مدیریت فروش چیست؟
یکی از ابزارهای تولید ثروت، فروش است. مدیریت اصول فروش پیشرفت تدریجی و مداوم توسعه نیروی فروش، هماهنگی اعمال فروش و اجرای راهکار های فروش است که به شما این توانایی را میدهد که هدف های کسب و کار را به طور پیوسته برآورده کرده و حتی از آن سبقت بگیرید برای دستیابی به این توانایی لازم است که اصول فروش را به صورت تخصصی یاد بگیرید.
برای کسب و کاری که درآمد کسب میکند، ضروریست دارای استراتژی مدیریت فروش باشد. زیرا که فرآیند مدیریت فروش علاوه بر اینکه در رسیدن به اهداف فروش شما را یاری میدهد، به شما این توانایی را میدهد که با رشد خود در صنعت همقدم باشید و در بازارهای رقابتی به شکوفایی برسید.
مدیریت فروش در بهتر درک کردن نتایج به کسب و کارها و کارکنان آنها بسیار کمک میکند. به همین علت روز به روز اهمیت مدیریت و اصول فروش در حال افزایش است و مقولهی فروش میتواند یک مزیت رقابتی برای کسب و کار شما باشد.
مشتری برای تمام کسب و کارها یکسان است؛ در عین حال، حاصل و نگرش کسب و کارها متفاوت است. اگر سایر متاع را ثابت در نظر بگیریم، مشتری کسب و کاری بیشتر است، که فروشندگان حرفهایتری داشته باشند.
دوره ی مدیریت فروش:
در این دوره های فروش، به ارتقاء مهارت شما، دانش و تکنیک هایتان در هدف گذاری و برنامه ریزی دراصول فروش کمک میکنیم. همینطور با شرکت در دوره های مدیریت فروش شاهد پیشرفت خود در مهارت و دانش های آموزش،کوچینگ و رهبری تیم فروش باشید.
دوره های فروش مهارت و دانش مدیریت فروش در شرایط های خاص و بحرانی را می آموزید و از یادگیری استراتژی خروج از آن شرایط بهره مند میشود. در آخر به شناخت از وضعیت و اصول فروش میرسید و توانمند در تقویت نقاط ضعف کسب و کار خود میشوید.
مخاطبین دوره فروش
- مدیران بخش های بازرگانی
- مدیران بخش های فروش، بازاریابی و تبلیغات
- کارشناسان و کارمندان بخش های ارتباط با مشتری و روابط عمومی
- دانشجویان و فعالان حوزه های اقتصاد
تاریخچه مدیریت فروش
ارتباط با مشتری از زمان های دور و شروع تمدن بشری همیشه از نکات مهم تجارت بوده است. از زمان مبادلات برد برد گرفته تا دنیای مدرن امروز، مدیریت اصول فروش تعیین کننده سرنوشت تجارت یک کالا یا خدمات بوده است.
در ابتدای کسب و کارها، بازرگانان از نوشت افزار رایج دوران خود برای ثبت معاملات با مشتریان خود و قرارداد ها بهره می بردند. از طومارهای پوستی، پاپیروس و قلم های پر و مرکب گرفته تا خودکارها و دفترهای سازماندهی و ثبت اسناد برای جمع آوری اطلاعات مشتری استفاده میشد.
در تاریخچه مدیریت فروش بذر اهداف بدون تغییر است و فقط روش های دستیابی به آنها متناسب با فناوری های امروز متغییر بوده و براساس اصلی ترین رکن مدیریت فروش، مشتری مداری کلید اصلی است و مدیریت فروش بر ایجاد ارتباطاتی تمرکز میکند که مشتریان را هیجان زده و خوشحال کند.
اساتید دوره
استاد محمدرضا تقوی
نحوه برگزاری دوره
♦ تمام فصل های دوره هدف پس از ثبت نام در دوره برای دانش پذیر بصورت ویدیو قابل مشاهده هستند.
بخش مشاهده و دانلود دوره
10 قسمت - 1/6GB
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
12 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
قسمت 11 ویدئو
قسمت 12 ویدئو
12 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
قسمت 9 ویدئو
قسمت 10 ویدئو
قسمت 11 ویدئو
قسمت 12 ویدئو
آپدیت دوره جدید
6 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
دوره Business Model
Business Model یعنی چه؟ Business Model یا مدل کسب و کار چارچوبی است که نشان می دهد شرکت چگونه ارزش…
دوره مدیریت برند (برندینگ)
مدیریت برند یا برندینگ یعنی چه؟ مدیریت برند یا برندینگ به فرایند ایجاد، توسعه و حفظ یک برند اشاره دارد. این…
دوره جامع منابع انسانی با تحلیل DISC
منابع انسانی یعنی چه؟ مباحث منابع انسانی شامل آموزشهای مختلفی است که به کارشناسان و مدیران منابع انسانی کمک میکند…
مدل های کسب و کار
کارایی مدل سازی در کسب و کار: مدل سازی در کسب و کار به سازمان ها کمک می کند که…
2,750,000 تومان قیمت اصلی 2,750,000 تومان بود.2,250,000 تومانقیمت فعلی 2,250,000 تومان است.