09126719724 02188936505
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • دوره MBA | مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
شبکه های اجتماعی: اینستاگرام تلگرام واتساپ
  • 09126719724
  • درباره ما
  • تماس با ما
مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی دوره های مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
0
ورود / ثبت نام

بلاگ

معرفی رشته مدیریت هتلداری (بازار کار و درآمد + 6 راز مهم مدیر هتل موفق)

24 تیر 1402
ارسال شده توسط علی بیسجردی
آموزش و اطلاعات
2.84k بازدید
معرفی رشته هتلداری(بررسی بازار کار و درآمد این رشته)

با زیاد شدن تعداد هتل ها در تمام جهان، نیاز به افراد متخصص و خبره در این حوزه احساس شد و در نتیجه رشته هتلداری به وجود آمد. این رشته در ایران و جهان جزو پر طرفدارترین رشته ها در صنعت گردشگری است که با نام مدیریت هتلداری در همه مراکز آموزشی تدریس می شود.

دسترسی سریع به مطالب: نمایش
تعریف رشته مدیریت هتلداری
رشته مدیریت هتلداری در جهان
دانشگاه های برتر در رشته هتلداری
درآمد و حقوق مدیر هتل
رشته هتلداری در ایران
توانایی های مورد نیاز برای ورود به رشته مدیریت هتلداری
بازار کار و آینده رشته مدیریت هتلداری
کاربردهای رشته هتلداری
شش راز مهم یک مدیر هتل موفق
1-شناسایی نیروی کار استخدامیتان به شکل عمقی
2-با تکنولوژی ارتباط برقرار کنید !
3-به روز بودن امکانات رفاهی هتلتان
4-مدیر هتل باید انتقاد پذیر باشد.
5-از علم روز بهره ببرید.
6-مشتریان را راضی نگاه دارید.
دوره آموزش مدیریت هتلداری

با توسعه گردشگری و افزایش میزان سفرها در دنیا می توان به این نتیجه رسید که رشته هتلداری نیز باید متخصصینی را به بازار گردشگری روانه کند که با آداب و رسوم، زبان، فرهنگ و رفتارهای خاص مردم دنیا آشنا باشند.

در این مقاله به بررسی رشته مدیریت هتلداری ، بازار کار و درآمد آن و همچنین 6 راز مهم برای مدیر هتل موفق بودن، می پردازیم. با ما در مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی همراه باشید.

بازار کار و آینده رشته هتلداری

تعریف رشته مدیریت هتلداری

رشته هتلداری در تعریف تخصصی، به مجموع اقدامات، برنامه‌ریزی‌های اصولی و سیستم‌های مدیریتی اتخاذ شده برای جذب حداکثر میزان رضایت مشتریان، ارائه بهترین خدمات و ایجاد خلاقیت‌های جدید در هتلداری و توسعه صنعت هتلداری اطلاق می‌شود. در این فرایند مدیران هتل‌ها باید با گرفتن تصمیم های درست درباره سیاست‌های جدید و مطابق با سلایق کاربران امروز، به دنبال ایجاد بستر‌های لازم برای توسعه صنعت گردشگری در محدوده ای مشخص باشند.

پرورش افراد متخصص و خبره در هر حوزه و هر صنعتی اولین گام های یک کشور بزرگ برای توسعه در صنعت است. حتی در این راه می‌توان افراد را برای آموزش دیدن و یاد گرفتن تخصص‌های لازم به کشورهای نوین و توسعه یافته اعزام کرد. تا در نهایت پس از آموزش بتوانند به توسعه صنعت کشور کمک کنند.

صنعت هتلداری ایران نیز به غیر از این راه ، راه توسعه دیگری ندارد. در این رشته دانشجویان اغلب اصول مدیریت هتل و در پس آن علوم مورد نیاز را می آموزند. هتلداری رابطه بسیار نزدیکی با رشته گردشگری داشته و به همین علت محتویات مشترک زیادی نیز میان این دو رشته وجود دارد.

رشته هتلداری در ایران به ضرورت تربیت متخصصان کارآمد و خبره در جهت ارتقاء کیفیت سطح هتل داری در کشور ما راه اندازی شده و ارائه خدمات آموزشی در این رشته نیز در همین راستا انجام می گیرد. برای رسیدن به سطح علمی جهانی در زمینه هتل داری و همچنین یک سو کردن این صنعت بزرگ در ایران با سایر کشورهای جهان، رشته هتلداری در دانشگاه می‌تواند جریان ساز اصلی باشد.

رشته هتلداری در جهان

رشته مدیریت هتلداری در جهان

تحصیل در این رشته یکی از علاقه‌های اصلی بسیاری از افراد جهان به حساب می آید. دقت داشته باشید که بسیاری از مراجعه کنندگان ، جایگاه مدیر هتل را با مالکین اصلی هتل یکسان می دانند و بر این عقیده هستند که برای مدیریت هتل نیاز به سرمایه بسیار زیادی است.

اما امروزه در بزرگ‌ترین کشورهای جهان ، سرمایه گذار و مالکین اصلی هتل نقش خیلی مهمی در مدیریت آن داشته و مسئولیت مدیریت هتل در بخش‌های مختلف را معمولاً به افراد تحصیل کرده و خبره واگذار می کنند. به همین علت برای حضور در بازار کار رشته مدیریت هتلداری نیازی به سرمایه اولیه نیست.

ایجاد و شکل گیری هتل‌های زنجیره‌ای در میان کشورهای مختلف جهان نیز نشان از اهمیت بسیار زیاد این صنعت در میان افراد سرمایه گذار دارد. امروزه انواع مختلفی از هتل‌ها با شرایط اقامتی گوناگون در کشورهای جهان در حال توسعه و گسترش هستند که همین اقدامات نشان از فراهم بودن بسترهای لازم برای این صنعت در سطح بین المللی دارد.

هتل‌ها امروزه در سطح جهان در سبک‌های مختلف مانند : ساحلی، سلطنتی، مدرن، جنگلی و ..‌‌. ایجاد و طراحی شده اند و خدمات گوناگونی نیز از این هتل‌ها شاهد هستیم. یقیناً مدیریت هر کدام از انواع هتل‌ها نیز نیاز به تخصص و مهارت‌های منحصر به فردی دارد که این مهارت‌ها به صورت کاملاً علمی در بهترین و بزرگترین دانشگاه‌های جهان در حال آموزش هستند.

دانشگاه های برتر در رشته هتلداری

اگر نگاهی به بهترین دانشگاه‌های جهان در رشته هتلداری بپردازیم اهمیت این رشته را بیشتر درک خواهید کرد. دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه نوادا، دانشگاه مدیریت هتل سوئیس و دانشگاه صنعتی Glion بهترین دانشگاه‌های جهان در این رشته به حساب می آیند که هر ساله دانشجویان بسیار زیادی را نیز به صورت کاملاً تخصصی در این زمینه آموزش می‌دهند.

پیشنهاد :  متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک (شعار تبلیغاتی برای مشاور املاک)

البته موسسات خصوصی نیز اقدام به برگزاری دوره های تخصصی مدیریت هتلداری و دوره MBA هتلداری  کرده اند که خبری خوش برای دوستداران هتل داری که امکان تحصیل در دانشگاه های فوق را ندارند، است. ما نیز در مرکز دوره های مدیریتی با همکاری متخصصین این حوزه و مدیران برتر هتلداری کشور در حال برگزاری دوره های تخصصی مدیریت هتلداری هستیم. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشتین با ما تماس حاصل نمایید.
تماس با ما

این اتفاقات باعث شده که علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در رشته مدیریت هتلداری بتوانند از خدمات بهترین دانشگاه های جهان استفاده کرده و سطح تخصص‌ و مهارت‌های خود را در این رشته به بالا‌ترین حد ممکن برسانند. پذیرش دانشجو‌های بین المللی در اکثر دانشگاه‌های برتر جهان در این حوزه انجام می‌پذیرد.

درآمد و حقوق مدیر هتل

همچنین از نظر میزان حقوق و درآمد نیز فارغ التحصیلان رشته هتلداری در شرایط بسیار خوبی قرار دارند . البته موقعیت های شغلی متفاوتی برای این رشته در بازار کار تعریف می‌شود که طبیعتاً درآمد هر یک از این پست‌ها نیز با پست دیگر متفاوت خواهد بود.

مدیریت هتل یکی از شغل‌های بسیار پرطرفدار در سطح جهانی به حساب می آید که می‌تواند درآمد بسیار زیادی برای علاقه‌مندان به این حوزه داشته باشد. درآمدهای حدود 240 هزار دلاری در طول یک سال را می‌توان برای متخصصین این رشته در نظر گرفت که نشان از اهمیت بسیار بالای آن در سطح جهانی دارد.

افرادی که به تازگی در رشته هتلداری فارغ التحصیل شده و هنوز تجربه بسیار زیادی در این زمینه کسب نکرده اند نیز می‌توانند با درآمد‌های متوسط حدود 50 هزار دلاری کار خود را شروع نموده و کم‌کم با افزایش میزان تجربه درآمد خود را نیز افزایش دهند. حداقل درآمد برای فارغ التحصیلان این رشته35 هزار دلار در طول یک سال است. کشورهایی مثل آمریکا، کانادا، سوئیس،استرالیا و انگلیس نیز بهترین کشورهای جهان از نظر میزان درآمد برای این رشته هستند.

رشته هتلداری در ایران

رشته هتلداری در ایران

ورود ایران به سرمایه گذاری در صنعت هتلداری به اوایل قرن گذشته مربوط می شود. اما ورود این صنعت و رشته‌های مربوط به آن به دانشگاه‌ها و آموزشگاه های کشور سابقه بلند مدتی ندارد. به همین علت حتی نیروهای متخصص و اساتید با تجربه بالا در این رشته‌ در کشور زیاد نیستند. کشور هنوز از نظر بسترهای مورد نیاز و هم در جنبه صنعتی و هم در جنبه علمی و آموزشی فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد.

اولین گام برای این راه سخت، پرورش نیرو با تخصص و مهارت بسیار بالا است تا نیاز جامعه علمی کشور در این زمینه را برطرف کنند. شاید اگر از همان زمان ایجاد اولین هتل‌ها در ایران، رشته هتلداری نیز وارد مراکز آموزشی کشور می‌شد، در حال حاضر این صنعت با رشد بسیار زیادی نسبت به شرایط کنونی مواجه می شد.

کشور ما از گذشته تا امروز در صنایع مختلف به عنوان یکی از پیشروها خود را به جهان معرفی کرده‌ است. مردمان نیز در رسیدن به سطح فرهنگ و دانش بالا سرآمد در تمام جوامع بوده‌اند. اما تمام این اقدامات در بازه ای از زمان قطع شد و ما نتوانستیم پیشرفت‌های اولیه خود را با همات قدرت اولیه ادامه بدهیم. صنعت هتلداری نیز جز همین صنایعی است که در طول سالیان پیشرفت نکرده است.

رشته هتلداری در مراکز آموزشی ایران بستری برای شناخت هر چه بهتر مهارت هایی مانند:

  • مدیریت پذیرش هتل
  • بهداشت هتل
  • اتاق داری
  • میز آرایی
  • برقراری ارتباط سازنده با مشتریان
  • مدیریت و برنامه‌ریزی جشن‌ها و تشریفات در هتل
  • خدمات مختلف مربوط به هتل از جمله متصدی البسه ها، کارهای رایانه‌ای و …
  • کار با نرم افزارهای تخصصی مدیریت هتلداری
  • استفاده از جدید ترین تکنیک‌های سودآور در صنعت هتلداری

توانایی های مورد نیاز برای ورود به رشته مدیریت هتلداری

در واقع شما در این رشته تمامی مسائل مربوط به هتل داری را، آموزش خواهید دید. از جمله آموزش هایی که به شما داده خواهد شد می توان به  مدیریت هتل ، بازاریابی مشتریان ، مدیریت پذیرایی، خانه داری و…اشاره کرد. بیشتر دانشجویان در این صنعت باید به زبان انگلیسی به علاوه یک زبان دیگر که می تواند شامل عربی، آلمانی، فرانسوی و … باشد، تسلط کامل داشته باشند.

مورد بعدی داشتن روابط عمومی بالاست. این صنعت را می توان زیرمجموعه صنعت گردشگری در نظر گرفت و به همین دلیل داشتن توانایی های لازم برای جذب افراد و برخورد خوب بسیار ضروری است. اگر شما در این مسائل حرفه ای شوید قطعاً در آینده بازارکار رشته هتلداری برای شما پرسود خواهد بود.

بازار کار و آینده رشته مدیریت هتلداری

بازارکار رشته هتلداری در مجموع در وضعیت مناسبی قرار دارد. در خصوص شکل فعالیت شما در این حوزه باید آگاه باشید که تقریباً باید تمام وقت سر کار باشید و حتی شاید در روزهای پایان هفته و تعطیلات نیاز به کار فشرده باشد. اگر به دنبال فضای کار شیک و حرفه ای هستید این رشته می تواند شما را به هدفتان برساند .

پیشنهاد :  شانزده "تیپ شخصیتی" از نگاه یونگ

صنعت گردشگری هر ساله مورد توجه قرار گرفته و روی آن تمرکز بسیار زیادی شده است. با فعالیت در این رشته می توانید انتظار یک بازار کار خوب را نیز داشته باشید. افرادی که از این رشته فارغ التحصیل می شوند، با توجه به سمتی که در محل کار دریافت می کنند، میزان حقوق دریافتی آن ها متفاوتی خواهد بود.

موقعیت های شغلی که پس از فارغ التحصیلی در رشته هتلداری می توان در آن ها مشغول به کار شوید :

  • مدیریت هتل
  • مدیریت گردشگری و جهانگردی
  • مدیریت تشریفات
  • مهمانداری هواپیما، قطارها، کشتی های مسافرتی
  • واحدهای پذیرایی و اقامتی موسسات ملی و جهانگردی
  • متصدی امور پذیرش و اطلاعات
  • متصدی امور طبقات و منسوجات
  • رزرویشن هتل آشپزی و قنادی
  • متصدی اماکن عمومی
  • صندوق داری هتل
  • متصدی آماده سازی غذا و شیرینی
  • متصدی امور پذیرایی در هتل
  • مدیر یا کارمند پذیرایی در رستوران ها، تالارها، کافی شاپ ها
  • شرکت های حمل و نقل هوایی به عنوان تور لیدر،کارمند فروش بلیط و… کار در هتل ها، پانسیون ها و مراکز اقامتی دولتی و غیر دولتی

کاربردهای رشته هتلداری

کاربردهای رشته هتلداری

جدید بودن رشته مدیریت هتلداری در کشور ، باعث شده یک بازار کار کاملاً بکر در اختیار فارغ التحصیلان این رشته قرار گیرد و همچنین دانشجویان بتوانند کاربردهای مختلفی را نیز برای این صنعت در کشور ما ایجاد نمایند. داشتن نیروهای متخصص و  خبره برای پیشبرد اهداف در هر صنعتی یک نیاز بسیار ضروری است و با توجه به اینکه رشته‌هایی مانند هتلداری و گردشگری جدیداً در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند از این رو تمام اهداف و کاربردهای جهانی این صنایع را نیز می‌توان برای این رشته‌ها در کشور ما تعریف کرد.

کاربرهای رشته هتلداری:

  • ایجاد بستری عالی و مناسب برای تحقیقات علمی در این زمینه
  • مدیریت مدرن و استاندارد هتل‌ها در ایران
  • ارز آوری و وارد شدن سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری
  • توسعه هر چه بیشتر و بهتر صنعت هتلداری در کشور
  • فراهم کردن فضای مناسب برای ارائه کارهای جدید و خلاقانه از سوی فارغ التحصیلان این رشته در سطح بین المللی
  • پرورش متخصصان و ایجاد مهارت‌های حرفه‌ای در دانشجویان برای ارتقای سطح کیفیت هتلداری در سطح کشور
  • پرورش مدیران با مهارت و متخصص برای بخش‌های مختلف هتلداری و فراهم کردن بستر لازم برای ارتباط هر چه بهتر مدیران هتل‌ها با مشتریان
  • کمک به هرچه بهتر شدن شرایط صنعت گردشگری ایران و ایجاد محیطی عالی برای جذب گردشگران و در نتیجه بالا رفتن درآمد

کاربردهای بسیار زیاد دیگری را نیز می‌توان برای رشته هتلداری تعریف نمود که هر یک از این کاربردها بنا به شرایط مختلف می‌توانند مزیت‌هایی را نیز برای صنعت هتل داری در کشور ما داشته باشند. به خاطر همین موضوع این رشته با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و پیشرفت است.

شش راز مهم یک مدیر هتل موفق

قبل از معرفی پنج راز مهم یک مدیر هتل موفق لازم است که اصلاً باید بدانیم مدیر هتل کیست و چه وظایفی دارد؟

مدیر هتل شخصی است که با اصول مدیریتی و مهارت‌های هتلداری از جمله راه‌های مدیریت کارکنان، نحوه برقراری ارتباط با مشتریان، نحوه استفاده از سیستم‌های مدیریت هتل و اصول مهمانداری آشنا می‌باشد. وظایف او به‌طور خلاصه مدیریت بر همه امور از نظافت و نگهداری هتل تا بازاریابی و مدیریت بودجه است. برای دریافت بسته آموزشی مدیریت هتلداری  کلیک کنید.

برای موفقیت در هتل داری باید مهارت‌های کسب‌وکار خوبی داشته باشد. با داشتن استعدادهای ارتباطی به‌سرعت مشکلات را شناسایی و برای آن‌ها راه‌حلی پیدا کند. توانایی تصمیم‌گیری سریع و به موقع نیز یکی از اصلی ترین ویژگی‌های یک مدیر موفق می‌باشد .

در هتل‌های بزرگ و موفق معمولاً روال بدین‌صورت است که آن‌ها برای هر بخش یک مدیر دارند که در نهایت تمامی مدیران به مدیر اصلی گزارش کار می‌دهند. اما در هتل‌های کوچک روال کاری بدین گونه نیست و مدیران با مسائل روزمره هتل ازجمله سروکار داشتن با مهمانان مشغول‌ هستند.

و اما 6 راز مهم مدیر موفق شدن

1-شناسایی نیروی کار استخدامیتان به شکل عمقی

اگر هتل خود را به یک خودرو تشبیه کنید، نیروی کار شما در مقام سوخت خودرو هستند. هیچگاه نباید از کسانی که مسئول بقا و تداوم، گردانندگان و مجریان امر پذیرش و پذیرائی از مهمانان هتل شما هستند، بگذرید.

مدیرهتل باید در گزینش کارکنان هتل در هنگام استخدام بیشترین دقت را به عمل بیاورد تا همه ی کارهای محوله به آنان به بهترین شکل ممکن در جایگاه مشخص شده برایشان، انجام پذیرد.

این توصیه را از ما بپذیرید که هیچ گاه کارمندان را به سخن چینی از یک دیگر ترغیب نکنید و نیز اجازه ندهید که آن ها در حضور و یا پیشگاه شما چنین کاری را انجام دهند زیرا فضای کاری در این شرایط بسیار مسموم شده و بین کارمندان بی اعتمادی و نارضایتی نسبت به مدیریت به وجود می آید.

پیشنهاد :  بازار کار و آینده شغلی مدیریت کسب و کار

2-با تکنولوژی ارتباط برقرار کنید !

همه ی ما می دانیم که امروزه در همه جای جهان ، اثری از تکنولوژی وجود دارد اما منظور از تکنولوژی در این مطلب، هر چیزیاست که باعث می شود هتل شما جز هتل های پیشرو در زمان خودتان باشد. برای مثال می گوییم؛ آیا می دانید ۱۰ تکنولوژی برتر مورد استفاده ی هتل ها در سال ۲۰۱۸ چیست؟ آیا از این تکنولوژی ها در هتل تحت مدیریت خود استفاده می کنید؟ همه ی کسانی که برای اقامت هتل شما را انتخاب می کنند، قبل از کلیک کردن بر روی دکمه ی رزرو، بیشتر از همه چیز به امکانات هتل شما دقت می کنند.

امکاناتی همچون: WiFi، کلیدهای هوشمند، اتاق هوشمند و بسیاری از امکانات دیگر که هدیه به مهمانان هتلتان است. شما با استفاده از امکانات تکنولوژی حتی می توانید چه بسا بهتر با کارمندانتان در ارتباط باشید. به طور مثال بگویم؛ می توانید برای آن ها جلسات در اسکایپ برگزار کنید.

3-به روز بودن امکانات رفاهی هتلتان

البته این مورد زیاد به مهارت های مدیریتی شما باز نمی گردد و جزئی از شرح وظایفتان است که آن هم به صورت کاملا واضح است. اما، همانند بحث تکنولوژی، به روز بودن و دقیق بودن شما در به روز کردن تجهیزات هتلتان در زیاد کردن ستاره های هتلتان نقش دارد. هر چقدر که برای هتلتان به روز باشید، بیشتر به شما و هتلتان امتیاز تعلق می گیرد.

4-مدیر هتل باید انتقاد پذیر باشد.

در راه رشته مدیریت هتلداری شما، حتی هنگامی که فکر می کنید همه چیز درست است و در جای خودش قرار دارد، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که به هر علتی به چشم شما نیاید و در طولانی مدت همین موارد اثرات مخرب بگذارند. انتقادها را با آغوش باز و بدون ناراحتی از کارکنان مجموعه ی خود و مهمانان هتل بپذیرید. سعی در توجیه انتقادات نداشته باشید بلکه آن ها را بررسی کنید تا به یک نتیجه قابل قبول برسید.

5-از علم روز بهره ببرید.

اگر مدتی از گرفتن مدرک شما و یا حتی گذراندن دوره های مختلف مدیریتی و مهارتی شما می گذرد، مجدد مهر آن را تازه کنید. هر روز، موارد جدید و کاربردی به علم مدیریت اضافه میشوند که باعث می شود شما در جایگاهتان عملکردی موفق تر نسبت به گذشته داشته باشید.

در دنیایی که هر روز همه چیز در حال تغییر است، و شما مسئولیت مدیریت یک هتل را دارید باید از علم روز بهره ببرید و روز به روز موفق تر شوید.

6-مشتریان را راضی نگاه دارید.

هرگز نباید یک مشتری ناراضی از هتل شما خارج شود زیرا هم شما در ازای یک مهمان ناراضی، چند مهمان دیگر را از دست می دهید و هم این که متوجه اشکال به وجود آمده در هتل خود نمی شوید.

همیشه فرم های نظرسنجی که مهمانان هتل در طول مدت اقامت خود پر می کنند یک مرجع بسیار عالی برای شما به حساب می آیند. توجه داشته باشید که در طراحی این فرم های نظر سنجی موارد مورد پرسش، موردی، کوتاه و جامع باشند. علت این ملاحظات آن است که فردی که دارد این فرم را پر می کند، با دقت بیشتری این فرم را پر کند.

در آخر چند توصیه ی کوتاه برای موفق تر شدن شما در مقام مدیریت هتلتان می کنیم:

  • خوش اخلاق و خوش برخورد باشید.
  • اولویت های کاری خود را مشخص کنید.
  • خلاقیت، ابتکار و نو‌آوری در اداره ی امور هتل خود داشته باشید
  • عدم تبعیض و داشتن عدالت در بین پرسنل داشته باشید.
  • از مشاوران خوب و با تجربه کمک بگیرید.

