روش های رایگان تبلیغات املاک
تبلیغات املاک یکی از عوامل مهم در فروش و اجاره مالک است. با توجه به رقابت بالایی که در بازار املاک وجود دارد ،روش های تبلیغات رایگان می تواند یکی از راه های بسیار موثر برای مالکان باشد .تا ملک خود را به سرعت و با کم ترین هزینه ی ممکن به فروش یا اجاره برساند. ما در ادامه به روش های رایگان تبلیغات میپردازیم.
روش های تبلیغات املاک
امروزه با توجه به دغدغه های زیاد و مشکلات کمبود تایم مردم ، خیلی کم پیش می اید که مشتریان برای پیدا کردن ملک به صورت حضوری به بنگاه ها مراجعه کنند . بنابراین یکی از بهترین روش های تبلیغات املاک استفاده از فضای مجازی و انلاین است.
از روش های تبلیغات ملک به صورت آنلاین و موثر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-
سایت های اگهی ملک
استفاده از سایت های معتبر اگهی ملکی مانند دیوار و شیپور که بینندگان زیادی هم دارند بسار موثر خواهد بود.
-
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
ایجاد صفحه های شخصی کسب و کار در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و لینکدین و بروز رسانی ان با محتوای جذاب از ملک به جذب مشتری بسیار کمک خواهد کرد.
-
استفاده از تبلیغات گوگل
استفاده از خدمات تبلیغات گوگل میتواند به نمایش اگهی های شما در جستجو های گوگل کمک کند و باعث جذب مشتری برای ملک شما شود.
-
وب سایت شخصی
ایجاد یک وبسایت شخصی و قرار دادن تصاویر و اطلاعات ملک درون ان میتواند به جذب مشتری کمک کند.
-
استفاده از تالار های گفتگو
عضویت در تالار ها و گروه های گفتگو ی انلاین مرتبط با بازار املاک و به اشتراک گذاشتن نظرات و مشخصات املاک.
-
استفاده از مسنجر ها
ارسال پیام های تبلیغاتی به دوستان آشنایان و گروه های مرتبط با بازار املاک در پلتفرم هایی مانند واتساپ و تلگرام.
-
استفاده از سئو
استفاده از سئو و بهینه سازی سایت و محتوا برای موتور های جستجو ، تا در نتایج جستجو بالاتر قرار بگیرد.
-
استفاده از لینک دهی
قرار دادن لینک در سایت یا صفحات شما در دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها.
-
استفاده از رویداد ها
شرکت در همایش ها و نمایشگاه های مرتبط و رویداد هایی که میتواند مرتبط با بازار املاک باشد.
-
استفاده از تبلیغات دست به دست
در صورت دسترسی به منطقه های محل سکونت میتوان علاقمندان با توزیع بروشور و کارت و یا لوح فشرده اگاه کرد.
-
استفاده از فروم ها
عضویت در فروم های مرتبط با بازار املاک و به اشتراک گذاشتن نظرات و مشخصات و عکس های خود ملک.
با استفاده از ترکیب این روش ها میتوانید ملک خود را تبلیغ کرده و به فروش برسانید یا اجاره دهید. همچنین میتوانید با خرید دوره MBA املاک با روش های تبیلغات و مشاوره ی املاک اشنا شده و به جذب مشتری برای املاک خود کمک کنید.
ایده هایی برای تبلیغات مجازی
در اینجا ما به مواردی که میتوانبد به عنوان ایده برای تبلیغات مجازی استفاده کنید تا منجر به جذب مشتری شود اشاره خواهیم کرد.
یکی از روش هایی که میتوانیم به عنوان ایده جذاب مجازی از ان استفاده کنیم تور های رایگان 3D است .با این روش مشتری میتواند به صورت واقع گرا و تعاملی از ملک شما دیدن کند و احساس کند که به صورت فیزیکی حضور دارد .این به شما کمک میکند تا مشتریان بیشتری جذب کرده و آنها را متقاعد کنید که ملک شما ارزش خرید را دارد
دیگری استفاده از تبلیغات تعاملی مانند ایجاد یک بازی انلاین در رابطه با ملک شما یا برگزاری یک قرعه کشی با جوایز جذاب هم می تواند به جذب توجه مشریان کمک میکند.
همچنین استفاده از ویدئو تبلیغاتی خلاقانه و جذاب و همینطور استفاده از تصاویری با کیفیت بالا و نمایش زنده ی ملک در شبکه های اجتماعی نیز می تواند ایده ی خوبی برای تبلیغات مجازی و جذب مشتری برای ملک شما باشد.
بهترین روش تبلیغ مجازی ملک
برای اینکه بفهمیم کدام یک از روش های تبلیغات زودتر و بهتر مارا به مشتری میرساند باید خود را جای مخاطب قرار دهیم .قطعا بسیاری از ما تجربه ی جستجو در سطح شهر و رفت و آمد های فراوان که منجر به تلف شدن وقت و انرژی می شود را داشته ایم .
اما به لطف اینترنت و فضای مجازی که ابزار های زیادی در اختیار مردم قرار داده است که مالکان و مشتری ها به آن دسترسی دارند کار برای همه اسان تر شده است.
بهترین روش تبلیغ مجازی برای ملک روشی است که نیاز های مخاطب را اولویت قرار داده و با اگاهی و شناخت چالش های پیش رو برای مشتری و ساده سازیري، آن ها را در قالب یک وبسایت املاک طراحی کرده و در اختیار مشتری قرار دهد.
راه اندازی وبسایت در زمینه ی املاک دست شما را برای بهره مندی از طیف های وسیعی از روش های تبلیغات انلاین و مجازی باز میکند تا خود را به مشتری های جدید معرفی نمایید.
مزایای تبلیغ مجازی
تبلیغات مجازی یا انلاین دارای مزایای فراوانی است که به شما کمک میکند تا بهترین نتایج را از تبلیغات خود به دست بیاورید.
از مزایای تبلیغ انلاین میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
هدفمندسازی
از بزرگترین مزایای تبلیغات مجازی قابلیت هدفمند سازی بالا است . شما میتوانید تبلیغات خود را بر اساس مکان جغرافیایی ،علاقه و رفتارهای کاربران هدف به صورت دقیق نمایش دهید.
هزینه ی کمتر
تبلیغات مجازی هزینه ی کمتری نسبت به تبلیغات سنتی دارد. شما میتوانیدبا استفاده از روش های تبلیغاتی انلاین مانند تبلیغ در گوگل،فیسبوک،اینستاگرام و.. هزینه کمتری را بپردازید.و در عین حال به جمعیت بزرگی دسترسی پیدا کنید.
اندازه گیری و تحلیل
با تبلیغات مجازی شما می توانید نتایج تبلیغات خود را به راحتی اندازه گیری و تحلیل کنید.شما می توانید ببینید افراد چقدر روی تبلیغات شما کلیک کرده اند چقدر از آن ها برای شما در آمد محسوب شده است.
انعطاف پذیری
با تبلیغات مجازی شما قابلیت انعطاف بالایی برای تغییرو بهبود تبلیغات خود را دارید .شما میتوانید با تست و بهبود مستمر به بهترین روش های تبلیغات خود دست یابید.
قابلیت تعامل
با تبلیغات مجازی شما میتوانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید و با آن ها تعامل کنید .طوری که نظرات و پاسخ های خود را در مورد خدمات خود بدهید و بازخورد های مثبت دریافت کنید.
افزایش آگاهی و شناخت برند
با تبلیغات مجازی شما میتوانید اگاهی و شناخت برند خود را افزایش دهید و به جامعه ی انلاین معرفی کنید.
به طور کلی تبلیغات مجازی باعث افزایش نفوذ و شناسایی برند، افزایش فروش و درآمد ،بهبود روابط با مشتریان و افزایش نام آوری برای کسب و کار شما خواهد شد.
در آخر
در تبلیغ ملک به صورت مجازی باید محتوایی هدفمند و جذاب و مفید همچنین به روز داشته باشیم. محتوایی که با توجه به نیاز های مشتری یا طراحی شده باشد . برای مخاطب مفید باشد .به گونه ای که شخصیت حرفه ای شما را به خوبی نشان دهد و باعث جلب اعتماد مشتری شود.