09126719724 02188936505
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • دوره MBA | مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
شبکه های اجتماعی: اینستاگرام تلگرام واتساپ
  • 09126719724
  • درباره ما
  • تماس با ما
مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی دوره های مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • رویدادها
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
0
ورود / ثبت نام

بلاگ

چگونه برند شخصی خود را رشد دهیم؟

15 اسفند 1403
ارسال شده توسط علی بیسجردی
مدیریت برند و برندینگ
7.16k بازدید
چگونه برند شخصی خود را رشد دهیم

در دنیای امروز، صرفاً داشتن مهارت‌های حرفه‌ای کافی نیست؛ بلکه نحوه معرفی و ارائه خود به دیگران، تأثیر زیادی بر موفقیت شغلی و اجتماعی شما دارد. رشد دهی برند شخصی همان چیزی است که باعث می‌شود شما در ذهن دیگران متمایز بمانید و موقعیت حرفه‌ای خود را تقویت کنید. با افزایش رقابت در بازار کار، کسانی که برند شخصی قوی‌تری دارند، فرصت‌های بیشتری به دست می‌آورند و می‌توانند جایگاه خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند. اما چگونه می‌توان یک برند شخصی قوی ساخت و آن را به درستی توسعه داد؟

دسترسی سریع به مطالب: نمایش
اصول برندینگ شخصی
1- برای برندتان شناسنامه داشته باشید
2- بستر مناسبی را برای تبلیغ برند شخصی بیابید
3- یک حضور در لینکدین ایجاد کنید
4- وبلاگ نویسی درباره موضوعات مختلف
5- یک هویت بصری برای برند شخصی خود ایجاد کنید
6- بررسی محتوای همکاران و تعامل با آنان
7- نگاه استراتژیک جهت رشد برند شخصیتان داشته باشید
8- حفظ مشتریال فعلی، جذب مشتریان جدید
مدل های پرسونال برندینگ
5P Personal Branding
4C Personal Branding
3S Personal Branding
جملات طلایی موفقیت
جف بزوس
گری وی
ایلان ماسک
گرنت کاردون
براندون بوچارد
شری سندبرگ
سیمون سینک
تونی رابینز
کلام آخر

در این مقاله، به بررسی اصول رشد دهی برند شخصی، مدل‌های موفق در این زمینه و همچنین نقل‌قول‌هایی الهام‌بخش از بزرگان می‌پردازیم. این راهنما می‌تواند به شما کمک کند تا مسیر حرفه‌ای خود را هوشمندانه‌تر بسازید و به جایگاه ایده‌آل خود نزدیک‌تر شوید.

اصول برندینگ شخصی

1- برای برندتان شناسنامه داشته باشید

ایجاد یک روایت مشخص برای برند، از اولین گام‌های شناسایی و تثبیت برند شخصی است. شما باید تعیین کنید که می‌خواهید با چه موضوعاتی در ذهن مردم ماندگار شوید و چگونه از طریق محتوایی که تولید و منتشر می‌کنید، آن‌ها را آگاه سازید.

شناسنامه برند، اطلاعات اولیه‌ای درباره شما به مخاطبان می‌دهد؛ اطلاعاتی مانند اینکه چه کسی هستید، چه علایقی دارید، از کجا آمده‌اید، به چه ارزش‌هایی پایبندید و چه موضوعاتی را حمایت می‌کنید. این شناسنامه، پایه‌ای برای ایجاد ارتباط مؤثرتر با جامعه هدف شما خواهد بود.

فرقی ندارد که یک فروشگاه آنلاین در فضای دیجیتال دارید یا کسب‌وکارتان در حوزه فیتنس و تناسب اندام است و قصد دارید جدیدترین نکات تمرینی و تغذیه‌ای را به اشتراک بگذارید؛ آنچه اهمیت دارد، این است که به علایق خود توجه کنید و از طریق داستان‌سرایی و تولید محتوای هدفمند، برند شخصی‌تان را بسازید.

برای ارتقای برند شخصی، روی دو موضوعی تمرکز کنید که به آن‌ها علاقه دارید و از صحبت درباره‌شان لذت می‌برید. سپس شروع به تولید محتوا در این زمینه‌ها کنید. این کار، یک پایه محکم برای استراتژی برندسازی شما ایجاد خواهد کرد.

از موضوعات کوچک شروع کنید و درباره آن‌ها صحبت کنید. با گذر زمان، مسیر خود را بهتر خواهید شناخت و به تدریج سبک و استراتژی مناسب برای رشد برندتان را پیدا خواهید کرد.

2- بستر مناسبی را برای تبلیغ برند شخصی بیابید

پس از تولید محتوای باکیفیت برای برند، نوبت به رشد دهی برند شخصی از طریق تبلیغات می‌رسد، تمرکز بر انجام چند تبلیغ و رپورتاژ آگهی خوب، بازگشت سرمایه بیشتری خواهد داشت. یک اشتباه رایجی که کسب و کارها و بازاریابان جدید مرتکب می شوند، این است که تلاش های بازاریابی خود را به خوبی به انجام نمی‌دهند. از انجام این خطر در پروسه ی توسعه برند شخصی خود اجتناب کنید. کانال هایی که برای شروع تبلیغات برند خود انتخاب می کنید باید با نقاط قوت شما مطابقت داشته باشند و مهم تر از همه به طور مرتب توسط مخاطبانی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، بازدید خورده و استفاده شوند.

  • تبلیغات در گوگل: با استفاده از تبلیغات گوگل، می‌توانید برند خود را به راحتی برای مشتریان هدف قرار دهید. با ایجاد کمپین تبلیغاتی در گوگل، می‌توانید تبلیغات خود را برای کاربران جستجوهای گوگل نمایش دهید و به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید.
  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: با استفاده از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید به مخاطبان خود تبلیغات خود را نمایش دهید و به افزایش حضور آنلاین برند خود بپردازید.
پیشنهاد :  برندینگ و فرانچایز؛ سرمایه‌گذاری هوشمند برای آینده‌ای ثروت‌ساز

نمونه ای از این امر:

  • اگر فروشگاه آنلاین لباس کودک دارید، ابتدا از تبلیغات رایگان در قسمت نظرسنجی سایت های معروف همانند نینی سایت، بهره ببرید.
  • اگر نویسنده هستید، بستر توییتر، اینستاگرام، تلگرام یا لینکدین بهترین گزینه برای تبلیغات نوشته هایتان هستند.
  • برای یک مربی فیتنس، تمرکز بر اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان هدفمند و حرفه ای انتخاب خوبی خواهد بود.
  • برای یک طراح دکوراسیون، انجام نمونه کارهای رایگان برای مدتی و به اشتراک گذاری آن‌ها در اینستاگرام و…، قدم مناسبی به شمار می‌رود.

3- یک حضور در لینکدین ایجاد کنید

لینکدین یک کانال قدرتمند برای  رشد برند شخصی است. لینکدین برای برندسازی شخصی هم برای حرفه ای ها و هم برای کارآفرینان ارزش دارد. که پلتفرمی است که بدون توجه به اهداف تجاری یا صنعت شما، ارزشی را از دیدگاه برندسازی شخصی برای شما ارائه می دهد.

4- وبلاگ نویسی درباره موضوعات مختلف

وبلاگ نویسی نمونه ای از استراتژی محتوای طولانی برای رشد برند شخصی است.که راهی برای ایجاد محتوای طولانی است که به بیان داستان شما و توسعه برند شخصی شما کمک می کند. که در مورد زمینه های تخصصی مربوطه شما یک راه عالی برای ایجاد اعتبار و افزایش آگاهی برای برند شخصی شما است. محتوای طولانی‌تر به شما این امکان را می‌دهد تا موضوعات و اخبار حوزه خود را با جزئیات گسترش دهید و ارزش بیشتری برای افراد ایجاد کنید.

کلید وبلاگ نویسی نوشتن چیزی است که مردم می خواهند بخوانند و این موضوعات باید برای آن ها نیز مفید باشند. چه نکاتی در برند شخصیتان دارید که می تواند به افراد در حوزه کاریتان کمک کند؟ چه تجربیاتی را می توانید با آنها در میان بگذارید؟ فهمیدن اینکه چه دیدگاه‌ها و تخصص‌های منحصربه‌ فردی برای مشارکت دارید، راه‌های عملی برای دستیابی به مخاطبان هدفمند را به شما ارائه می‌دهد.

5- یک هویت بصری برای برند شخصی خود ایجاد کنید

برندسازی بصری فقط برای مشاغل بزرگ قابل اجرا نیست. دادن هویت بصری قابل تشخیص به شخصی سازی برند شما فرصتی می‌دهد تا برای ارتباط بیشتر با شخصیت‌های جدید و کمک به مخاطبانتان برای شناسایی آسان شما و محتوایتان است. علاوه بر قابل تشخیص بودن، استفاده از عناصر بصری برند باعث می شود در کانال های بازاریابی خود خاص و حرفه ای به‌نظر برسید.

6- بررسی محتوای همکاران و تعامل با آنان

رشد برند شخصی فقط ایجاد و انتشار محتوا نیست. تعامل با محتوای دیگران یک استراتژی قدرتمند برای ایجاد ارتباطات واقعی و رشد مخاطبان شما است. نظر دادن روی پست‌های دیگران، اشتراک‌گذاری محتوا از سایر سازندگانی که می‌شناسید برای کمک به تبلیغ آن‌ها و پیوستن به مکالمه‌های مداوم در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، همه راه‌هایی هستند که می‌توانید با همکارانتان ارتباط برقرار کنید.

این نه تنها به شما کمک می کند تا با شخصی که محتوا را ارسال کرده است ارتباط برقرار کنید، بلکه نظر شما را نیز ارائه می دهد و به نوبه خود نمایه یا صفحه شما را در معرض دید مخاطبان آن فرد قرار می دهد. به همین دلیل است که تعامل با محتوای دیگران به ایجاد ارتباط واقعی با ارتباطات فعلی کمک می کند و دامنه برند شما را به مخاطبان جدید و ارتباطات بهتر گسترش می دهد.

7- نگاه استراتژیک جهت رشد برند شخصیتان داشته باشید

برای رشد دهی برند شخصی باید نگاهی استراتژیک و کاملاً آینده‌محور نیز داشته باشید و برای آینده برند خود برنامه ریزی کنید.

  • چگونه باید برای برند شخصی خود چشم‌انداز یا vision تعیین کرد؟
پیشنهاد :  برند چیست؟

می‌دانیم که برای راه‌اندازی یک کسب ‌وکار و ایجاد یک برند باید vision و mission را تهیه کرد.

برای رشد دهی برند شخصی باید ابتدا شخصیت خود را به‌درستی بشناسید و همچنین شخصیت هدفتان (آن شخصیتی که می‌خواهید تبدیل به آن شوید) را هم مشخص کنید.

مشخص کردن این این دو مرحله چارچوبی منظم جهت برنامه‌ریزی برای زندگی شخصی و رشد حرفه‌ای شما فراهم خواهد کرد.

هیچکسی نمیتواند تمام جنبه‌های حال و آینده‌ی زندگی خود را پیش‌بینی کند، اما تهیه‌ی یک چشم‌انداز بلندمدت و هدف مشخص برای زندگی حرفه‌ای به ما کمک می‌کند به‌طور مستمر بتوانیم برند شخصی خود را رشد دهیم.

8- حفظ مشتریال فعلی، جذب مشتریان جدید

تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه: با ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه به مشتریان، می‌توانید به جذب مشتریان جدید کمک کنید و مشتریان قبلی را حفظ کنید. ایجاد کدهای تخفیف و پیشنهادهای ویژه، ارزشی افزوده برای مشتریان ایجاد کرده و آن‌ها را به تعامل بیشتر با برند شما تشویق می‌کند. بسیاری از کسب‌وکارهای موفق، در دوره‌های برندینگ، این استراتژی‌ها را برای افزایش وفاداری مشتریان و بهبود تصویر برند خود به کار می‌گیرند.

ارتباط مستقیم با مشتریان: ارائه خدمات عالی به مشتریان و برقراری ارتباط مستقیم، نقش کلیدی در افزایش شناخت برند دارد. ارسال ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده، پیامک‌های هدفمند و دریافت بازخورد از مشتریان، می‌تواند به تقویت اعتماد آن‌ها کمک کند. این موارد از جمله تکنیک‌هایی هستند که در دوره‌های برندینگ آموزش داده می‌شوند تا صاحبان کسب‌وکارها بتوانند تعامل مؤثرتری با مخاطبان خود داشته باشند و آن‌ها را به سفیران برند خود تبدیل کنند.

در کل، بازاریابی و رشد برند شخصی نیازمند استراتژی‌های متعددی است که باید متناسب با نوع فعالیت و بازار هدف انتخاب شوند. شرکت در دوره‌ برندینگ به شما کمک می‌کند تا با روش‌های نوین برندسازی شخصی آشنا شوید، استراتژی‌های مؤثر را یاد بگیرید و همیشه یک گام جلوتر از رقبا باشید.

استراتژی برند

مدل های پرسونال برندینگ

پرسونال برندینگ یا Personal Branding به معنای ساخت و تقویت برند شخصیتی یک فرد است. این مفهوم به این معناست که هر فرد می‌تواند خود را به عنوان یک برند شخصیتی معرفی کند و از ویژگی‌ها، مهارت‌ها، ارزش‌ها و تجربیات خود برای ساختن یک تصویر قوی و مثبت از خود استفاده کند. در این راستا، استفاده از مدل‌های پرسونال برندینگ می‌تواند به فرد کمک کند تا برند شخصیتی خود را بهبود دهد و بهترین نسخه خود را به جامعه معرفی کند.

5P Personal Branding

  • Purpose(هدف): تعیین هدف و ماموریت شخصی که فرد می‌خواهد به آن دست یابد.
  • Passion (علاقه): شناسایی علاقه‌ها و استعدادهای شخصی که می‌تواند به تقویت برند شخصیتی کمک کند.
  • Positioning (موقعیت‌بندی): تعیین موقعیت منحصر به فرد و متمایز برای برند شخصیتی.
  • Promotion (تبلیغات): استفاده از استراتژی‌های مناسب برای تبلیغ و انتشار برند شخصیتی.
  • Personality (شخصیت): تعریف و تقویت ویژگی‌ها و ارزش‌های شخصی که برند شخصیتی را شکل می‌دهند.

4C Personal Branding

  • Clarity (وضوح): داشتن وضوح در هدف، پیام و ارزش‌های برند شخصیتی.
  • Consistency (پایداری): حفظ پایداری در ارائه پیام و تصویر برند شخصیتی.
  • Credibility (قابل اعتماد بودن): اطمینان از قابل اعتماد بودن برند شخصیتی.
  • Connection (ارتباط): برقراری ارتباط مؤثر با جامعه و مخاطبان برای افزایش شناخت و تأثیرگذاری.

3S Personal Branding

  • Self-Discovery (کشف خود): شناسایی نقاط قوت، ضعف، علاقه‌ها و ارزش‌های شخصی.
  • Self-Development (پیشرفت شخصی): پیشبرد و پرورش نقاط قوت و توانایی‌های شخصی.
  • Self-Promotion (تبلیغات شخصی): استفاده از روش‌های مناسب برای تبلیغ و انتشار برند شخصیتی.

این مدل‌ها به فرد کمک می‌کنند تا بتواند برند شخصیتی قوی‌ای را ساخته و بهبود بخشید. استفاده از این مدل‌ها با توجه به وضعیت و نیازهای شخص، می‌تواند به تقویت و توسعه برند شخصیتی کمک کند.

جملات طلایی موفقیت

موفقیت یکی از مسیرهای مهم زندگی است که هر فردی به دنبال آن است. این مسیر پر از چالش‌ها، شکست‌ها و پیروزی‌هاست که در نهایت به رسیدن به اهداف و رسیدن به رویاها منجر می‌شود. در این مسیر، جملات طلایی موفقیت می‌توانند به عنوان راهنمایی و الهام‌بخش برای افراد باشند تا در هر مرحله از زندگی خود، بهترین نسخه خود را به ارمغان بیاورند. در این جملات، تجارب و نکات مفید از افراد موفق قرار دارد که می‌تواند برای دیگران الهام بخش باشد و آن‌ها را به سوی موفقیت هدایت کند.

پیشنهاد :  ریبرندینگ چیست؟

جف بزوس

شخصیت شما همان چیزی است که مردم در مورد شما می‌گویند هنگامی که شما از بین نرفته‌اید. برند شخصی شما باید برای شما سخت کار کند تا بازار خود را با دقت نگه دارد و ارزش شما را به بالا ببرد.

گری وی

شما نمی‌توانید خودتان تبدیل به برند شخصی شوید، مگر اینکه با مردم در ارتباط باشید و به آنها کمک کنید. بیشترین راهی که می‌توانید برای بهبود برند شخصی خود انجام دهید، این است که به دیگران کمک کنید و به ارزش اضافی برای آنها بیفزایید.

ایلان ماسک

برند شخصی شما به شما کمک می‌کند تا به مردم نشان دهید که چه می‌توانید ارائه دهید و بهترین مزیت خود را در اختیار آنها قرار دهید. برای رشد برند شخصی خود، باید به اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و رویدادها روی آورده و با دیگران به ارتباط برسید.

گرنت کاردون

اگر می‌خواهید برند شخصی خود را به سطح بالاتری برسانید، باید خود را به عنوان یک منبع ارزشمند در نظر گرفته و مطالب ارزشمندی که به دیگران ارائه می‌دهید، به صورت خودکار و بدون هیچگونه اراده‌ای از شما باشد. باید تلاش کنید که با ارائه محتوای ارزشمند و به اشتراک گذاری تجربیات خود، به مردم کمک کنید و به ارتباط برسید.

براندون بوچارد

برای رشد برند شخصی خود، باید خلاقانه و با روشی متفاوت به کار بپردازید. باید از نوآوری و ایده‌های جدید استفاده کنید و به دنبال راه‌هایی برای جذب مخاطبان و تفاوت‌سازی خود از دیگران باشید. همچنین، برای رشد برند شخصی خود باید به مهارت‌های خود که به کارتان مربوط هستند تمرکز کنید و به دنبال افزایش توانمندی‌های خود باشید. با ارتقاء مهارت‌های خود می‌توانید به مردم نشان دهید که شما یک ارائه‌دهنده کارآمد و بسیار حرفه‌ای هستید.

شری سندبرگ

برای رشد برند شخصی خود، باید با تعهد و اراده قوی به کارتان پایبند باشید و همیشه به دنبال بهبود خود و کارتان باشید. باید به تلاش و خودسازی پایبند باشید و هیچ‌گاه نگذارید که شکست‌ها شما را متوقف کنند. همیشه باید به اهدافتان پایبند باشید و تمام تلاش خود را برای دستیابی به آنها بکنید.

سیمون سینک

برای رشد برند شخصی خود باید به تولید محتوای خلاقانه و ارزشمند تمرکز کنید و سعی کنید به دیگران ارائه دهید. باید مطالبی را انتخاب کنید که با نیازهای مخاطبان شما همخوانی دارند و به آنها کمک می‌کنند. همچنین، باید به محتوای خود اعتماد کنید و از طریق شبکه‌های اجتماعی و دیگر وسایل دسترسی به مخاطبان خود داشته باشید.

تونی رابینز

برای رشد برند شخصی خود باید به دنبال فرصت‌ها و چالش‌ها برای ارتقاء خود باشید و هیچگاه از یادگیری و بهبود خودتان منصرف نشوید. باید با افراد موفق ارتباط داشته باشید.

mba برندسازی

کلام آخر

شاید بنظر برخی افراد، رشد دادن یک برند شخصی می تواند کاری دشوار و پیچیده باشد. یکی از ساده ترین راه ها برای گم شدن در فرایند رشد دهی برند شخصی، این است که ندانید از کجا شروع به کار کنید. اپرا وینفری (به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار قرن بیستم) قبل از اینکه صدای خود را به یکی از تأثیرگذارترین انسان‌ها در جهان معرفی کند، با تکرار چندین سبک و فرمت در یک نمایش محلی کوچک شروع به کار کرد.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • برند چیست
    برند چیست؟

    8.9k بازدید

  • برندینگ و فرنچایز
    برندینگ و فرانچایز؛ سرمایه‌گذاری هوشمند برای آینده‌ای ثروت‌ساز

    399 بازدید

  • ریبرندیگ چیست؟
    ریبرندینگ چیست؟

    1.22k بازدید

  • سفیر برند چیست؟
    سفیر برند چیست؟

    1.23k بازدید

  • تاثیر رنگ ها در برندینگ
    تاثیر رنگ ها در برندینگ

    2.37k بازدید

  • اصول برند شخصی
    تاثیر پرسونال برندینگ در کسب و کار

    2.74k بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دسته بندی مقالات
  • آموزش و اطلاعات
  • اخبار
  • داستان های کسب و کار
  • رهبری کسب و کار
  • مدیریت برند و برندینگ
  • مدیریت سالن زیبایی
  • مدیریت کسب و کار
  • مقالات بازاریابی و تبلیغات
  • مقالات برنامه ریزی و هدف گذاری
  • مقالات حوزه اصول و فنون مذاکره
  • مقالات حوزه سرمایه گذاری و مالی
  • مقالات حوزه فروش
  • مقالات حوزه کارآفرینی
  • مقالات حوزه گمرک
  • مقالات حوزه مدیرعامل حرفه ای
  • مقالات حوزه مدیریت مراکز آموزشی
  • مقالات حوزه مدیریت منابع انسانی
  • مقالات دیجیتال مارکتینگ
  • مقالات کوچینگ
  • مقالات مباحث حقوقی
  • مقالات مدیریت اجرایی
  • مقالات مدیریت استراتژیک
  • مقالات مدیریت برنامه نویسی
  • مقالات مدیریت بیمه
  • مقالات مدیریت تجاری
  • مقالات مدیریت روابط عمومی
  • مقالات مدیریت سلامت
  • مقالات مدیریت سیستم های اطلاعاتی شبکه
  • مقالات مدیریت معدن| مدیریت پروژه
  • مقالات مدیریت ورزشی
  • مقالات مرتبط حوزه شهرسازی |عمران|املاک
  • مقالات هتلداری و گردشگری
  • مقالات هنری
  • مقالات هوش مصنوعی
  • مهاجرت تحصیلی و کاری
دوره و محصول پیشنهادی
  • دوره بین المللی MBA ورزشی | مدرک بین المللی MBA ورزشی
    دوره بین المللی MBA ورزشی | مدرک بین المللی MBA ورزشی
  • آموزش منطقه و کارشناسی بنگاه املاک
    آموزش کارشناسی ملک و منطقه در حوزه املاک
  • بسته سوالات DBA ایده های کسب و کارآفرینی
  • اتوماسیون بازاریابی
    دوره چگونه بازاریابی را خودکار کنیم؟
  • ورکشاپ سرمایه گذاری اصولی بر مبنای تکنیک ZPA
آخرین مقالات
  • مشاغل مورد نیاز کانادا
  • بهترین زبان برنامه‌نویسی 2025 (با مزایا و بازار کار)
  • چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟
  • ایده های خلاق در بازاریابی
  • مدیریت بیمه چیست؟ چرا برای کسب و کارها مهم است؟

مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی

ما مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی و تمام زیر مجموعه هایش را بنیان نهاده و گسترش دادیم برای پیشرفت و موفقیت شما !

کمکی نیاز دارید؟
راه های ارتباطی
  • تهران، میدان ولیعصر، پایینتر از سفارت عراق، بن بست صدف، پلاک 12، طبقه 3
  • 09126719724
  • 02188936505
  • info@course-mba.ir
صفحات پربازدید
  • دوره MBA | مدرک MBA
  • دوره DBA | مدرک DBA
  • دوره مهمانداری هواپیما
  • دوره املاک
دسترسی سریع
  • پنل کاربری
  • تماس با ما
  • پیش ثبت نام دوره ها
پیوند ها
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
  • سامانه استعلام مدارک وزارت علوم
  • WES کانادا
  • www.mba.com
  • www.coursera.org
تمامی حقوق برای مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی محفوظ است. © 2023 - 2015
ورود / ثبت نام
استفاده از شماره تلفن
استفاده از آدرس ایمیل

مشاوره رایگان

  • گفتگو در واتساپ
  • گفتگو در اینستاگرام

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت