09126719724 02188936505
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • دوره MBA | مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
شبکه های اجتماعی: اینستاگرام تلگرام واتساپ
  • 09126719724
  • درباره ما
  • تماس با ما
مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی
  • خانه
  • دوره ها
    • دوره های داخلی مدیریت
    • دوره های بین المللی مدیریت
    • دوره های آنلاین و وبینار ها
    • دوره های املاک
    • دوره های کوتاه مدت مدیریتی
    • دوره های کوچینگ و مربیگری
    • مدرک MBA
    • دوره DBA | مدرک DBA
  • محصولات
    • بسته های آموزشی دوره های مدیریت
    • کتاب ها
    • بسته سوالات
  • رویدادها
  • همکاری با ما
    • همکاری در آموزش و تدریس
    • همکاری در مشاوره و جذب
  • آزمون ها
  • وبلاگ
0
ورود / ثبت نام

مدیریت کیفیت در هتلداری و گردشگری

خانهنیچ کورس هانیچ کورس های هتلداریمدیریت کیفیت در هتلداری و گردشگری
مدیریت کیفیت در هتلداری
حالت مطالعه

مدیریت کیفیت در هتلداری و گردشگری

در دنیای پررقابت امروز، موفقیت یک رستوران، کافه یا مجموعه گردشگری دیگر فقط به دکور زیبا یا منوی متنوع محدود نمی‌شود؛ بلکه چیزی فراتر از ظاهر در پسِ ذهن مشتریان باقی می‌ماند: تجربه‌ای با کیفیت، دقیق و به‌ یادماندنی.
این همان‌جایی‌ست که مدیریت کیفیت در هتلداری و گردشگری به‌عنوان یک مهارت کلیدی وارد میدان می‌شود.

در این دوره که یکی از مباحث دوره هتلداری  تخصصی هستش، یاد می‌گیرید چگونه با پیاده‌ سازی استانداردهای خدمات گردشگری و به‌کارگیری اصول مدیریت کیفیت خدمات غذایی، تجربه مشتری را در سطحی حرفه‌ای ارتقا دهید. ما به شما نشان می‌دهیم چگونه می‌توان در فضای رقابتی امروز، با بهره‌گیری از کنترل کیفیت در کترینگ، رعایت بهداشت و ایمنی غذا، و مدیریت درست فرآیندها، رضایت مشتریان را جلب و وفاداری آن‌ها را حفظ کرد.

فرقی نمی‌کند تازه وارد این صنعت شده‌اید یا سال‌هاست که در حال اداره یک کافه، رستوران یا مجموعه اقامتی هستید؛ این دوره به شما کمک می‌کند با رویکردی کاربردی، از مدیریت تجربه مشتری در خدمات گردشگری گرفته تا تحلیل شکایات مشتریان و پیاده‌سازی استاندارد ISO 9001 در خدمات، کیفیت خدمات خود را بازتعریف کنید. همه چیز از یک سوال ساده شروع می‌شود:
آیا کیفیت خدمات شما، همان چیزی‌ست که مشتری انتظار دارد؟

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

دوره «مدیریت کیفیت در هتلداری و گردشگری» دقیقاً برای کسانیه که می‌خوان در فضای رقابتی صنعت گردشگری و خدمات غذایی، باکیفیت‌تر، حرفه‌ای‌تر و متمایزتر عمل کنن. اگر تو هم جزو یکی از گروه‌های زیر هستی، این دوره دقیقاً همون چیزیه که دنبالش بودی:

  •  مدیران و کارکنان رستوران، کافه و کترینگ
    کسانی که می‌خوان کنترل کیفیت خدمات غذایی رو در مجموعه‌شون ارتقا بدن، استانداردهای بهداشت و ایمنی غذا رو به‌درستی اجرا کنن و تجربه مشتری رو متحول کنن.
  •  فعالان صنعت هتلداری و اقامتگاه‌ها
    افرادی که می‌خوان سطح خدمات مهمان‌نوازی خودشون رو با اصول مدیریت کیفیت در هتل‌ها هماهنگ کنن و با مفاهیم روز مثل TQM یا استاندارد ISO 9001 در خدمات آشنا بشن.
  •  علاقه‌مندان به ورود به صنعت گردشگری و هتلداری
    کسانی که به‌دنبال یک مسیر شغلی با آینده روشن هستن و می‌خوان از پایه با استانداردهای خدمات گردشگری، رضایت مشتری و تکنیک‌های مدیریت تجربه مشتری آشنا بشن.
  • کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار در حوزه غذا و گردشگری
    افرادی که می‌خوان برند خودشون رو با تمرکز بر کیفیت خدمات، مشتری‌مداری و وفادارسازی مشتری‌ها توسعه بدن.

در واقع، این دوره مثل یک نقشه راه برای تمام کسانیه که می‌خوان با دیدی سیستماتیک و حرفه‌ای، کیفیت خدمات خودشون رو در حوزه گردشگری، رستوران، کافه یا هتلداری به بالاترین سطح برسونن.

در این دوره چه مهارت‌هایی یاد می‌گیرید؟

این دوره فقط یک کلاس آموزشی نیست؛ یه مسیر حرفه‌ایه برای تبدیل شدن به کسی که می‌دونه چطور کیفیت خدمات را در صنعت گردشگری و غذا، به‌درستی مدیریت کنه.

در این دوره کاربردی، با موارد زیر آشنا می‌شوید:

  •  اصول مدیریت کیفیت خدمات در رستوران‌ها، کافه‌ها و کترینگ
    یاد می‌گیرید چطور فرآیندهای ارائه خدمات غذایی رو بهینه‌سازی کنید، کیفیت غذا رو حفظ کنید و تجربه‌ای یکپارچه برای مشتری‌ها بسازید.
  •  استانداردهای ایمنی و بهداشت در خدمات غذایی
    با مهم‌ترین استانداردها مثل HACCP، ISO 22000 و روش‌های کنترل ریسک در تهیه و سرو غذا آشنا می‌شید.
  •  چگونه رضایت مشتری را اندازه‌گیری و تقویت کنیم
    روش‌هایی برای دریافت بازخورد واقعی از مشتریان، تحلیل شکایات، و تبدیل نظرات منفی به فرصت‌های بهبود.
  •  مدیریت تجربه مشتری در خدمات گردشگری و هتلداری
    می‌فهمید چطور در هر تماس با مشتری  از لحظه ورود تا خروج  تجربه‌ای به‌یادماندنی خلق کنید.
  •  سیستم‌های مدیریت کیفیت در هتل‌ها و مراکز اقامتی
    با مدل‌هایی مثل TQM (مدیریت کیفیت جامع)، Kaizen (بهبود مستمر)، و استاندارد ISO 9001 در خدمات آشنا می‌شید و یاد می‌گیرید چطور در عمل اجراشون کنید.
  •  روش‌های ایجاد وفاداری مشتری در صنعت گردشگری
    استفاده از ابزارهایی مثل CRM، باشگاه مشتریان، و پرسونال‌سازی خدمات برای نگه داشتن مشتری‌های ارزشمند.
  •  تحلیل موردی از رستوران‌ها، کافه‌ ها و هتل‌ های موفق
    مطالعه نمونه‌های واقعی از برندهایی که با تمرکز بر کیفیت، جایگاه خودشون رو در بازار تثبیت کرده‌اند.

در پایان این دوره، شما فقط تئوری نمی‌دونید؛ بلکه می‌تونید با نگاه مدیریتی، استاندارد محور و مشتری‌ مدار، وارد میدان بشید و مجموعه‌تون رو به سطحی متفاوت برسونید.

مخاطبین دوره مدیریت کیفیت در هتلداری

  • مدیران و سرپرستان رستوران، کافه، کترینگ و آشپزخانه‌های صنعتی
  • کارکنان حوزه خدمات غذایی و مهمانداری در هتل‌ها
  •  مدیران و کارکنان واحد کنترل کیفیت در مجموعه‌های گردشگری
  •  کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار در صنعت غذا و گردشگری
  • دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت گردشگری، هتلداری یا صنایع غذایی
  • علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب‌وکار در حوزه رستوران، کافه یا خدمات گردشگری

اساتید دوره:

استاد امیر هومن ابیانی

نحوه برگذاری دوره:

حضوری/ آنلاین

بخش مشاهده و دانلود دوره

مدیریت کیفیت در کترینگ و رستوران

6 قسمت - استاد ابیانی

قسمت 1 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 2 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 3 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 4 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 5 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 6 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.
مدیریت کیفیت در فروش

3 قسمت - استاد ابیانی

قسمت 1 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 2 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

قسمت 3 ویدئو

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

درخواست مشاوره
09126719724

نیاز به مشاوره دارید؟

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در تماس باشید

درخواست مشاوره رایگان

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دوره های مرتبط

درآمدزایی در هتلداری

فرایند های درآمدزایی در صنعت هتلداری و گردشگری

چه اصولی در درآمدزایی در هتلداری رعایت می‌شود که بعضی اقامتگاه‌ها همیشه پر از مهمان و سودده هستند؟توی دنیای رقابتی…

بازاریابی و برندسازی در هتلداری

بازاریابی و برندسازی چیست؟ بازاریابی فرآیند تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات از جمله تحقیقات بازار، تبلیغات و توزیع است.…

آداب و معاشرت و تشریفات برای هتل

آداب و معاشرت و تشریفات در هتلداری

آداب و معاشرت و تشریفات در هتلداری چیست؟ تشریفات هتل شامل مجموعه‌ای از آداب و اصول حرفه‌ای است که به…

استراتژی هتلداری نوین

استراتژی هتلداری نوین چیست؟ استراتژی هتلداری به طرح کلی و رویکردی پیوند داده می شود که هتل برای کسب اهداف و…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

250,000 تومان قیمت اصلی 250,000 تومان بود.125,000 تومانقیمت فعلی 125,000 تومان است.

امتیاز
0 از 0 رأی
250,000 تومان قیمت اصلی 250,000 تومان بود.125,000 تومانقیمت فعلی 125,000 تومان است.
نوع دوره: حضوری و آنلاین
زبان: فارسی
6 ساعت
107 بازدید 0 دیدگاه
جناب آقای امیر هومن ابیانه
مدرس مدیریت هتلداری

دسته: نیچ کورس های هتلداری

مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی

ما مرکز دوره های مدیریتی و مهارتی و تمام زیر مجموعه هایش را بنیان نهاده و گسترش دادیم برای پیشرفت و موفقیت شما !

کمکی نیاز دارید؟
راه های ارتباطی
  • تهران، میدان ولیعصر، پایینتر از سفارت عراق، بن بست صدف، پلاک 12، طبقه 3
  • 09126719724
  • 02188936505
  • info@course-mba.ir
صفحات پربازدید
  • دوره MBA | مدرک MBA
  • دوره DBA | مدرک DBA
  • دوره مهمانداری هواپیما
  • دوره املاک
دسترسی سریع
  • پنل کاربری
  • تماس با ما
  • پیش ثبت نام دوره ها
پیوند ها
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
  • سامانه استعلام مدارک وزارت علوم
  • WES کانادا
  • www.mba.com
  • www.coursera.org
تمامی حقوق برای مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی محفوظ است. © 2023 - 2015
ورود / ثبت نام
استفاده از شماره تلفن
استفاده از آدرس ایمیل

مشاوره رایگان

  • گفتگو در واتساپ
  • گفتگو در اینستاگرام

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت