
مدیریت برند یا برندینگ یعنی چه؟
مدیریت برند یا برندینگ به فرایند ایجاد، توسعه و حفظ یک برند اشاره دارد. این فرایند شامل تمام فعالیت ها و استراتژی هایی است که به منظور شناسایی و تمایز یک محصول یا خدمات از سایر رقبا انجام میشود. هدف اصلی برندینگ ایجاد هویتی قوی و مثبت برای برند است که در ذهن مشتریان باقی بماند.
مهمترین چشم انداز هر کسب و کاری برندینگ است. طوری که اگر برندسازی به شکل صحیح انجام نشود، حتی بهترین کالاها و خدمات هم دیده نمیشوند، و یا حتی گاها پیش می آید بهترین برندها سقوط میکنند و دوران اوج آن ها دیگر تکرار نمیشود. این موضوعات به مدیریت برند بستگی دارند.
مدیریت برند و برندینگ به همراه تولید کالا و خدمات با کیفیت، باعث میشود کسب کار ها به توسعه رسیده و پیشرفت کنند و یا برعکس، یعنی مدیران برند درست عمل نکرده و دچار نزول شوند. بی شک هر برندی که دارای اسم و رسم باشد، به خوبی مدیریت شده است.
کمپانی ها و بازاریابان برای ایجاد روابط احساسی میان مشتریان و کالاهایشان به برندینگ احتیاج دارند که عهده دار این است که دیدگاه خوبی از کالا یا برند در افکار مشتریان بوجود آورد. این علاوه بر اینکه بنیان جذب مشتریان جدید است، بلکه سبب افزایش وفاداری مشتریان کنونی به برند شما میشود.
دستاورد های شرکت در دوره مدیریت برند یا برندینگ:
- ساخت برند قدرتمند: یاد میگیرید چگونه برند جذاب و ماندگاری بسازید که در ذهن مشتریان باقی بمونه.
- شفافیت در پیام برند: میتوانید پیام برند خود رو بهطور واضح و مؤثر منتقل کنید.
- استراتژی برندینگ بلندمدت: استراتژیهای برندینگ پایدار برای موفقیت در بازار رو میآموزید.
- جذب مخاطب هدف: بهطور مؤثر برند خود را به مخاطبان هدف معرفی میکنید.
- وفاداری مشتری: هویت برند خود رو تقویت کرده و مشتریان وفادار جذب میکنید.
- برندسازی در رقابت: برند خود رو در بازارهای رقابتی و شرایط بحرانی تقویت میکنید.
- تجربه برند استثنایی: تجربهای بینظیر برای مشتریان خود خلق میکنید.
- بازاریابی اصولی برای برندینگ: از بازاریابی دیجیتال و سنتی برای رشد برند خود بهرهبرداری میکنید.
مدیریت برند یا برندینگ شامل چه مواردی است؟
1.ساخت هویت برند: یاد میگیرید چگونه هویت برند خود را بسازید و آن را با پیامهای واضح و مؤثر به مخاطبان منتقل کنید.
2. استراتژی برندینگ: مهارت طراحی استراتژیهای بلندمدت برای رشد برند خود را میآموزید و میتوانید جایگاه برند خود را در بازار تثبیت کنید.
3. بازاریابی برند: با استفاده از تکنیکهای بازاریابی مناسب، برند خود را به مخاطبان هدف معرفی کرده و محبوبیت برند خود را افزایش میدهید.
4. مدیریت روابط با مشتریان: با یادگیری اصول مدیریت ارتباط با مشتری، برند خود را در ذهن مشتریان ماندگار کرده و وفاداری آنها را جلب میکنید.
5. ایجاد تجربه برند: بهطور مؤثر یاد میگیرید که چطور تجربهای بینظیر و خاص برای مشتریان ایجاد کنید که برند شما را از دیگر رقبا متمایز کند.
6. تقویت تصویر برند در شرایط رقابتی: در این دوره با ابزارهای بهروز برندینگ آشنا میشوید که به شما کمک میکند در برابر رقبا و در شرایط بحرانی برند خود را تقویت کنید.
7. تحلیل بازار و رصد رقبا: با یادگیری روشهای تحلیل بازار و شناخت رقبا، میتوانید استراتژیهای مناسب برای پیشرفت برند خود در بازار طراحی کنید.
8. برندینگ شخصی: در نهایت، میآموزید که چگونه برند شخصی خود را بسازید و آن را به یک ابزار قوی در دنیای کسبوکار تبدیل کنید.
دوره ی مدیریت برند:
در دوره های برندینگ صفر تا صد مدیریت برند را فرا میگیرید و مهارت خود را در مباحث مختلف برندینگ بالا برده و محبوبیت برند خود را افزایش دهید.
در این دوره ها با یادگیری علم برندینگ و مدیریت برند، مهارت طراحی هویتی، توانایی بررسی نقاط تماس برند، برنامهریزی و ارتباطات بازاریابی و همچنین تبلیغات را می آموزید.
مخاطبین دوره مدیریت برند
- کارآفرینان و استارتاپها
- مدیران بازاریابی و برندینگ
- مالکین کسبوکارهای کوچک و متوسط
- متخصصین و مشاوران بازاریابی
- مدیران و کارکنان تیمهای فروش
- شخصیتهای برجسته و تأثیرگذار (اینفلوئنسرها)
- دانشجویان و علاقهمندان به برندینگ
یادگیری مدیریت برند به من کمک می کند تا:
یادگیری مدیریت برند و برندینگ باعث میشود با توجه به سواد و علم اشخاص از برند، با مدیریت درست و علمی با تولید و خدمات عالی شهرت و محبوبیت برندشان را افزایش دهند و کسب و کارشان به سود قابل توجهی برسد.
ساخت هویت برند قوی:
با این دوره توانستم هویت برند خود را بهطور واضح و جذاب بسازم، که باعث شد در ذهن مشتریان ماندگار شوم و برندم برای همیشه بهخاطر بماند.
1. افزایش آگاهی برند:
یاد گرفتم چطور برندم را در میان رقبا متمایز کنم و از طریق استراتژیهای مؤثر، آگاهی برند خود را بهطور چشمگیری افزایش دهم.
2. استراتژیهای برندینگ مؤثر:
این دوره به من کمک کرد تا استراتژیهای برندینگ مؤثری طراحی کنم که نهتنها فروش من را افزایش داد، بلکه رابطه من با مشتریانم را عمیقتر کرد.
3. تقویت اعتماد به برند:
با استفاده از تکنیکهای برندینگ آموخته شده، توانستم اعتماد مشتریان را جلب کنم و برندم را به یک برند قابل اعتماد تبدیل کنم.
4. ارتقای تجربه مشتری:
دوره مدیریت برند به من کمک کرد تا تجربه مشتری را بهبود بخشیده و آنها را به طرفداران وفادار برندم تبدیل کنم.
5. مقایسه و تحلیل رقبا:
آموختم چطور رقبا را شناسایی و تحلیل کنم، تا بتوانم برند خود را در بازار بهدرستی موقعیتسازی کنم و رقابت را به نفع خود برگردانم.
6. رهبری برند شخصی:
دوره به من آموخت که چطور برند شخصی خود را مدیریت کنم و از آن بهعنوان ابزاری قوی برای رشد حرفهای و کسبوکار استفاده کنم.
اساتید دوره
استاد مهدی نقوی
ایمان سیدیان
نحوه برگزاری دوره
غیرحضوری (آفلاین)
دسترسی به محتوای دوره برندینگ
بخش مشاهده و دانلود دوره
5 قسمت - استاد سیدیان
قسمت 1
قسمت 2
قسمت 3
قسمت 4
قسمت 5
5 قسمت - استاد سیدیان
قسمت 1
قسمت 2
قسمت 3
قسمت 4
قسمت 5
6 قسمت - استاد سیدیان
قسمت 1
قسمت 2
قسمت 3
قسمت 4
قسمت 5
8 قسمت
قسمت 1
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
7 قسمت - کد 1
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
4 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
4 قسمت - کد 2
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
5 قسمت - کد 2
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
4 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
قسمت 11 ویدئو
قسمت 12 ویدئو
قسمت 13 ویدئو
قسمت 14 ویدئو
5 قسمت - کد 3
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
مقالات مرتبط با برند یا برندینگ
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
تکنیک های فروش
فروش چیست؟ فروش به مبادله کالاها و خدمات یا محصولات در قبال پول یا سایر اشکال جبران اطلاق می شود.…
ورکشاپ اصول و فنون مذاکره
اصول و فنون مذاکره چیست؟ مذاکره هم هنر است و هم علم، که به شما این توانایی را میدهد تا…
دوره پیشرفته اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی
مذاکره چیست؟ مذاکره فرآیندی است که در آن دو یا چند طرف با هدف رسیدن به توافق بر سر موضوعی…
دوره ی بازاریابی و تبلیغات
بازاریابی و تبلیغات یعنی چه؟ بازاریابی به مجموعه فعالیتهایی اطلاق میشود که با هدف شناسایی نیازهای مشتریان و طراحی محصولات…
نظرات
2,190,000 تومان قیمت اصلی 2,190,000 تومان بود.1,690,000 تومانقیمت فعلی 1,690,000 تومان است.
قوانین ثبت دیدگاه