در اصل این دو واژه جذب و تبلیغات جابه جا باید قرار گیرد ولی این یک خطای استراتژیک می باشد که ما همیشه فکر میکنیم که تبلیغات باید اول اتفاق بیفتد تا جذب صورت بگیرد ولی ما در این کارگاه تخصصی جذب و تبلیغات که چرا باید اول از همه به جذب اهمیت بدهیم تا بعد تبلیغات کنیم .
این کارگاه یک دوره آموزشی آنلاین بوده که با پرسش و پاسخ کاربران همراه می باشد و این باعث می شود تا شما حس یک کارگاه آنلاین و یا حضوری را تجربه کنید .
این کارگاه در دو پارت که پارت اول آن اختصاص داده شده است به فرایند جذب و پارت دوم به فرایند و شیوه های سنتی و مدرن تبلیغات برای تمامی فعالیت هاست .
ما در کارگاه تخصصی جذب و تبلیغات یاد میگیریم که چگونه یک سفر جذب را با مشتریان خود طی کنیم تا بتوانیم مشتریان وفادار و ارزشمند برای کسب و کار خودمان ایجاد کنیم .
با شیوه های سنتی تبلیغات و روش استفاده از آنها آشنا می شویم و شیوه های مدرن آن را هم می آموزیم .
اگر آماده اید همین الان برای یک نگرش جدید در جذب و تبلیغات با ما در مرکز دوره های مدیریتی همراه باشید .
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
جهت شروع دوره کلیک کنید ویدئو
120دقیقه
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
محتوای pdfبخش اول فایل های ضمیمه
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
محتوای pdfبخش دوم فایل های ضمیمه
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
ورکشاپ اصول و فنون مذاکره
هدف ورکشاپ اصول و فنون مذاکره بزرگترین معضل مدیران و کسانی که در حوزه های مختلف کسب و کار درحال…
دوره مدیریت مالی و سرمایه گذاری
مدیریت مالی یعنی چه؟ تأمین نیازهای مالی کسب و کارها، شرکت ها، سازمان ها و بنگاه ها، از جمله مسائل…
پکیج آموزشی مدیریت بین الملل
همیشه به دست آوردن تجربیات مدیران برای ما یک ابزار بسیار مهم در کسب و کار و سیستم مدیریتمان بوده،…
استراتژی کسب و کار
استراتژی کسب و کار یعنی چه؟ استراتژی به معنی یک طرح عملیاتی برای رسیدن به هدفهای مشخصی در کسب و…
نظرات
1,500,000 تومان قیمت اصلی 1,500,000 تومان بود.1,000,000 تومانقیمت فعلی 1,000,000 تومان است.
قوانین ثبت دیدگاه