09126719724 02188936505
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • دوره MBA | مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
شبکه های اجتماعی: اینستاگرام تلگرام واتساپ
  • 09126719724
  • درباره ما
  • تماس با ما
مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی دوره های مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
0
ورود / ثبت نام

دوره ی بازاریابی و تبلیغات

خانهدوره های غیر حضوری آفلایندوره ی بازاریابی و تبلیغات
بازاریابی و تبلیغات
حالت مطالعه

آشنایی با مفهوم مدیریت در دوره مدیریت بازاریابی و تبلیغات:

مدیریت عبارت است از اداره یک سازمان، خواه یک شرکت تجاری، یک سازمان غیرانتفاعی یا یک سازمان دولتی.

مدیریت شامل فعالیت های تنظیم استراتژی سازمان و هماهنگی تلاش های کارکنان (یا داوطلبان) برای دستیابی به اهداف سازمان از طریق استفاده از منابع موجود مانند منابع مالی، طبیعی، فناوری و انسانی است.

مدیریت شامل شناسایی بیانیه ماموریت، فرآیندها، اهداف، قوانین و به کارگیری سرمایه انسانی برای کمک به موفقیت شرکت است.

این به معنای ارتباط مؤثر است: محیط سازمانی (در مقابل مکانیزم فیزیکی یا مکانیکی) بیانگر انگیزه انسانی است و به نوعی نشان دهنده پیشرفت یا نتیجه یک سیستم موفق است. به همین ترتیب، مدیریت دستکاری یک مکانیسم (ماشین یا برنامه خودکار) نیست و باید دریک سازمان یا شرکت رخ دهد.

از یک دیدگاه کلی که به قضیه نگاه کنیم، مدیریت یک کارکرد ضروری برای بهبود زندگی و روابط افراد است. بنابراین مدیریت در همه جا وجود دارد و کاربردهای وسیعی دارد. بر این اساس، باید منشأ مدیریت، انسان باشد.

تعریف بازاریابی:

بازاریابی مطالعه و مدیریت روابط اقتصادی در بازار هدف است. بازاریابی فرآیند تجاری ایجاد روابط با مشتریان و جلب رضایت آنهاست. با تمرکز بر مشتری، بازاریابی جزء مهمی از مدیریت کسب و کار است.

فرآیند بازاریابی:

شکل زیر یک مدل پنج مرحله ای از فرآیند بازاریابی را نشان می دهد.

در پنج مرحله اول، شرکت ها در تلاش برای قدردانی از مشتریان، ایجاد ارزش برای مشتری و ایجاد روابط قوی با مشتری هستند. در مرحله نهایی، شرکت ها از تمام مزایای ایجاد ارزش برتر مشتری برخوردار می شوند. با ایجاد ارزش برای مصرف کنندگان، شرکت ها در ازای آن، این ارزش را به شکل فروش، سود و حقوق بلندمدت مشتری از مشتریان دریافت می کنند.
فرآیند بازاریابی عبارت است از آوردن یک محصول به بازار که شامل مراحل زیر است: تحقیقات بازار گسترده. هدف گذاری بازار و تقسیم بندی بازار؛ تعیین استراتژی های توزیع، قیمت گذاری و ترویج؛ ارائه استراتژی ارتباطی؛ بودجه بندی؛ و چشم انداز اهداف توسعه بلندمدت بازار است. بسیاری از بخش‌های فرآیند بازاریابی (مثلاً طراحی محصول، هدایت هنری، مدیریت برند، تبلیغات، حق چاپ و غیره) شامل استفاده از هنرهای خلاقانه است.

مخاطبین دوره بازاریابی و تبلیغات

  • مخاطبین دوره‌های بازاریابی و تبلیغات شامل افرادی هستند که در حوزه بازاریابی، تبلیغات، فروش و رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند. به طور کلی دوره بازاریابی و فروش مناسب این افراد است:
  • کارآفرینان
  • تبلیغ‌گران
  • مدیران فروش
  • کارمندان رسانه‌ای
  • مشاوران بازاریابی
  • کارشناسان بازاریابی
  • دانشجویان محصل در رشته های مربوطه
  • صاحبین استارتاپ های نوپا و کسب و کارهای بزرگ

بازاریابی، فروش نیست!

بازاریابی فروش نیست. با این حال، برخی از شرکت ها هنوز هم ممکن است این دو را اشتباه بگیرند. شرکت ها ممکن است فروشنده هایی با عنوان شغلی “مدیر بازاریابی اجرایی” یا “مدیران توسعه کسب و کار، فروش و بازاریابی” داشته باشند. زیرا ممکن است فکر کنند بازاریاب ها، فروشنده هم هستند. این درست نیست!

یک شخص بازاریاب، فروشنده نیست. این نوع چیزها ممکن است باعث شود مردم تصورات نادرستی در مورد بازاریابی داشته باشند. در ویدیوهای دوره بازاریابی و فروش، تمامی این مباحث با تمامی تفاوت ها تدریس شده اند.

سرفصل های دوره بازاریابی و تبلیغات (15 فصل)

فصل اول

بازاریابی خلق و ایجاد ارزش برای مشتری

  • محدوده بازاریابی
  • بازاریابی چیست؟
  • تعریف بازاریابی
  • بازاریابی رابطه مند
  • بازار
  • فلسفه های متداول مدیریت بازاریابی
  • تغییرات بازاریابی و کسب و کار
فصل دوم

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و محیط بازاریابی

  • تحلیل سبد واحدهای تجاری و یا فعالیتهای مستقل شرکت
  • استراتژیهای رشد
  • برنامه ریزی استراتژیهای وظیفه ای
  • فرآیند بازاریابی
  • عوامل مؤثر بر تعیین استراتژی
  • نگرش کلان به محیط
  • واکنش نسبت به محیط بازاریابی
  • تعیین سبد واحدهای تجاری
فصل سوم

تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

  • سیستم اطلاعات بازاریابی
  • فرآیند تحقیقات بازاریابی
  • روش های تحقیق
فصل چهارم

رفتار مصرف کننده

  • مدل رفتار مصرف کننده
  • عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده
  • عوامل دموگرافی
  • عوامل اقتصادی موثر در رفتار خرید مصرف کننده
  • عوامل اجتماعی موثر در رفتار خرید مصرف کننده
  • عوامل روان شناسی
  • فرآیند تصمیم خرید
  • نقش های خرید
  • رفتار خرید
  • مراحل فرآیند تصمیم خرید
فصل پنجم

بازارهای سازمانی و رفتار خرید سازمانی

  • بازارهای سازمانی (صنعتی)
  • رفتار خریدار صنعتی
  • رفتار خرید دولتی
  • بازار مؤسسات
  • رفتار خرید واسطه های فروش
فصل ششم

تقسيم بازار

  • انتخاب بازارهای هدف و ارزیابی خرده بازارها
  • جایگاه سازی در بازار
فصل هفتم

 استراتژی محصول نام و نشان و بسته بندی

  • طبقه بندی محصولات
  • کاربرد طبقه بندی محصولات در بازاریابی
  • تصمیم در مورد ارائه محصولات بدون نام و یا با نام
  • تصمیم گیری در مورد خط محصول
  • تصمیم در مورد آمیخته ی محصول
فصل هشتم

طراحی و ساخت محصول جدید و استراتژی های منحنى عمر محصول

  • استراتژی ایجاد محصول جدید
  • استراتژیهای منحنی عمر محصول
  • انتشار محصولات جدید و پذیرش آنها
فصل نهم

 قیمت گذاری محصول

  • عواملی که باید هنگام تعیین قیمت در نظر داشت
  • روش های قیمت گذاری
فصل دهم

کانال های توزیع و توزیع فیزیکی

  • ماهیت کانالهای توزیع
  • خرده فروشی
  • عمده فروشی
  • تصمیم گیری در مورد توزیع فیزیکی کالا
فصل یازدهم

استراتژی ارتباطات بازاریابی (تبلیغات)

  • مفهوم تبلیغات
  • فرآیند ارتباط
  • تدوین بودجه برای کل تبلیغات و هر یک از روشهای آن
فصل دوازدهم

آگهی تجارتی پیشبرد فروش و روابط عمومی

  • آگهی تجاری
  • پیشبرد فروش
  • روابط عمومی
فصل سیزدهم

بازاریابی مستقیم و آنلاین

  • بازاریابی مستقیم چیست؟
  • مزایای بازاریابی مستقیم برای خریدار
  • مزایای بازاریابی مستقیم برای فروشنده
  • بانک داده های مشتریان و بازاریابی مستقیم
  • انواع بازاریابی مستقیم
  • بازاریابی از طریق پست مستقیم
  • بازاریابی از طریق کاتالوگ
  • تله مارکینگ
  • بازاریابی تلویزیونی پاسخ مستقیم
  • بازاریابی از طریق کیوسک
  • بازاریابی آنلاین و اینترنت
  • ايميل
  • بازاریابی از طریق موبایل
  • بازاریابی ویروسی
  • رسانه های اجتماعی
فصل چهاردهم

 فناوری اطلاعات اینترنت و بازاریابی

  • اینترنت.
  • دسترسی جهانی به اینترنت
  • محدودیتهای گسترش تجارت الکترونیکی در ایران
  • آشنایی با برخی از اصطلاحات
  • انواع تجارت الکترونیکی
  • نقاط ارتباط در بازاریابی مجازی
  • تأثیر اینترنت بر بازاریابی
فصل پانزدهم

بازاریابی خدمات سازمانها افراد، ایده ها و اماکن

  • طبقه بندی دامنه خدمت
  • طبیعت و ویژگی های خدمت
  • استراتژی های فروش در شرکت های خدماتی
  • بازاریابی خدمات بین المللی
  • بازاریابی سازمانی
  • بازاریابی اشخاص
  • بازاریابی مکان بازاریابی ایده

اساتید دوره

دکتر مهدی نقوی

دسترسی به محتوای دوره بازاریابی و تبلیغات

  • تمامی قسمت های دوره پس ازثبت نام، به صورت ویدیویی قابل مشاهده خواهند بود.

بخش مشاهده و دانلود دوره

جلسه اول

16 قسمت - 3/4GB

قسمت 1 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 2 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 3 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 4 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 5 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 6 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 7 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 8 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 9 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 10 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 11 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 12 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 13 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 14 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 15 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 16 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.
جلسه دوم

12 قسمت - 2GB

قسمت 1 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 2 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 3 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 4 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 5 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 6 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 7 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 8 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 9 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 10 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 11 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 12 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.
جلسه سوم

11 قسمت - 1GB

قسمت 1 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 2 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 3 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 4 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 5 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 6 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 7 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 8 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 9 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 10 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 11 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.
جلسه چهارم

11 قسمت - 1/4GB

قسمت 1 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 2 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 3 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 4 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 5 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 6 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 7 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 8 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 9 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 10 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 11 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.
جلسه پنجم

8 قسمت - 750MB

قسمت 1 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 2 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 3 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 4 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 5 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 6 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 7 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 8 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

درخواست مشاوره
09126719724

نیاز به مشاوره دارید؟

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در تماس باشید

درخواست مشاوره رایگان

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دوره های مرتبط

دوره MBA املاک و مستغلات

تخفیف ویژه+ ثبت نام تا آخر خرداد ماه با مبلغ 17 میلیون 900 2میلیون 900 پیش ثبت نام در دوره …

مدیریت مالی در کسب و کار

دوره مدیریت مالی و سرمایه گذاری

مدیریت مالی  یعنی چه؟ تأمین نیازهای مالی کسب و کارها، شرکت ها، سازمان ها و بنگاه ها، از جمله مسائل…

دوره آموزشی مشاوران حرفه ای آموزش

دوره مشاوران حرفه ای آموزش

آموزش یکی از قویترین و پول سازترین صنعت های حال حاضر دنیاست ایران هم از این قاعده مستثنا نیست با…

برند سازی املاک و مستغلات

برند سازی املاک مستغلات

دوره برند سازی املاک مستغلات املاک (مسکن، ملک و ساختمان و …) یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای…

نظرات

  • اسماعیل بهشهری
    15 آوریل 2023
    پاسخ

    همه چی عالی بود مرسی از اقای اسماعیل زاده استاد عزیز و اقای بیسجردی مدیر مجموعه بابت زحمتایی ک کشیدین🌹

    • مبینا صفدری
      16 آوریل 2023
      پاسخ

      مرسی از شما بابت حضورتون آقای بهشهری

  • محبوبی
    15 آوریل 2023
    پاسخ

    عالی بود واقعا مرسی از استاد اسماعیل زاده ی مجرب و حرفه ای👏

    • مبینا صفدری
      16 آوریل 2023
      پاسخ

      مرسی از لطف شما خانم محبوبی عزیز

  • مریم یداللهی
    25 فوریه 2023
    پاسخ

    استاد اسماعیل زاده یکی از اساتید مطرح و باهوش در زمینه ی مدیریت////خوب بود.

قوانین ثبت دیدگاه

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

3,000,000 تومان 1,500,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
3,000,000 تومان 1,500,000 تومان
نوع دوره: غیرحضوری
تاریخ بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402
زبان: فارسی
4 ساعت
9 سرفصل
2 گیگ
روش پشتیبانی: تیکت
درصد پیشرفت دوره: %100
422 بازدید 5 دیدگاه
دسته: دوره های غیر حضوری آفلاین

مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی

ما مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی و تمام زیر مجموعه هایش را بنیان نهاده و گسترش دادیم برای پیشرفت و موفقیت شما !

کمکی نیاز دارید؟
راه های ارتباطی
  • تهران، میدان ولیعصر، پایینتر از سفارت عراق، بن بست صدف، پلاک 12، طبقه 3
  • 09126719724
  • 02188936505
  • info@course-mba.ir
صفحات پربازدید
  • دوره MBA | مدرک MBA
  • دوره DBA | مدرک DBA
  • اخذ مدرک مهارتی
  • دوره مهمانداری هواپیما
  • دوره املاک
دسترسی سریع
  • پنل کاربری
  • تماس با ما
  • پیش ثبت نام دوره ها
  • همکاری با ما
پیوند ها
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
  • سامانه استعلام مدارک وزارت علوم
  • WES کانادا
  • www.mba.com
  • www.coursera.org
تمامی حقوق برای مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی محفوظ است. © 2023 - 2015
ورود / ثبت نام
استفاده از شماره تلفن
استفاده از آدرس ایمیل

مشاوره رایگان

  • گفتگو در واتساپ
  • گفتگو در اینستاگرام

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت