
دوره MBA تجاری و برند سازی ، دوره حرفه ای مدیریت و پیشرفت کسب و کار ، بصورت حضوری یا در قالب بسته های آموزش آنلاین ارائه میگردد و دارای مدرک MBA مدیریت تجاری و برند سازی از وزارت علوم است ، که یک میانبر کاربردی برای صرفه جویی در هزینه ، زمان و انرژی شماست.
دوره MBA تجاری و برند سازی چیست؟
دوره MBA یا ام بی ای مدیریت تجاری و برند سازی ( MBA Business management and branding Course ) ، به عنوان یکی از گرایش های دوره ی MBA ، دوره ی کاربردی و حرفه ای مدیریت و پیشرفت کسب و کار تجاری و برندسازی است و بصورت حضوری یا غیرحضوری و در قالب بسته های آموزش آنلاین توسط مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی ارائه میگردد.
برند ها باید در بازار خود را از دیگر برند ها متمایز کنند تا بتوانند محصولات خود را همیشه در رده های برتر بازار حفظ کنند. برند های برتر هزینه های زیادی برای برند سازی خود نکرده اند، بلکه از مدیریت برند استراتژیک برای تقویت برند خود استفاده کرده اند. ارزش برند، تصمیم برای خرید آن را در بازار های دیجیتال امروزی مشخص می کند. دامنه وسیعی از خدمات و کالا ها امروزه برای افراد زیادی دسترس می باشد و به همین دلیل مدیریت برند یکی از موضوعاتی است که امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.
مدیریت برند یعنی توسعه یک برند در بازار. ایجاد یک رابطه مثبت با بازار هدف، در مدیریت برند امری حیاتی می باشد. اما تمام جوانب مشترک با برند و فرایند های خرید را نیز شامل می شود. این جوانب شامل المان های ملموس برند می شود. مدیریت برند یکی از موضوعات اصلی بازاریابی می باشد و می تواند ارزش محصول را تا حد زیادی بالا ببرد. با مدیریت برند می توانید به مشتریان هدف خود دست پیدا کنید و پیام اصلی خود را برای آن ها ارسال کنید.
اهداف دوره MBA تجاری و برند سازی
قطعا هر دوره ای که طراحی و برگزار میگردد شامل اهدافی میشود ، اهدافی که باعث پیشرفت و افزایش اطلاعات شرکت کننده شود.
به طور کلی اهداف دوره مدیریت تجارت و برندسازی به شرح زیر است :
- آشنایی با مزایای برند هم برای صاحبان برند و هم مشتریان
- گرایش های موجود در روابط بین مشتری ها و برندها
- نحوه تناسب برند با خدمات و محصولات شرکت
- آشنایی با واسطه های کلیدی
- آشنایی با اجزای هویت برند
- آشنایی با ارزش های اصلی برند
- آشنایی با هویت، گرایش و المان های برند
- نحوه تعیین موقعیت برند
- آشنایی با استفاده از چهار اصل تجاری سازی و نحوه تاثیر گذاری آن ها بر رابطه بین برند و مشتری
- آشنایی با روش های درک و تفسیر دیدگاه های مشتری نسبت به برند
- آشنایی با تلفیق روابط بازاریابی
- آشنایی با نحوه ارزیابی و بهینه سازی ارزش برند
- آشنایی با ساختار و ارزش برند
- آشنایی با روش های توسعه و حفظ یک برند در جایگاه برتر
اینها برخی از ده ها اهداف دوره مدیریت تجاری و برند سازی هستند.
مخاطبین دوره MBA مدیریت تجاری و برند سازی
دوره مدیریت تجاری و برندسازی برای تمامی علاقه مندان به حوزه تجارت و برندسازی برگزار میگردد و محتوای این دوره و مدرک آن قطعا گذر از مسیر پیشرفت را آسان تر خواهد کرد. بطور کلی این دوره برای تمامی کسانی که در حوزه های زیر فعالیت میکنند می تواند بسیار مفید واقع شود:
- بازرگانان
- مدیران تبلیغاتی
- کوچ
- کارشناسان و مشاورین کسب و کار
- مدیران کمپانی های خصوصی
- کارآفرینان و تولید کننده ها
- کارمندان تبلیغاتی
- طراحان تبلیغاتی در زمینه ویدیو مارکتینگ
سرفصل های دوره
- تعاریف برند شخصی
- اصول برند شخصی حرفه ای
- مزایای برند شخصی
- ویژگی های برند
- آگاهی و تداعی برند
- نامگذاری برند
- تصویر برند، جایگاه سازی، وعده برند
- مدیریت استراتژیک برند
- نقاط تماس برند با مشتریان
- تدوین ماموریت و چشم انداز برند
مدرک MBA مدیریت تجاری و برند سازی
گواهینامه یا مدرک پایان دوره در تمام دوره های MBA وجود دارد . که میتوانید در صفحه مدرک MBA اطلاعات بیشتری کسب کنید.
علاوه بر محتوای بسیار مفید و کاربردی دوره MBA مدیریت تجاری و برندسازی ، برخی با گواهینامه پایان دوره آن میتوانند مزایای بیشتری در شغلشان ایجاد کنند .
گواهینامه MBA گرایش مدیریت تجاری و برند سازی پس از گذراندن حضوری یا غیرحضوری دوره و آزمون پایان دوره ، صادر میشود.
مزایای دوره و گواهینامه MBA مدیریت تجاری و برند سازی که توسط ما صورت میگیرد :
- تحت نظر وزارت علوم و با مهر و استعلام وزارت علوم است.
- قابلیت ترجمه و تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه را دارد.
- مدت دوره 300 الی 400 ساعت است .
- امکان پرداخت در 2 مرحله وجود دارد.
- امکان ثبت نام فشرده بصورت غیرحضوری و آنلاین وجود دارد.
پایین تر نمونه گواهینامه پایان دوره MBA را میتوانید مشاهده کنید.(گواهینامه ها نمونه هستند، گرایش و رشته ای که شما شرکت کنید در گواهینامه قید خواهد شد.)
دوره مدیریت تجاری و برندسازی شامل چیست؟
بطور کلی با ثبت نام در دوره حضوری یا غیرحضوری مدیریت تجاری و برندسازی ، موارد زیر را دریافت خواهید کرد.
- بسته آموزشی مدیریت تجاری و برندسازی مشاهده بسته
- کتاب ها و جزوات حوزه برند سازی
- آموزش کاربردی
- آزمون پایان دوره
- اخذ گواهینامه MBA
اطلاعات تخصصی و جزئی تر در wikipedia
اطلاعیه آموزشی
به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه دانش پذیران عزیز ، امکان گذراندن دوره های حضوری و غیرحضوری بصورت فشرده و کوتاه مدت ایجاد شد.
دانش پذیر عزیز لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و یا پیش ثبت نام انجام دهید.
مشاوران حداکثر تا یک ساعت تماس میگیرند.
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
دوره MBA املاک | مدرک MBA املاک
دوره MBA املاک و مستغلات ، دوره حرفه ای مدیریت و پیشرفت کسب و کار ، بصورت حضوری یا در قالب…
دوره MBA کارآفرینی | مدرک MBA کارآفرینی
دوره MBA مدیریت کارآفرینی ، دوره حرفه ای مدیریت و پیشرفت کسب و کار ، بصورت حضوری یا در قالب بسته…
دوره MBA ورزشی | مدرک MBA ورزشی
دوره MBA ورزشی ، دوره حرفه ای مدیریت و پیشرفت کسب و کار ، بصورت حضوری یا در قالب بسته های…
دوره MBA هنر | مدرک MBA هنر
دوره MBA یا ام بی ای مدیریت هنر ( MBA in Art Management Course ) ، به عنوان یکی از…
نظرات
قوانین ثبت دیدگاه
تماس بگیرید!
کاربر سایت( دانشجوی دوره )
سلام در رابطه با برند سازی
بنده آژانش برندینگ و مارکتینگ دارم
نیازمند مشاوره هستم تماس گرفتم پاسخگو نبودین
آیا mba برند سازی برای من مناسب هست؟