دوره آموزش مدیریت هتلداری

علاوه بر رشته های دانشگاهی هتلداری برای ارتقای سطح خود در حوزه مدیریت هتلداری می‌توانید از دوره های تخصصی مدیریت هتلداری نیز بهره لازم را برده و مهارت و دانش خود را افزایش دهید. تمام مباحث تخصصی هتلداری که شما را به یک مدیر هتل موفق تبدیل می‌کند را می‌توانید در دوره MBA هتلداری فرا بگیرید.

ما در مرکز دوره های مدیریتی با همکاری برترین اساتید و استفاده از تجربه برترین مدیران هتلداری کشور دوره MBA هتلداری را طراحی و تدوین کرده ایم و شما عزیزان می‌توانید در یک دوره جامع و تخصصی، صفر تا صد هتلداری و مباحث مربوط به آن را به صورت کاربردی و فشرده آموزش ببینید. همچنین شما می‌توانید مدرک مستری هتلداری را تحت نظر وزارت علوم و با استعلام وزارت علوم دریافت کنید. برای اطلاع از ظرفیت باقی مانده و شرایط ثبت نام با ما در تماس باشید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک
    متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک (شعار تبلیغاتی برای مشاور املاک)

    233 بازدید

  • جملات کلیدی مشاور املاک
    جملات کلیدی مشاور املاک در مقابل مشتری

    1.11k بازدید

  • تفاوت مدرک MBA و DBA
    تفاوت MBA و DBA و BBA (فرق MBA و DBA چیست؟)

    846 بازدید

  • mba baraye mohajerat
    مدرک mba برای مهاجرت (اعتبار + کاربردها + نحوه دریافت)

    1.31k بازدید

  • تکنیک های طراحی مدل کسب و کار
    تکنیک های طراحی مدل کسب و کار

    358 بازدید

  • اعتبار مدرک DBA در ایران
    اعتبار مدرک DBA در ایران

    452 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دسته بندی مقالات
  • آموزش و اطلاعات
  • اخبار
  • مدیریت کسب و کار
  • مهاجرت تحصیلی و کاری
دوره و محصول پیشنهادی
  • دوره mba هنر و مدرک mba هنر
    دوره MBA هنر | مدرک MBA هنر
  • آداب و معاشرت و تشریفات برای هتل
    دوره جامع آداب و معاشرت و تشریفات برای هتل
  • دوره mba مدیریت شهرسازی
    دوره MBA شهرسازی | مدرک MBA شهرسازی
  • مدرک MBA اجرایی
    دوره MBA اجرایی | مدرک MBA اجرایی
  • بسته سوالات MBA سیستم های اطلاعاتی شبکه
آخرین مقالات
  • مدرک DBA برای مهاجرت (اعتبار + کاربردها + نحوه دریافت)
  • متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک (شعار تبلیغاتی برای مشاور املاک)
  • جملات کلیدی مشاور املاک در مقابل مشتری
  • تفاوت MBA و DBA و BBA (فرق MBA و DBA چیست؟)
  • مدرک mba برای مهاجرت (اعتبار + کاربردها + نحوه دریافت)

مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی

ما مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی و تمام زیر مجموعه هایش را بنیان نهاده و گسترش دادیم برای پیشرفت و موفقیت شما !

کمکی نیاز دارید؟
راه های ارتباطی
  • تهران، میدان ولیعصر، پایینتر از سفارت عراق، بن بست صدف، پلاک 12، طبقه 3
  • 09126719724
  • 02188936505
  • info@course-mba.ir
صفحات پربازدید
  • دوره MBA | مدرک MBA
  • دوره DBA | مدرک DBA
  • اخذ مدرک مهارتی
  • دوره مهمانداری هواپیما
  • دوره املاک
دسترسی سریع
  • پنل کاربری
  • تماس با ما
  • پیش ثبت نام دوره ها
پیوند ها
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
  • سامانه استعلام مدارک وزارت علوم
  • WES کانادا
  • www.mba.com
  • www.coursera.org
تمامی حقوق برای مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی محفوظ است. © 2023 - 2015
ورود / ثبت نام
استفاده از شماره تلفن
استفاده از آدرس ایمیل

مشاوره رایگان

  • گفتگو در واتساپ
  • گفتگو در اینستاگرام

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت