جذب و تبلیغات در اصل این دو واژه جابه حا باید قرار گیرد ولی این یک خطای استراتژیک می باشد که ما همیشه فکر میکنیم که تبلیغات باید اول اتفاق بیفتد تا جذب صورت بگیرد ولی ما در این کارگاه گفته ایم که چرا باید اول از همه به جذب اهمیت بدهیم تا بعد تبلیغات کنیم .
این کارگاه یک دوره آموزشی آنلاین بوده که با پرسش و پاسخ کاربران همراه می باشد و این باعث می شود تا شما حس یک کارگاه آنلاین و یا حضوری را تجربه کنید .
این کارگاه در دو پارت که پارت اول آن اختصاص داده شده است به فرایند جذب و پارت دوم به فرایند و شیوه های سنتی و مدرن تبلیغات برای تمامی فعالیت هاست .
ما در این کارگاه یاد میگیریم که چگونه یک سفر جذب را با مشتریان خود طی کنیم تا بتوانیم مشتریان وفادار و ارزشمند برای کسب و کار خودمان ایجاد کنیم .
با شیوه های سنتی تبلیغات و روش استفاده از آنها آشنا می شویم و شیوه های مدرن آن را هم می آموزیم .
اگر آماده اید همین الان برای یک نگرش جدید در جذب و تبلیغات همراه ما باشید .
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
جهت شروع دوره کلیک کنید ویدئو
120دقیقه
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
محتوای pdfبخش اول فایل های ضمیمه
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
محتوای pdfبخش دوم فایل های ضمیمه
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
دوره بازاریابی و تبلیغات در هتلداری
بازاریابی و تبلیغات چیست؟ بازاریابی فرآیند تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات به مشتریان است. این شامل فعالیت های مختلفی…
دوره مدیریت برند (برندینگ)
مدیریت برند یا برندینگ یعنی چه؟ برند احساس و فهم درباره یک کالا، یک تفکر، یک شخص و یا یک…
دوره جامع استراتژی هتلداری نوین
استراتژی هتلداری نوین چیست؟ استراتژی هتل به طرح کلی و رویکردی پیوند داده می شود که هتل برای کسب اهداف…
مینی دوره هدف
هدف چیست؟ هدف، اندیشه ای از آینده یا عملکرد مساعدی است که افراد یا عده ای از مردم تفکر، و…
نظرات
700,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه