دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چیست؟
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی بطور کل استفاده از همه ابزارهای دیجیتال مثل وبسایت، اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین (ادورز مارکتینگ)، شبکههای اجتماعی، سئو، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موبایلی، برای هدف مشخصی به اسم مارکتینگ یا بالا بردن فروش یا برندسازی میباشد. که نوعی بازاریابی محصولات یا خدمات است با استفاده از فناوریهای دیجیتال و اینترنت انجام میشود. امروزه این نوع بازاریابی تاثیرگذاری بسیار بالایی در دیده شدن کسب و کارها دارد و هدف ما این است که در این دوره ها با این ابزار بطور کامل آشنا شویم.
دوره ی دیجیتال مارکتینگ:
هدف اصلی دوره دیجیتال مارکتینگ بهبود دسترسی و دیده شدن برند یا کسب و کار در فضای آنلاین است. برتری رقابتی به عنوان هدفی که همه کسب و کارها به دنبال آن هستند، با دیجیتال مارکتینگ به دست میآید.
در این دوره ها با آموزش های اصولی میخواهیم بیشترین بازدید و دیده شدن توسط افراد را داشته باشید و برند خود را در فضای مجازی به بهترین شکل معرفی کنید. همچنین از طریق بازاریابی اینترنتی مخاطب جذب کند و کسب و کار شمارا توسعه و رونق بخشد. در دوره دیجیتال مارکتینگ، در زمینه های SEM، سئو، Content Marketing، Inbound Marketing، Content Strategy، PPC به مطالعه میپردازیم.
دوره ی دیجیتال مارکتینگ از مهمترین دوره های مدیریتی است که در بهبود کسب و کار های آنلاین و حتی توسعه کسب و کار های حضوری نقش دارد.
مخاطبین دوره دیجیتال مارکتینگ
- مخاطبان دوره دیجیتال مارکتینگ افرادی هستند که تمایل به بهبود و توسعه کسب و کارشان را دارند.
- افرادی که تفکری خلاق و استراتژیک دارند.
- و افرادی که تمایل به داشتن شغلهای مدرن و همگام با تکنولوژی روز دنیا دارند.
- همچنین کسانی که به حوزه کسب و کارهای آنلاین علاقه دارند.
یادگیری دیجیتال مارکتینگ به من کمک می کند تا:
در دوره دیجیتال مارکتینگ، افراد با آموزش در زمینه های مختلف اصول بازاریابی دیجیتال را به درستی یاد میگیرند و با یادگیری این اصول به رشد و بازدهی کسب و کار کمک میکنند.
تاریخچه استراتژی دیجیتال مارکتینگ:
قبل از دهه 1990، کسب و کارها بیشتر از بازاریابی های سنتی مثل تبلیغات چاپی، آگهی های تلویزیونی و بیلبوردها استفاده میکردند. اما با ظهور شبکه های اجتماعی و گوشی های هوشمند و استراتژی های بازاریابی تغییر و تحولات چشمگیری صورت گرفت.
اولین استفاده از اصطلاح بازاریابی دیجیتال در دهه 1990 میلادی بود. در زمانی که عصر دیجیتال با ورود اینترنت و توسعه پلتفرم Web 1.0 پا به عرصه گذاشت. که این پلتفرم به کاربران این توانایی را میداد که اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند، با این حال امکان به اشتراک گذاری این اطلاعات وجود نداشت.
اولین بنر قابل کلیک حدود سال 1993 برای تبلیغات منتشر شد. افرادی که این آگهی را مشاهده کردنند حدودا 44 درصد جامعه را تشکیل میدادند، روی آن کلیک کردند. که درواقع مهم ترین نقطه عبور از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتالی بود. سال بعد شرکت های زیادی وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شدند.
یاهو در سال 1994 راه اندازی شد و که با حدود 1 میلیون بازدید به محبوبیت زیادی رسید. این باعث تغییرات زیادی در فضای دیجیتال مارکتینگ شد و شرکتها تمرکز خود را بر روی سئو و افزایش رتبه بندی وب سایتشان در موتورهای جستجو گذاشتند. همچنین در سال 1996 چند موتور جستجو و ابزار دیگر مانند Alexa راه اندازی شد.
در دهه 2000 تحولی در تاریخچه بازاریابی دیجیتال رخ داد. اولین گوشی هوشمند مدرن بدست بلک بری در سال 2003 تولید شد و از ایمیل، پیام های متنی، تماس های تلفنی و مرورگرهای وب پشتیبانی می کرد.
و در سال 2007 کمپانی اپل گوشی آیفون را وارد بازار کرد. با این پیشرفت، عصر واقعی گوشیهای هوشمند آغاز شده بود و به بازاریابان اجازه میداد تا به طور دقیقتر، مستقیم و برای مدت طولانیتری به مشتریان دسترسی پیدا کنند.
فیسبوک هم تبلیغات موبایلی را در سال 2012 اراعه کرد و هفت سال بعد 91 درصد از کل درآمد آن ها از طریق همین نوع تبلیغات بود.
وردپرس اولین بار در سال 2003 ساخته شد. اما نسخه 3.0 آن که در سال 2010 منتشر شد، این سیستم مدیریت محتوا را در بین کسب و کارها محبوب کرد. وردپرس ساخت وب سایت را به کاری سهل تبدیل کرد و لزوماً نیازی به برنامه نویسی نداشت.
با یادگیری علم دیجیتال مارکتینگ چه اتفاقی برای کسب و کارمان خواهد افتاد؟
یادگیری علم دیجیتال مارکتینگ میتواند برای کسب و کار شما تأثیرات مثبت بسیاری داشته باشد، از جمله:
1. نتایج قابل سنجش: گزارش هایی منظم و قابل اعتماد به شما بیان میکند تا برای مثال، تعداد دقیق افرادی که ایمیل شما را باز کرده یا روی لینک خاصی کلیک کردهاند را بدانید.
2. قابلیت شخصی سازی: با ابزارهای کارآمد خود این امکان را به شما میدهد که از علایق و اولویتهای اشخاص برای سفارشی کردن پیام دریافتی آنها استفاده کنید. در حقیقت شاید بتوان “شخصی سازی” را بزرگترین برتری بازاریابی دیجیتال و آنلاین دانست.
3. هزینه پایین برای استفاده: محصولات دیجیتال مارکتینگ در سایزهایی مقیاسپذیر اراعه میشوند؛ تمامی کسبوکارهای کوچک، متوسط و بزرگ میتوانند با مناسبترین قیمتها از این محصولات برای دستیابی به مخاطبان استفاده کنند.
4. دستیابی به مخاطبین بیشتر: از آن که دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین انجام میشود، حوزه ای وسیع و جهانی تر از مخاطبین را در بر میگیرد.
بنابراین، با یادگیری علم دیجیتال مارکتینگ میتواند به بهبود عملکرد کسب و کار شما و افزایش سودآوری آن کمک کند.
نحوه برگزاری دوره
دسترسی به محتوای دوره منابع انسانی
♦ تمام فصل های دوره دیجیتال مارکتینگ پس از ثبت نام در دوره برای دانش پذیر بصورت ویدیو قابل مشاهده هستند.
بخش مشاهده و دانلود دوره
11 قسمت - استاد آقازاده
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
قسمت 11 ویدئو
11 قسمت - کد 1
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
قسمت 11 ویدئو
13 قسمت - کد 1
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
قسمت 11 ویدئو
قسمت 12 ویدئو
7 قسمت - استاد معنوی
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
6 قسمت - کد 2
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
دوره Business Model
Business Model یعنی چه؟ Business Model چارچوبی است که نشان می دهد شرکت چگونه ارزش ایجاد می کند، ارائه می…
شخصیت شناسی در فروش
مدیریت فروش چیست؟ یکی از ابزارهای تولید ثروت، فروش است. مدیریت فروش پیشرفت تدریجی و مداوم توسعه نیروی فروش، هماهنگی…
اصول و فنون مذاکره در املاک و مستغات
اصول و فنون مذاکره در املاک چیست؟ اصول و فنون مذاکره در املاک و مستغلات شامل درک نیازها و انگیزههای…
استراتژی کسب و کار
استراتژی کسب و کار یعنی چه؟ استراتژی به معنی یک طرح عملیاتی برای رسیدن به هدفهای مشخصی در کسب و…
نظرات
1,350,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه