جذب و تبلیغات در اصل این دو واژه جابه حا باید قرار گیرد ولی این یک خطای استراتژیک می باشد که ما همیشه فکر میکنیم که تبلیغات باید اول اتفاق بیفتد تا جذب صورت بگیرد ولی ما در این کارگاه گفته ایم که چرا باید اول از همه به جذب اهمیت بدهیم تا بعد تبلیغات کنیم .
این کارگاه یک دوره آموزشی آنلاین بوده که با پرسش و پاسخ کاربران همراه می باشد و این باعث می شود تا شما حس یک کارگاه آنلاین و یا حضوری را تجربه کنید .
این کارگاه در دو پارت که پارت اول آن اختصاص داده شده است به فرایند جذب و پارت دوم به فرایند و شیوه های سنتی و مدرن تبلیغات برای تمامی فعالیت هاست .
ما در این کارگاه یاد میگیریم که چگونه یک سفر جذب را با مشتریان خود طی کنیم تا بتوانیم مشتریان وفادار و ارزشمند برای کسب و کار خودمان ایجاد کنیم .
با شیوه های سنتی تبلیغات و روش استفاده از آنها آشنا می شویم و شیوه های مدرن آن را هم می آموزیم .
اگر آماده اید همین الان برای یک نگرش جدید در جذب و تبلیغات همراه ما باشید .
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
جهت شروع دوره کلیک کنید ویدئو
120دقیقه
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
محتوای pdfبخش اول فایل های ضمیمه
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
محتوای pdfبخش دوم فایل های ضمیمه
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
تکنیک های فروش
فروش چیست؟ فروش به مبادله کالاها، خدمات یا محصولات در قبال پول یا سایر اشکال جبران اطلاق می شود. همچنین…
ورکشاپ اصول و فنون مذاکره
هدف ورکشاپ اصول و فنون مذاکره بزرگترین معضل مدیران و کسانی که در حوزه های مختلف کسب و کار درحال…
دوره مدیریت برند (برندینگ)
مدیریت برند یا برندینگ یعنی چه؟ برند احساس و فهم درباره یک کالا، یک تفکر، یک شخص و یا یک…
دوره مدیریت مالی و سرمایه گذاری
مدیریت مالی یعنی چه؟ تأمین نیازهای مالی کسب و کارها، شرکت ها، سازمان ها و بنگاه ها، از جمله مسائل…
نظرات
700,000 تومان قیمت اصلی 700,000 تومان بود.350,000 تومانقیمت فعلی 350,000 تومان است.
قوانین ثبت دیدگاه