بازاریابی و تبلیغات چیست؟
بازاریابی فرآیند تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات به مشتریان است. این شامل فعالیت های مختلفی مانند تحقیقات بازار، توسعه محصول، قیمت گذاری، توزیع و تبلیغات است. هدف بازاریابی ایجاد آگاهی، ایجاد علاقه و در نهایت افزایش فروش است.
از سوی دیگر، تبلیغات جزء خاصی از بازاریابی است که بر ایجاد و ارائه پیامهای متقاعدکننده به مخاطبان هدف از طریق کانالهای رسانهای مختلف تمرکز دارد. این شامل استفاده از تبلیغات پولی، مانند تبلیغات چاپی، تبلیغات تلویزیونی، بنرهای آنلاین، پست های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است. هدف تبلیغات جلب توجه، انتقال مزایای یک محصول یا خدمات و ترغیب مصرف کنندگان برای خرید یا انجام یک اقدام دلخواه است.
دوره ی بازاریابی و تبلیغات:
دوره بازاریابی و تبلیغات یک برنامه مطالعاتی است که به دانش آموختگان درک جامعی از اصول، استراتژی ها و تکنیک های مورد استفاده در بازاریابی و تبلیغات ارائه می دهد. این دوره معمولاً موضوعاتی مانند تحقیقات بازار، رفتار مصرف کننده، نام تجاری، کمپین های تبلیغاتی، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را پوشش می دهد.
مخاطبین دوره بازاریابی و تبلیغات
- افرادی که به دنبال شغلی در بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، مدیریت برند، تحقیقات بازار یا زمینه های مرتبط هستند
- کارآفرینان
- صاحبان مشاغلی که میخواهند دانش و مهارتهای بازاریابی و تبلیغات خود را برای ارتقای مؤثر محصولات یا خدمات خود تقویت کنند
یادگیری بازاریابی و تبلیغات به من کمک میکند تا:
دانش آموختگان در دوره بازاریابی و تبلیغات یاد می گیرند که چگونه روندهای بازار و ترجیحات مصرف کننده را تجزیه و تحلیل کنند، استراتژی های بازاریابی موثر ایجاد کنند، کمپین های تبلیغاتی قانع کننده ایجاد کنند و موفقیت تلاش های بازاریابی را اندازه گیری کنند. آنها همچنین در زمینه هایی مانند تحقیقات بازار، کپی رایتینگ، طراحی گرافیک، برنامه ریزی رسانه و تجزیه و تحلیل داده ها مهارت های عملی کسب خواهند کرد.
مباحث و سرفصل های دوره بازاریابی و تبلیغات
- مقدمهای بر تبلیغات، بازاریابی و برند سازی در صنعت هتلداری
- برندینگ در صنعت هتلداری
- بازاریابی در صنعت هتلداری: تعیین بازار هدف و تحلیل رقبا
- تعیین استراتژی بازاریابی: جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی
- تبلیغات در صنعت هتلداری: تبلیغات آنلاین و آفلاین
- رسانههای اجتماعی و بازاریابی در صنعت هتلداری
- فنآوری دیجیتال و نقش آن در تبلیغات، بازاریابی و برند سازی
- ارتباط با مشتریان: رضایتمندی، ارزیابی و پاسخ به شکایات
- نقش تبلیغات، بازاریابی و برند سازی در مدیریت کسبوکار هتل
- جمعبندی و نتیجهگیری
اساتید دوره
استاد جانساری
نحوه برگزاری دوره
غیرحضوری (آفلاین)
دسترسی به محتوای دوره بازار یابی و تبلیغات
♦ تمام فصل های دوره هدف پس از ثبت نام در دوره برای دانش پذیر بصورت ویدیو قابل مشاهده هستند.
بخش مشاهده و دانلود دوره
7 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
7 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
6 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
8 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
قسمت 7 ویدئو
قسمت 8 ویدئو
6 قسمت
قسمت 1 ویدئو
قسمت 2 ویدئو
قسمت 3 ویدئو
قسمت 4 ویدئو
قسمت 5 ویدئو
قسمت 6 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
مدیریت عمومی هتلداری
مدیریت عمومی هتلداری چیست ؟ مدیریت عمومی هتلداری به عنوان یک دسته از مدیریت عملیاتی در صنعت گردشگری و خدمات،…
منابع انسانی و رفتار سازمانی در هتلداری
منابع انسانی و رفتار سازمانی در هتلداری چیست؟ منابع انسانی در هتلداری به مدیریت کارکنان شاغل در هتل ها، رستوران…
استراتژی هتلداری نوین
استراتژی هتلداری نوین چیست؟ استراتژی هتل به طرح کلی و رویکردی پیوند داده می شود که هتل برای کسب اهداف…
مینی دوره هدف
هدف چیست؟ هدف، اندیشه ای از آینده یا عملکرد مساعدی است که افراد یا عده ای از مردم تفکر، و…
نظرات
1,200,000 تومان قیمت اصلی 1,200,000 تومان بود.600,000 تومانقیمت فعلی 600,000 تومان است.
قوانین ثبت دیدگاه