09126719724 02188936505
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • دوره MBA | مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
شبکه های اجتماعی: اینستاگرام تلگرام واتساپ
  • 09126719724
  • درباره ما
  • تماس با ما
مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی دوره های مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
0
ورود / ثبت نام

بلاگ

نیاز بازار به دیجیتال مارکتینگ

11 ژانویه 2023
ارسال شده توسط علی بیسجردی
آموزش و اطلاعات
24 بازدید

 چهارچوب کلی دیجیتال مارکتینگ

در حوزه اهداف و کانال‌­های حوزه دیجیتال مارکتینگه چارچوب  (RACE (Reach-Act-Convert-Engage مرسوم است. در هریک از این مراحل، اهداف و کانال‌­ها و روش‌­ها بازاریابی متفاوت خواهد بود.

 

چهارچوب (RECE REACH_ACT_CONVENT_ENGAGE) از کانالهای مرسوم این حوزه است. در هر کدام از این مراحل، روشها  و اهداف بازاریابی متفاوت خواهد بود.

 

  • در بخش REACH هدف آشنایی اولیه مشتریان با خدمات است. در این بخش از بازاریابی آنلاین یا آفلاین میشود استفاده کرد.
  • در بخش ACT مشتری خرید اولیه را انجام میدهد و فعال سازی میشود. در این بخش از صفحات ورد، شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ یا… استفاده میشود.
  • در بخش CONVERT مشتری یک خریدار پرتکرار میشود و این میزان برای هر شرکت متفاوت است.
  • در بخش ENGAGE مشتری به یک مشتری وفادار تبدیل میشود و اگر خرید او کم شده یا خرید نکرده باید دوباره او را وفادار کنیم.

 

آیا دیجیتال مارکتینگ یک تقاضای پیوسته و مداوم در بازار است ؟

تقریبا نیمی از جهان برای انجام کارها از فضای آنلاین استفاده میکنند و شرکت ها برای سودآوری بیشتر نسبت به گذشته به دنبال توسعه دیجیتال مارکتینگ خود هستند.

مخاطبان بازارهای آسیا، اروپا و آمریکای شمالی ،بیشترین استفاده از اینترنت را دارند. براساس اخرین آماری که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات  در سال 97 ارائه داد ، بیش از 72 میلیون نفر در ایران از اینترنت استفاده میکنند و این آمار به خاطر توسعه اینترنت ذر ایران بیشتر خواهدشد.

مدیریت شبکه های اجتماعی در حال حاضر رای سازمان ها در کل دنیا به یک ضرورت تبدیل شده است. هرچقدر کاربران با فناوری آشناتر شوند تقاضا برای دیجیتال مارکتینگ هم بیشتر میشود.مثلا استرالیا بازاریابی دیجیتال را اولویت اقتصاد خود قرار داده و  نسبت به 5 سال پیش تقاضا برای استخدام بازاریابان دیجیتال بیشتر شده است.

پیشنهاد :  برند چیست؟ ( 14 کاربرد برند و برندینگ )

همین رشد روز افزون باعث شده جایگاه های شغلی برای متخصصان بازاریابی بیشتر شود.از آنجایی که میان نیازهای سازمانها و مهارت های متخصصان شکاف زیادی وجوددارد ،افرادی که متخصص این کار هستند میتوانند رشد چشمگیری داشته باشند. در سال های اخیر اصلی ترین تقاضای بازار استخدامی ، مربوط به بازاریابی دیجیتال بوده است.

تخصص های زیر در اغلب کشورهای دنیا تقاضای بسیار زیادی دارد:

  • بازاریابی برند
  • مدیریت پروژه دیجیتال
  • طراحی و توسعه وب
  • استراتژی محتوا
  •  تحلیل داده ها

 

کشورهایی مانند هند، کانادا، استرالیا، ایرلند، آمریکا،امارات متحده عربی و فیلیپین، تقاضای بازار دیجیتال مارکتینگ رشد چشمگیری داشته است. در ایران هم این بازار با اینکه جدید است رشد چشمگیری داشته و روز به روز درحال پیشرفت است.

 

در مرکز دوره های مدیریتی این دوره با سرفصل های جامع ،به صورت تخصصی به شما آموزش میدهد که چگونه یک دیجیتال مارکتر حرفه ای شوید و در حوزه بازاریابی دیجیتال پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص دوره دیجیتال مارکتینگ به صفحه دوره مراجعه کنید.

دوره MBA دیجیتال مارکتینگ

نظر بدهید !
اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • DBA
    چرا باید مدیران دوره ی DBA را بگذرانند؟

    13 بازدید

  • اسکایپ
    نحوه استفاده و دانلود اسکایپ برای سیستم عامل ها

    26 بازدید

  • صنعت املاک
    مقایسه صنعت املاک جهان با ایران

    25 بازدید

  • مدیریت سالن زیبایی
    صفر تا صد مدیریت سالن زیبایی

    16 بازدید

  • دوره مدیریت سالن های زیبایی
    تکنیک های بازاریابی برای سالن های زیبایی

    33 بازدید

  • اصول مهم مذاکره قبل از فروش

    26 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دسته بندی مقالات
  • آموزش و اطلاعات
  • اخبار
  • مدیریت کسب و کار
  • مهاجرت تحصیلی و کاری
دوره و محصول پیشنهادی
  • کتاب ایجاد انگیزه در کارکنان
  • بسته سوالات post DBA
  • دوره مدیریت عمران سازه | مدرک MBA عمران سازه
  • مدرک MBA املاک
    دوره MBA املاک | مدرک MBA املاک
  • فروش و بازاریابی برای شرکت های کوچک و استارتاپ ها
    آموزش فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها
آخرین مقالات
  • چرا باید مدیران دوره ی DBA را بگذرانند؟
  • نحوه استفاده و دانلود اسکایپ برای سیستم عامل ها
  • مقایسه صنعت املاک جهان با ایران
  • صفر تا صد مدیریت سالن زیبایی
  • تکنیک های بازاریابی برای سالن های زیبایی

مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی

ما مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی و تمام زیر مجموعه هایش را بنیان نهاده و گسترش دادیم برای پیشرفت و موفقیت شما !

کمکی نیاز دارید؟
راه های ارتباطی
  • تهران، میدان ولیعصر، پایینتر از سفارت عراق، بن بست صدف، پلاک 12، طبقه 3
  • 09126719724
  • 02188936505
  • info@course-mba.ir
صفحات پربازدید
  • دوره MBA | مدرک MBA
  • دوره DBA | مدرک DBA
  • اخذ مدرک مهارتی
  • دوره مهمانداری هواپیما
  • دوره املاک
دسترسی سریع
  • خانه
  • پنل کاربری
  • تماس با ما
  • پیش ثبت نام دوره ها
  • همکاری با ما
پیوند ها
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
  • سامانه استعلام مدارک وزارت علوم
  • WES کانادا
  • www.mba.com
  • www.coursera.org
تمامی حقوق برای مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی محفوظ است. © 2023 - 2015
ورود ×
ورود / ثبت نام
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دادن
ارسال مجدد گذرواژه یکبار مصرف(00:60)
  • (+98) Iran

مشاوره رایگان

  • گفتگو در واتساپ
  • گفتگو در اینستاگرام

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

یا

ارسال مجدد گذرواژه یکبار مصرف (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت