در اصل این دو واژه جذب و تبلیغات جابه جا باید قرار گیرد ولی این یک خطای استراتژیک می باشد که ما همیشه فکر میکنیم که تبلیغات باید اول اتفاق بیفتد تا جذب صورت بگیرد ولی ما در این کارگاه تخصصی جذب و تبلیغات که چرا باید اول از همه به جذب اهمیت بدهیم تا بعد تبلیغات کنیم .
این کارگاه یک دوره آموزشی آنلاین بوده که با پرسش و پاسخ کاربران همراه می باشد و این باعث می شود تا شما حس یک کارگاه آنلاین و یا حضوری را تجربه کنید .
این کارگاه در دو پارت که پارت اول آن اختصاص داده شده است به فرایند جذب و پارت دوم به فرایند و شیوه های سنتی و مدرن تبلیغات برای تمامی فعالیت هاست .
ما در کارگاه تخصصی جذب و تبلیغات یاد میگیریم که چگونه یک سفر جذب را با مشتریان خود طی کنیم تا بتوانیم مشتریان وفادار و ارزشمند برای کسب و کار خودمان ایجاد کنیم .
با شیوه های سنتی تبلیغات و روش استفاده از آنها آشنا می شویم و شیوه های مدرن آن را هم می آموزیم .
اگر آماده اید همین الان برای یک نگرش جدید در جذب و تبلیغات با ما در مرکز دوره های مدیریتی همراه باشید .
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
جهت شروع دوره کلیک کنید ویدئو
120دقیقه
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
محتوای pdfبخش اول فایل های ضمیمه
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
محتوای pdfبخش دوم فایل های ضمیمه
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
دوره جامع منابع انسانی
منابع انسانی یا HR چیست؟ به مجموعه افرادی که در یک سازمان از جمله سازمان صنعتی، بازرگانی، عمومی و… مشغول…
شخصیت شناسی در فروش
مدیریت فروش چیست؟ یکی از ابزارهای تولید ثروت، فروش است. مدیریت اصول فروش پیشرفت تدریجی و مداوم توسعه نیروی فروش، هماهنگی…
دوره جامع دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چیست؟ دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی بطور کل استفاده از همه ابزارهای دیجیتال مثل وبسایت،…
پکیج آموزشی مدیریت بین الملل
همیشه به دست آوردن تجربیات مدیران برای ما یک ابزار بسیار مهم در کسب و کار و سیستم مدیریتمان بوده،…
نظرات
1,500,000 تومان قیمت اصلی 1,500,000 تومان بود.1,000,000 تومانقیمت فعلی 1,000,000 تومان است.
قوانین ثبت دیدگاه