آیا کسب و کارت ملزومات جهانی شدن را دارد؟
آیا کسب و کارت ملزومات جهانی شدن را دارد؟
اگر می خواهید بازارهای جدیدی برای کسب و کارتان بیابید. در نظر داشته باشید که هر کسب و کاری برای بازار جهانی مناسب نیست برای مثال بقالی سر کوچه دفتر خدماتی سر خیابون نمی توان بازار دلچسبی در کشورهای دیگر پیدا کنند . با ما در مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی همراه باشید .
ولی اکثر کسب و کارها می توانندبرای خود مشتریان و شرکای در سایر نقاط جهان بیاورد در تمام بازارها باید محصول یا خدمات با کیفیت با قیمت رقابتی بدهید تا بتوانید جهانی شوید.
علاوه بر این محققان دریافتند که اکثر کسب و کارهای بین المللی موفق در چند ویژگی مشترک جهانی عمیقی دارند:
اگر سخنی دیگر در برنامههای راهبردی آنها نفوذ اثرات و فرصتهای یافت شده در بازار بینالمللی لحاظ شده است
گروه های مدیریتی شان تا اندازهای دارای تجربه بینالمللی هستند:
آشنایی با بازار بین المللی آنقدر که به نظر می رسد سخت نیست. در واقع آگاهی از وضعیت سایر کشورها و نحوه کسب و کار در آنجا آسان تر از هر زمان دیگری است. امروزه برخی دانشگاهها از داوطلبان MBA خود میخواهند که مدتی در یک کشور خارجی بمانند و روال کسب و کار در آنجا را یاد بگیرد.
شبکه نیرومند از افراد و کسب و کارها در نقاط مختلف جهان دارند:
یکی از قوانین بنیادین جهانی شدن یافتن چند شدید در کشوری است که می خواهید در آن تجارت کنید این شرکتها میدانند روال کار به چه ترتیب است ؛ همکاری با آنها در وقت و نیروی شما نیز صرفه جویی می کند چه برسد به پول.
فناوری و تخصصی ارائه می دهند که کشورهای دیگر از آنها بی بهره اند:
آمریکا در گذشته تمام فناوریهای منسوخ خود را به کشورهای دیگری می فرستاد که به لحاظ فناوری به مراتب از این کشور پایین تر بودند با وجود اینترنت تلویزیون فیلم دیگر مهم نیست کجای دنیا زندگی می کنید. احتمالاً دیده ای که فناوریهایی موجود است .ببینید پیشنهاد شما در کجای دنیا متقاضیان بیشتری دارد.
تشخیص زمان جهانی شدن :
زمان درست و اشتباه برای جهانی شدن وجود ندارد با این حال بعضی زمان ها از زمانهای دیگر بهترند، اگر به تازگی کسب و کارتان را راه انداخته اید و پیشبینی تان این است که حدود ۲۵ درصد یا حتی بیشتر از فروش تان از بازار جهانی به دست خواهد آمد؛کسب و کارتان از نوع خاصی است که با آن کسب و کار جهانی می گویند.
مزیت رقابتی این کسب و کار در برون سپاری و فروش در چندین کشور است. محصول شما هر چه باشد باید بتوانید با اصلاح آن نیاز مشتریان بازار خود را تامین کنید. برای مثال اگر معرف محصولی هستیم که پیشتر در بازار نبوده بهتر است ابتدا سراغ بازار داخلی بروید تا وضعیت خود را تثبیت کنید. به این طریق با تجربهای که به دست می آورید و کسب و کار و بازار تسلط یابید و وقتی وارد یک کشور دیگر می شوید با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد.
و مهمترین گزینه که در این مورد به شما کمک خواهد کرد. مسافرت به کشور هایی هست که تمایل به فعالیت اقتصادی در این کشور برای کسب و کارشما بالاست.
نظر خود را درباره این مقاله “آیا کسب و کارت ملزومات جهانی شدن را دارد” بنویسید؟
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک (شعار تبلیغاتی برای مشاور املاک)
235 بازدید
-
جملات کلیدی مشاور املاک در مقابل مشتری
1.11k بازدید
-
تفاوت MBA و DBA و BBA (فرق MBA و DBA چیست؟)
848 بازدید
-
مدرک mba برای مهاجرت (اعتبار + کاربردها + نحوه دریافت)
1.31k بازدید
-
تکنیک های طراحی مدل کسب و کار
358 بازدید
-
اعتبار مدرک DBA در ایران
452 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید