آداب و معاشرت و تشریفات برای هتل به چه منظور است؟
تشریفات فرایند ارتباطات غیر کلامی است حرکت از سمت و سوی رعایت اصول قومی تشریفات به سمت رعایت اصول بین المللی تشریفات اهمیت ارتباط غیر کلامی را در تشریفات توسعه داده است.
رعایت اصول تشریفات به معنی انجام سلسه ای از امور زاید نیست بلکه بیانگر نظم و انظباط هر سیستمی است.
تشریفات خواسته شخصی نیست بلکه یک نیاز سازمانی و یک ضرورت ملی در مراودات بین المللی می باشد. تشریفات چهره آشکار و زبان دیپلماسی است نه به معنای تجمل گرایی. عدم رعایت تشریفات در فضاهای رسمی سبب رنجش می شود. تشریفات شامل مواردی چون رسمی بودن، رفتار محترمانه، جدی بودن.
اصول طلایی آداب معاشرت و تشریفات:
- برنامه مکتوب برای مدیریت جلسات داشته باشید.
- ترتیبات فیزیکی مورد نیاز (سالن جلسه) را آماده کند.
- تجهیزات کاری ضروری را تهیه کنید (مثلا: کاغذ، نمودار، برگه های داده شده، گزارشکارها و…)
- از رفت و آمد های زاید به جلسه خودداری شود.
- صندلی ها و میزها را طوری بچینید که شرکت کنندگان همدیگر را ببینند.
دوره جامع آداب و معاشرت و تشریفات برای هتل:
در دوره جامع ما هدف ایجاد تغییرات لازم در روش عملکرد پرسنل خدماتی و پذیرایی میباشد. دورههای جامع آداب و معاشرت و تشریفات، مقصود ما آموزش آداب و اصول پذیرایی و آنچه که مربوط به تشریفات میباشد است.
این دوره ها با هدف آموزش به کارکنان هتل ها برگزار میشود تا با آموزش های صحیح و اصولی هتل ها پیشرفت کنند و خود را گسترش دهند.
مخاطبین دوره جامع آداب و معاشرت و تشریفات
- مسئولان و مدیران امور هتل داری
- اعضا و کادر هتل ها
- کارآفرینان مرتبط با مسائل هتل داری
- معماران هتل سازی
- کارشناسان و مشاورین ساخت هتل
یادگیری دوره جامع آداب و معاشرت و تشریفات برای هتل به من کمک می کند تا:
یادگیری دوره آداب معاشرت برای هتل می تواند به شما کمک کند تا با درک و انجام آداب معاشرت مناسب در محیط هتل، حرفه ای بودن شما را بهبود بخشد و شما را به عنوان یک کارمند شایسته و آموزش دیده برجسته کند. همچنین با تسلط بر آداب هتلداری، می توانید خدمات استثنایی به مشتریان ارائه دهید و یک تجربه مثبت از مهمان ایجاد کنید.
با شرکت در این دوره ها و آموزش آداب معاشرت به شما می آموزد که چگونه به طور موثر با مهمانان، همکاران و مافوق ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشید. به طور کلی، یادگیری دوره آداب معاشرت برای هتل نه تنها به پیشرفت حرفه ای شما کمک می کند، بلکه با ایجاد تجربه ای خوشایند و به یاد ماندنی برای مهمانان، به موفقیت هتل نیز کمک می کند.
مباحث دوره جامع آداب و معاشرت و تشریفات برای هتل
- آداب استقبال و بدرقه
- آداب معارفه
- آداب نگارش نامه اداری
- آداب پاسخگویی به تلفن
- آداب برخوردبا همکاران و
- مقام مافوق
- آداب پذیرایی
- آداب برخوردبا شکایات
- آداب هدیه دادن
- آداب مواجهه با پتنوع
- فرهنگ ها وشناخت ملل
اساتید دوره
استاد خانم دکتر اسعدی
نحوه برگزاری دوره
غیرحضوری (آفلاین)
♦ تمام فصل های دوره هدف پس از ثبت نام در دوره برای دانش پذیر بصورت ویدیو قابل مشاهده هستند.
بخش مشاهده و دانلود دوره
9 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
4 قسمت - استاد واشقانی
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
7 قسمت - استاد واشقانی
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
6 قسمت - استاد واشقانی
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
5 قسمت - استاد واشقانی - کد2
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
7 قسمت - استاد واشقانی - کد2
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
7 قسمت - استاد واشقانی - کد2
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
8 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
5 قسمت - استاد ابیانه
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
8 قسمت - استاد ابیانه
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
8 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
11 قسمت - استاد اسعدی
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
قسمت 11 ویدئو
13 قسمت - استاد اسعدی
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
قسمت 11 ویدئو
قسمت 12 ویدئو
قسمت 13 ویدئو
6 قسمت - استاد اسعدی
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
مدیریت عمومی هتلداری
مدیریت عمومی هتلداری چیست ؟ مدیریت عمومی هتلداری به عنوان یک دسته از مدیریت عملیاتی در صنعت گردشگری و خدمات،…
زبان تخصصی هتلداری
زبان تخصصی هتلداری چیست؟ زبان تخصصی هتلداری شامل طیف گسترده ای از اصطلاحات و مفاهیم خاص هتل و صنعت هتلداری…
منابع انسانی و رفتار سازمانی در هتلداری
منابع انسانی و رفتار سازمانی در هتلداری چیست؟ منابع انسانی در هتلداری به مدیریت کارکنان شاغل در هتل ها، رستوران…
استراتژی هتلداری نوین
استراتژی هتلداری نوین چیست؟ استراتژی هتل به طرح کلی و رویکردی پیوند داده می شود که هتل برای کسب اهداف…
نظرات
3,300,000 تومان قیمت اصلی 3,300,000 تومان بود.1,650,000 تومانقیمت فعلی 1,650,000 تومان است.
قوانین ثبت دیدگاه