
کارایی مدل سازی کسب و کار:
مدلسازی کسب و کار به سازمان ها کمک می کند که فرایندهای خود را مدلسازی کنند. این کار توانایی این را به آنها می دهد تا به سرعت روند فعالیت های خود را تحلیل کنند. در طی زمان، این کار به این معناست که یک سازمان میتواند خود را با تغییرات هم رنگ کند و با دقت و اثربخشی بهبود پی در پی داشته باشد.
برای آنکه از سطح فعالیت های سازمان، به حداکثر سطح که می توان در آن فعالیت کرد، باید بر فرایند ها و روابط بین آنها مسلط شد.
دوره ی مدل سازی کسب و کار:
مدیریت موفق کسب و کار نیاز دارد همزمان دارای تجربه و دانش مدرن و سازگار با شرایط بومی باشد. صاحبان کسب و کار باید توانایی تحلیل درست از کسب و کار خودشان را داشته باشند تا به بهترین شکل ممکن سازمان را به اهدافی که می خواهد برساند
در دوره های مدلسازی با آموزش این توانایی ها، مهارت های شما را در تحلیل و شناخت کسب و کارتان افزایش داده و به توسعه و گسترش کارتان کمک میکند.
مخاطبین دوره ی جامع مدل های کسب و کار
- مدیران
- مشاورین فروش
- فعالان صنفی
- صاحبان کسب و کارهای کوچک
سرفصل های دوره مدل های کسب و کار
فصل اول
گرایش های کلی
- گرایش ارتجاعی
- گرایش غیرفعال
- گرایش به حال
- گرایش به گذشته
فصل دوم
سیر تکامل برنامه ریزی
- فرا صنعتی
- پیچیدگی به عنوان مسئله ی قالب
- گرایش به آینده
فصل سوم
گرایش تعاملی
فصل چهارم
برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار
- تئوری مشارکت
- اصل های مشارکت
- مداومت
فصل پنجم
مدیریت استراتژیک
- بصیرت و تفکر استراتژیک
- مدیریت تغییر
- مدیریت دانش
فصل پنجم
استراتژی های مجازی گری
- پارادایم ها
- کارکردهای پارادایم
- انتقال پارادایم
اساتید دوره
دکتر سروی
نحوه برگزاری دوره
حضوری
غیر حضوری (آفلاین و آنلاین)
دسترسی به محتوای دوره ی مدل های کسب و کار
- ♦ تمام فصل های دوره ی مدل های کسب و کار پس از ثبت نام در دوره برای دانش پذیر بصورت ویدیو قابل مشاهده خواهد بود.
- جهت اطلاع دانشپذیران عزیز دوره ی مدل های کسب و کار فعلاً درحال برگزاری است و در تاریخ 1402/01/30 به پایان خواهد رسید. هر هفته پس از برگزاری کلاس، ویدیوهای جدید در همین قسمت قابل مشاهده اند.
بخش مشاهده و دانلود دوره
گرایش ها - سیر تکامل برنامه ریزی - گرایش تکاملی 10 قسمت - 1/5GB
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار - مدیریت استراتژیک - استراتژی های مجازی گری 13 قسمت - 1/6GB
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
قسمت 11 ویدئو
قسمت 12 ویدئو
قسمت 13 ویدئو
آشنایی با مفاهیم مدل سازی - انواع ارزش ها - فرانچایز - مدل ها 12 قسمت - 1/3GB
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
قسمت 11 ویدئو
قسمت 12 ویدئو
11 قسمت - 1/8GB
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
قسمت 11 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
دوره جامع استراتژی هتلداری نوین
استراتژی هتلداری نوین چیست؟ استراتژی هتل به طرح کلی و رویکردی پیوند داده می شود که هتل برای کسب اهداف…
دوره جامع دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چیست؟ دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی بطور کل استفاده از همه ابزارهای دیجیتال مثل وبسایت،…
دوره جامع منابع انسانی
منابع انسانی یعنی چه؟ مباحث منابع انسانی شامل آموزشهای مختلفی است که به کارشناسان و مدیران منابع انسانی کمک میکند…
استراتژی کسب و کار
استراتژی کسب و کار یعنی چه؟ استراتژی به معنی یک طرح عملیاتی برای رسیدن به هدفهای مشخصی در کسب و…
نظرات
قوانین ثبت دیدگاه
3,000,000 تومان 640,000 تومان
حمید تبریزی خسروشاهی
طی یک جلسه ی حضوری که تو کلاس بودم حس و حال کلاس رو خیلی دوست داشتم. جو کاملا دوستانه بر فضا حاکم بود. استاد سروی عزیز خیلی خوب مباحثو انتقال دادن. از مدیر مجموعه اقای بیسجردی هم کمال تشکر رو دارم بابت تهیه ی ویدیوهای دوره.
حسینی
سلام وقت بخیر. مباحث بسیار ارزشمند بودن خیلی ممنون از اساتیدو عوامل عزیز مجموعه ی مدیریتی.