![](https://course-mba.ir/wp-content/uploads/2023/09/hoteldari-novin.jpg)
استراتژی هتلداری نوین چیست؟
استراتژی هتل به طرح کلی و رویکردی پیوند داده می شود که هتل برای کسب اهداف و مقصود خود آن را فرا میگیرد. این شامل تصمیم گیری استراتژیک در مورد جنبه های مختلف عملیات هتل، از جمله بازاریابی، نام تجاری، قیمت گذاری، کانال های توزیع، خدمات مشتری، و تجربیات مهمان است. هدف استراتژی هتل متفاوت کردن هتل از رقبا، جذب مشتریان هدف، به حداکثر رساندن درآمد و سودآوری و تضمین موفقیت بلندمدت در صنعت مهماننوازی است.
دوره جامع استراتژی هتلداری نوین:
مخاطبین دوره استراتژی هتلداری نوین
- مسئولان و مدیران امور هتل داری
- اعضا و کادر هتل ها
- کارآفرینان مرتبط با مسائل هتل داری
- معماران هتل سازی
- کارشناسان و مشاورین ساخت هتل
اساتید دوره
استاد آقای دکتر ابیانه
نحوه برگزاری دوره
غیرحضوری (آفلاین)
دسترسی به محتوای دوره استراتژی هتلداری نوین
♦ تمام فصل های دوره هدف پس از ثبت نام در دوره برای دانش پذیر بصورت ویدیو قابل مشاهده هستند.
بخش مشاهده و دانلود دوره
- کد 1
8 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
9 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
7 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
7 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
3 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2
قسمت 3
8 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2
قسمت 3
قسمت 4
قسمت 5
قسمت 6
قسمت 7
قسمت 8
- کد 2
6 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
5 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
بازاریابی و برندسازی در هتلداری
بازاریابی و برندسازی یعنی چه؟ بازاریابی فرآیند تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات از جمله تحقیقات بازار، تبلیغات و توزیع…
زبان تخصصی هتلداری
زبان تخصصی هتلداری چیست؟ زبان تخصصی هتلداری شامل طیف گسترده ای از اصطلاحات و مفاهیم خاص هتل و صنعت هتلداری…
بازاریابی و تبلیغات در هتلداری
بازاریابی و تبلیغات چیست؟ بازاریابی فرآیند تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات به مشتریان است. این شامل فعالیت های مختلفی…
آداب و معاشرت و تشریفات در هتلداری
آداب و معاشرت و تشریفات برای هتل به چه منظور است؟ تشریفات فرایند ارتباطات غیر کلامی است حرکت از سمت…
نظرات
4,590,000 تومان قیمت اصلی 4,590,000 تومان بود.2,295,000 تومانقیمت فعلی 2,295,000 تومان است.
قوانین ثبت دیدگاه