دوره آموزشی چگونه بازاریابی را خودکار کنیم
آشنایی با جدیدترین شیوههای مارکتینگ از زبان برد بیتزول، کارآفرین، مشاور استارتاپ و متخصص بازاریابی. در این دوره آموزشی با نحوه تعریف استراتژی بازاریابی، تعریف مخاطبان، ایجاد کمپینهای موثر و خودکارسازی جریانهای کاری در مارکتینگ آشنا خواهید شد.
بخش اول چگونه بازاریابی را خودکار کنیم? بازاريابي يک کار پراسترس است. پلتفرمهاي بهشدت دادهمحور آن، يکشبه تغيير ميکنند. هدف نهايي بر روي رفتار مشتريان، محصول يا کسبوکار متمرکز است.
بخش دوم چگونه بازاریابی را خودکار کنیم? در اين دوره برخي از کارکردهاي اصلي هاباسپات را به نمايش درميآید و اين امر به اتوماسيون مربوط است و به شما کمک کند که بخشهای مختلف اتوماسيون را شناسايي کنيد.
بخش سوم چگونه بازاریابی را خودکار کنیم? هاباسپات ايجاد و سازماندهي فهرستها را بسيار ساده ميکند. مهمترين جنبه هر کمپين بازاريابي، دادههاي شما هستند که میتوانید بر اساس آن تغییرات موردنظر را در اتوماسیون خود ایجاد کنید.
بخش چهارم چگونه بازاریابی را خودکار کنیم? هاباسپات چيزي را در اختيار دارد که آن را محتواي هوشمند مينامد و محتواي هوشمند چيزي است که به شما اجازه ميدهد تا اين پيام شخصيسازي شده را به مخاطب ارسال کنيد.
بخش پنجم چگونه بازاریابی را خودکار کنیم? تمامي ابزارهاي هاب اسپات به صورت فشردهاي در هم گرهخوردهاند. اين به شما اجازه ميدهد که اتوماسيون را ايجاد کرده و تمامي بخشها را به هم متصل سازيد تا بتوانيد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده، آنها را از نظر اطلاعاتي تغذيه کنيد تا تبديل به مشتري شوند.
مباحث و سرفصل ها
- چگونه بازاریابی را خودکار کنیم؟
- تعریف هدف، مخاطب و پیام
- ساختاردهی هدف در هاباسپات
- ایجاد کمپین
- تحلیل عملکرد کمپین
- بخشبندی مخاطبان
- شخصیسازی محتوا
- خودکارسازی جریانهای کاری
پیشنمایش دوره چگونه بازاریابی را خودکار کنیم
در ویدیوی زیر بخشی از این دوره را میتوانید مشاهده کنید.
درباره برد بیتزول
برد بیتزول برد بیتزول یک کارآفرین، مشاور استارتآپ و متخصص بازاریابی است. برد بیشتر از یک دهه را به کار در عرصههای توسعه کسبوکار، بازاریابی و شبکههای اجتماعی مشغول بودهاست. او در نشریه Entrepreneur بهعنوان یک کارآفرین جوان حضور داشته و توانست نخستین کسبوکار موفقیتآمیز خود را در سن 15 سالگی برپا کند. همچنین بهعنوان مشاور بسیاری از استارتاپها مشغول به فعالیت است. برد علاوهبر سخنرانی در کنفرانسهای ملی مانند CES یکی از شرکای رسمی گوگل نیز هست.
چگونه بازاریابی را خودکار کنیم
پارت 1 ویدئو
پارت 2 ویدئو
پارت 3 ویدئو
پارت 4 ویدئو
پارت 5 ویدئو
پارت 6 ویدئو
پارت 7 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
دوره آموزشی شناخت خود و آمادگی برای موفقیت
دوره آموزشی خودتان را بشناسید و برای موفقیت آماده شوید… هر فردی دارای تواناییها و نقاط قوتی است که با…
آموزش استخدام و مدیریت منابع انسانی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها
دوره آموزشی استخدام و مدیریت منابع انسانی برای استارتاپ های کوچک صاحب کسبوکار کوچک بودن و کارآفرين بودن، ميتواند کار…
آموزش راهاندازی یک کسبوکار جدید (ایده، طرح تجاری، شروع)
دوره آموزشی راهاندازی یک کسبوکار جدید برای مدیران صاحب کسبوکار کوچک بودن و کارآفرين بودن، ميتواند کار بينهايت پرريسک و…
آموزش تحلیل ترافیک سایت با گوگل آنالیتیکس برای مدیران
دوره آموزشی تحلیل ترافیک سایت با گوگل آنالیتیکس برای مدیران به مدد استاندارد صنعتی مشهور تحلیل وب یعنی گوگل آنالیتیکس…
نظرات
60,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه