوره برای دانش پذیر بصورت ویدیو قابل مشاهده هستند.
بخش مشاهده و دانلود دوره
7 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
10 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
6 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
9 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
7 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
زبان تخصصی هتلداری
زبان تخصصی هتلداری چیست؟ زبان تخصصی هتلداری شامل طیف گسترده ای از اصطلاحات و مفاهیم خاص هتل و صنعت هتلداری…
دوره پیشرفته اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی
مذاکره چیست؟ روی جی لویکی در تعریف مذاکره به نکات زیر اشاره میکند: حداقل دو طرف درگیر مذاکره هستند. این…
پکیج آموزشی مدیریت بین الملل
همیشه به دست آوردن تجربیات مدیران برای ما یک ابزار بسیار مهم در کسب و کار و سیستم مدیریتمان بوده،…
برند سازی املاک مستغلات
دوره برند سازی املاک مستغلات املاک (مسکن، ملک و ساختمان و …) یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای…
نظرات
1,470,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه