جستجو برای:
  • خانه
  • خدمات
    • دوره MBA | مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
    • ثبت نام دانشگاه بدون کنکور
    • تعیین صلاحیت حرفه ای
    • مشاوره خصوصی
  • دوره ها
  • بسته های آموزشی
  • آزمون ها
  • مراکز
    • دانشکده بین المللی ابن سینا گرجستان
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
 
  • 09126719724
  • info@course-mba.ir
  • درباره ما
  • سوالات متداول
مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی
  • خانه
  • خدمات
    • دوره MBA | مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
    • دانشگاه بدون کنکور
    • مدارک مهارتی
  • دوره ها
  • بسته های آموزشی مدیریتی MBA،ِDBA
  • آزمون ها
  • مراکز
    • دانشکده بین المللی ابن سینا گرجستان
  • وبلاگ
  • تماس با ما
0

ورود و ثبت نام

وبلاگ

مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی > بلاگ > مدیریت کسب و کار > پنج راز مهم یک مدیر هتل موفق

پنج راز مهم یک مدیر هتل موفق

3 نوامبر 2019
ارسال شده توسط مدیر آکادمی
مدیریت کسب و کار
176 بازدید

از آنجایی که هتلداری بخشی از صنعت گردشگری به‌حساب می‌آید، امروزه تنها داشتن سرمایه برای توسعه

هتلداری کافی نیست بلکه دانش و توانمندی‌های نیروی انسانی ازجمله مدیران هتل‌ها عاملی بسیار کلیدی

می‌باشد(پنج راز مهم یک مدیر هتل موفق).

اصولاً مدیریت هتل عبارت است از به‌کارگیری روش‌های مختلف برای اداره امور یک گروه انسانی آموزش‌دیده

وهماهنگ نمودن کلیه فعالیت‌های یک هتل برای دستیابی به اهداف معین و همچنین راهبری هتل که آن را

سرپرستی سازمانی هتل می‌نامند.اما پیش از معرفی ویژگی‌های یک هتل دار موفق لازم است که اصلاً بدانیم مدیر

هتل کیست و چه وظایفی دارد.مدیر هتل شخصی است که با اصول مدیریتی و مهارت‌های هتلداری ازجمله

راه‌های مدیریت کارکنان، نحوه برقراری ارتباط با مشتریان، نحوه استفاده از سیستم‌های مدیریت هتل و اصول

مهمانداری آشنا می‌باشد. وظایف او به‌طور خلاصه مدیریت بر همه امور از نگهداری و نظافت هتل تا مدیریت

بودجه و بازاریابی است.برای موفقیت در هتل داری و بالا بردن میزان رزرو هتل وی می‌بایست مهارت‌های

کسب‌وکار خوبی داشته باشد. و با داشتن استعدادهای ارتباطی به‌سرعت مشکلات را شناسایی و برای آن‌ها راه‌حل

بیابد. توانایی تصمیم‌گیری سریع و به‌موقع نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدیر موفق می‌باشد.برخی از

وظایف اصلی مدیر هتل عبارت است از:

  • دریافت و بررسی شکایت‌ها و نظرات مشتریان
  • ایجاد هماهنگی بین بخش‌های مختلف هتل
  • تعیین اهداف کسب‌وکار و استراتژی‌های بازاریابی
  • تعیین بودجه سالانه
  • تحلیل اطلاعات و آمار مالی
  • تعیین وظایف کارکنان بخش‌های مختلف هتل و مدیریت و کنترل آن‌ها
  • اطمینان از وجود امنیت در سطح مطلوب و لازم
  • اطمینان از رعایت شدن قوانین و دستورالعمل‌ها در هتل ازجمله داشتن مجوز، قوانین بهداشتی، ایمنی و ….
پنج راز مهم یک مدیر هتل موفق
پنج راز مهم یک مدیر هتل موفق

در هتل‌های بزرگ و موفق معمولاً روال بدین‌صورت است که آن‌ها برای هر بخش یک مدیر دارند که در نهایت

تمامی مدیران به مدیر اصلی گزارش کار می‌دهند.(پنج راز مهم یک مدیر هتل موفق) اما در هتل‌های کوچک روال کاری بدین گونه نیست و مدیران

با مسائل روزمره هتل ازجمله سروکار داشتن با مهمانان مشغول‌اند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران موفق این است :

که تشخیص می‌دهند، اهداف شغلی‌شان تا چه میزان تحقق پیداکرده است. حال اگر مدیر یک هتل هستید و یا قصد

دارید که در آینده مدیریت یک هتل را به دست بگیرید پیشنهاد می‌کنیم که با خواندن این 5 نکته تبدیل به یک مدیر

موفق شوید.از تکنولــوژی عقب نمانیدروند پیشرفت سریع تکنولوژی بر همهٔ جنبه‌های زندگی، به‌وضوح

قابل‌رؤیت است؛ اما نگران نباشید. کافی است که فقط پیگیر این مسئله باشید که چه تکنولوژی جدیدی درزمینهٔ

کاری‌تان وارد بازار شده است و از آن برای افزایش توانایی‌های شخصی خود استفاده کنید.

اطلاعات را به بهترین شکل ثبت ضبط کنیدتمام تلاش خود را بر آن دارید که اطلاعات خود را در همه رشته‌ها

گسترش دهید چراکه اطلاعات، منبع بسیار باارزشی برای هر مدیر محسوب می‌شود.(پنج راز مهم یک مدیر هتل موفق) سعی کنید که اطلاعات خود

را در همهٔ زمینه‌ها گسترش دهید. حافظهٔ خود را تقویت نمایید تا اطلاعات کسب کرده را فراموش نکنید و از آن‌ها

بتوانید در همه‌جا استفاده کنید. همچنین ضروری است که اطلاعات جمع‌آوری‌شده را درجایی ثبت نمایید تا در

صورت فراموش کردن بتوانید دوباره به آن‌ها دست پیدا کنید.مردم‌شناس باشیدامروزه مدیــران با گروه‌های مختلفی

از مردم کار می‌کنند.

ثبت نام در دوره mba هتلداری

ازاین‌رو، آشنایی با رفتارها و دیدگاه‌های آنان امری کاملاً ضـــروری است.احساسات خود

را کنترل کنیداین نکته را در نظر داشته باشید که استرس ما را هیچ‌گاه به‌طور کامل رها نخواهد نکرد. بنابراین،

برقراری تعادل میان کارهای شخصی و شغلی به کنترل استرس کمک می‌کند. داشتن تعادل در احساسات، نشانگر

دستیابی شما به چشم‌انداز موردنظرتان است.خود را با هر محیط جدیدی تطبیق دهیداگر قصد موفقیت در کسب کار

خود را دارید می‌بایست در دنیای به‌شدت متحول کار قابلیت این را داشته باشید که خود را با هرگونه شرایطی

تطبیق دهید. یک مدیر موفق باید بتواند در مدت‌زمان یک دقیقه نقش خود را از سیاست‌گذار به حامی یا هدایت‌کننده

گروه تغییر دهد و گروه را به سمت موفقیت هدایت کند.مدیـــریت منابعاین نکته را به خاطر داشته باشید که همواره

میزان بودجهٔ تخصیص‌یافته، کم است. بنابراین، استفادهٔ بهینه از منابع تحت اختیار توسط مدیر ضروری است.

تجربه و دانش کارمندان اهمیت فراوانی دارد و می‌توان از آن به‌عنوان یک عامل پیش برنده برای شرکت استفاده

کرد. کار مهم مدیر، آموزش کارمندان، ایجاد انگیزه همراهی در آن‌ها و همچنین ایجاد زمینه‌های پیشرفت چشمگیر

در سازمان است.اخلاق نیکومهارت‌های رفتاری، برای سازمان، در حکم یک صافی است. اخلاق خوب یک مدیر

به تمام کارمندان منتقل می‌شود. بااخلاق خوب می‌توانید صداقت، وفاداری و همدلی را در کارمندان خود ایجاد

نمایید. تقویت این عامل شخص را به‌سوی موفقیت‌های اقتصادی هدایت می‌کند.

پنج راز مهم یک مدیر هتل موفق

اخد مدرک مهارتی بین المللی هتلداری با استاندارد های جهانی
اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
اینستاگرام ما

پیشنهاد میکنیم حتما پست های مارو ببینید. بعضی مطالب فقط در اینستاگرام گفته شده !

اینستاگرام مدرسه کسب و کار

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • 20 نکته ارزشمند مدیریتی

    186 بازدید

  • ارتقا سطح مدیران با دوره های مدیریتی mba

    157 بازدید

  • مهارت در زمینه سئو ومحتوا

    513 بازدید

  • مهارت شغلی در وکالت و درآمد آن

    355 بازدید

  • افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان

    242 بازدید

  • 15 فعالیت روزانه مدیران موفق

    232 بازدید

0 0 vote
به ما ستاره دهید !
Subscribe
Notify of
guest
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
جستجوی سریع
جستجو برای:
دسته بندی مقالات
  • آموزش و اطلاعات
  • مدیریت کسب و کار
  • مهاجرت تحصیلی
آخرین دوره ها
  • بسته آموزشی مدیریت سیستم های اطلاعاتی شبکه
    بسته آموزشی مدیریت سیستم های اطلاعاتی شبکه
  • بسته آموزشی بازاریابی
    بسته آموزشی مدیریت بازاریابی
  • مدرک DBA
    دوره DBA | مدرک DBA
آخرین بسته های آموزشی
  • مدیریت بین المللی MBAعمران
  • مدیریت بین المللی MBAبازرگانی
  • مدیریت مراکز خدمات درمانی BBA
    BBAمدیریت مراکز خدمات درمانی بین المللی
آخرین مقالات
  • شیوه نامه جدید دوره های مدیریتی
  • 20 نکته ارزشمند مدیریتی
  • ارتقا سطح مدیران با دوره های مدیریتی mba
  • آیا به دنبال کار در کشور خود یا خارج از کشور هستید؟
  • صفر تا صد انجام امور اداری موسسه WES
درباره ما

ما مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی و تمام زیر مجموعه هایش را بنیان نهاده و گسترش دادیم برای پیشرفت و موفقیت شما هموطنان عزیز !

  • تهران ، خیابان هنگام ، پلاک 185 ، واحد 16
  • 09358739898
  • 09126719724
  • info@course-mba.ir
صفحات پربازدید
  • دوره MBA | مدرک MBA
  • دوره DBA | مدرک DBA
  • دانشکده ابن‌سینا گرجستان
  • اخذ مدرک مهارتی
آخرین مقالات
  • شیوه نامه جدید دوره های مدیریتی
  • 20 نکته ارزشمند مدیریتی
  • ارتقا سطح مدیران با دوره های مدیریتی mba
دریافت جدیدترین دوره ها و مقالات
دسترسی سریع
  • تماس با ما
  • حساب کاربری
  • سبد خرید/ثبتنام
هرگونه کپی و نشر مطالب بدون رضایت ما و خلاف قانون و شرع میباشد .
×

مشاوره دوره mba رایگان

مشاوره رایگان

سوالی دارید؟

هادی بیسجردی
مشاور خدمات هادی بیسجردی

واتساپ ندارید؟ تماس بگیرید!

× کمکی نیاز دارید؟

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت