راه های موفقیت شرکت های کوچک در مقابل شرکت های بزرگ

شاید برای شما این موضوع پیش بیاید که یکی از راه های موفقیت شرکت های کوچک در مقابل شرکت های بزرگ داشتن نیروی کاری زیاد می باشد. اما باید به شما این مورد را بیان نمود که این موضوع چندان مهم نیست و موردی که اهمیت دارد میزان اعتماد مشتریان شما است. ما روش موفقیت شرکت های بزرگ را بررسی نمودیم و به این نتیجه رسیدم که آن ها همه دارای یک سری ویژگی های مشترک می باشند. در این نوشته ما سعی بر این داشتیم که راه های موفقیت شرکت های کوچک در مقابل شرکت های بزرگ را به شما ارائه دهیم. با ما در مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی همراه باشید .
راه کار هایی برای موفقیت شرکت های کوچک
در ادامه برای شما عزیزان راهکار هایی را ارائه میدهیم تا بیشتر با این موارد آشنا شوید.
روی برندینگ کار کنید
در مورد اول باید به شما گفت که نیاز است برند شخصی خود را تقویت کنید. این مورد را اگر بتوانید به طور صحیح انجام دهید برای شما بسیار آسان است. شما با داشتن برند شخصی قوی برای ورود به بازار کار سرعت بیشتری را دارید.

نیچ همیشه کارتان را راه می اندازد
برای موفقیت شرکت های کوچک شما باید بدانید که ثروت در بازار های گوشه (niche) می باشد. این نکته را به یاد داشته باشید که تمام افراد جامعه هدف بازار شما نمی باشند. شما برای این که بخواهید در بازار موفق باشید باید افراد هدف خود را به خوبی شناسایی و بررسی کنید.
کسب و کارتان را سرحال نگه دارید
برای موفقیت شرکت های کوچک باید کسب و کاری که دارید که همیشه سر حال نگه دارید. شاید شما بر این تفکر باشید که اضافه نمودن افراد جدید به شرکت تان می تواند روی سرعت عملکردی که دارید تاثیر مستقیم بگذارد. اما موردی که مهم می باشد اضافه نمودن ایده ها و خلاقیت های بیشتر در سازمان است.

قدرت نوآوری رو دست کم گرفتید؟
همانگونه که گفته شد نوآوری از مهم ترین ضرورت ها برای موفقیت شرکت های کوچک است. امروزه با توجه به این که سرعت تغییرات بالا می باشد نوآوری در کسب و کار بسیار ضرورت دارد. همیشه برای نوآوری در محصول و خدمات از خود هوشمندی و سرعت عمل نشان دهید. این موضوع به این دلیل است که رقبا هرگز بیکار نمی شینند.
خدمات کسب و کارتان را افزایش دهید
از عوامل موفقیت شرکت های کوچک گسترش دادن خدمات خود می باشد. شما می توانید با این کار برای خود مزیت رقابتی ایجاد نمایید. شما باید سعی خودتان را بر این بگیرید که تمامی نیاز ها و انتظاراتی که مشتریان شما دارند را با برنامه ریزی بر طرف نمایید. خوب است که برای ارائه دادن خدمات پس از فروش خود زیرکی و تدبیر نشان دهید. قانون پارتو این مورد را نشان می دهد که 80 درصد رضایت مشتریان شما در 20 درصد خدمات مناسبی است که شما ارائه میدهید.
اشتیاق یادتان نرود
در کسب و کار خود همیشه اشتیاق داشته باشید. این موضوع را همه ما می دانیم اگر شما به عنوان یک رهبر در کسب و کار خود شور اشتیاق داشته باشید می توانید نتایج بسیار مناسبی را دریافت کنید. شما باید همیشه سعی تان بر این باشد که با داشتن روحیه جست و جوگری فرصت های جدید و نوآورانه را در کسب و کار خود داشته باشید. این نکته را هرگز فراموش نکنید که این اشتیاق را با کارکنان خود در میان بگذارید چرا که این موضوع برای موفقیت شرکت های کوچک بسیار مهم می باشد.

سخن پایانی
آیا میدانید مارک تواین چی می گوید؟
بعد از بیست سال از کار هایی که در زندگی خود انجام نداده اید بیشتر پشیمان خواهید شد تا از کار هایی که انجام ندادید. به هیمن دلیل به شما می گویم بادبان ها را بکشید و از بندر امن دوری کنید. شروع کنید به رها کردن کشتی تان در دل باد تا بتواند سرزمین های جدید را برای شما کشف کند و رویای هایتان را در سر بپرورانید.
دیدگاهتان را بنویسید