دوره مدیریت تخصصی MBA

یک تکنیک ساده است

استفاده از تجربه + سرمایه گذاری آموزشی + اقدام و اجرا = موفقیت

با یک نگاه ساده به تاریخچه رهبری کسب و کار (MBA) متوجه خواهید شد که از سال های دورکشورهای مدرن و توسعه یافته با اجرای این دوره های تخصصی مدیریت به چه جایگاهی در تمامی حوزه های کسب و کار دست یافته اند.

در بازار کسب و کار همیشه چشم انداز تجربه برای اشخاص، مهم ترین جایگاه را به خود اختصاص می دهد. ولی در قرن جدید و همچنین از زمان شیوع ویروس کرونا تمامی چهارچوب های کسب و کار تغییرات بسیار زیادی به خود دیده اند، دیگر تجربیات کارآمدی گذشته را ندارند و به نوعی کسب و کار ها دارای الگوریتم های متغییری شده اند که، برای بهتر مدیریت کردن این تغییرات  نیاز به دانش و اطلاعات داریم  .

مدیریت در کسب و کار ها سال هاست در کشورهای توسعه یافته جایگاه خودش را با رهبری  کردن در کسب و کار عوض کرده است و گویا رهبری کردن یا مدیریت به سبک رهبری برای رشد کسب و کار و رسیدن به موفقیت اثر گذاری بیشتری به خود اختصاص داده  است.

سرمایه گذاری آموزشی روی دوره های جامع و تخصصی MBA می تواند به صرفه ترین سرمایه گذاری برای مدیران و یا صاحبان کسب و کار تلقی شود. که از نظر علم رهبری و مدیریتی کارآمدی لازم را به اشخاص می دهد تا بتوانند با استراتژی تاثیرگذار در بازار کسب و کارشان باقی بمانند و به رشد قابل توجهی برسند.

بر اساس همین نظریه، این دوره با سرفصل های آموزشی که در اختیار مدیران و دانش پذیران قرار می دهد میتواند آنها را سال های سال در حوزه های مختلف کاری یاری نماید.

سرفصل های دوره

90 روز طلایی در قرن جدید

طراحی و استراتژی کسب و کار

اکثر کسب و کارهایی که در ایران و حتی کشورهای در حال توسعه در حال فعالیت هستند از قبل طراحی نشده اند بلکه فقط راه اندازی شده اند و بدون هیچ استراتژی در حال حرکت هستند و این موضوع گاها باعث کندی رشد کسب و کار می شود و یا کسب و کار را به نابودی می رساند.

طراحی و استراتژی کسب و کار یک فرایند تحلیل و چیدمان درست کسب و کار می باشد که باعث احیا و پایداری کسب و کارها می شود. از نظر ما یک استراتژی خوب مهمترین نیاز هر کسب و کاری است.

فروش

مدیریت فروش یکی از پیچیده ترین و چالش برانگیزترین مباحث کسب وکارها می باشد؛ به همین دلیل ایفای نقش مدیریت فروش در یک سازمان کاری چالش آفرین محسوب می شود. مدیران فروش در کسب وکارها عهده دار شغلی پیچیده و دشوار هستند که نیازمند آموزش حرفه ای، تعهد بالا، تشخیص و درک موقعیت های حساس بازار و نیازهای بازار است. برعهده گرفتن رهبری یک تیم حرفه ای فروش، نیازمند ذهنیت استراتژیک، برنامه ریزی راهبردی، برقراری ارتباطات کارآمد و شفاف، یادگیری و یاددهی و همچنین بسیاری از مهارت های تخصصی دیگر در مبحث مدیریت فروش است. افزون بر این موارد، می توان هدف بسیاری از سازمان ها و کسب وکارهای کوچک را در قالب افزایش فروش سودآور و خلق ارزش تجاری از طریق رفع نیازهای بازار و برقراری روابط بلندمدت با مشتریان درنظر گرفت؛ که مدیریت فروش در رسیدن به این هدف، در مقایسه با سایر فعالیت های بازاریابی نقش بسیار قابل توجهی دارد. نقش بنیادی مدیریت فروش، تحلیل و ادارۀ برنامه فروش یک کسب وکار است که تاثیر بسیاری در نیل به اهداف سازمان دارد.

اصول و فنون مذاکره

مذاکره و استفاده از تکنیکهای مناسب، برای اثربخشی کلی یک سازمان – داخلی و خارجی – حیاتی است.
اثربخشی سازمانی محصول انجام فعالیتها در داخل یک سیستم منسجم است. مذاکره برای ایجاد سیستم داخلی )ساختار، کارکنان، عملکرد، برنامهها، اقدامات، و غیره( حیاتی است و سازمان را به سیستمهای خارجی
)بازار، تأمینکنندگان، فنآوری …( مرتبط میسازد. مذاکره همچنین برای بهینهسازی عملکرد فعالیتهای داخلی و خارجی بسیار مهم است )عمدتًا از طریق ارتباطات، توسط کارکنان(.
همواره در طول یک روز هر یک فرد با بيش از ۱۷ نفر مذاكره مینماید كه بيش از ۸۵ %از اين مذاكرات با سودآوری شخص ارتباط مستقيم دارد. اما ۹۰ %از دالیل عدم توفیق در کسب نتیجه به دليل عدم آشنایي
افراد با مهارتهای ارتباط مؤثر و اقناع مخاطب است.

مهارت های ارتباطی و متقاعد سازی

آیا در اطرافتان کسی را می‌شناسید که در متقاعدکردن دیگران مهارت بسیاری داشته باشد؟ کسی که بتواند نظرات سایرین را با نظر خود هم‌راستا کند؟ همه ما چنین فردی را در فامیل، دوست یا اعضای خانواده خود می‌شناسیم. به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود که آن فرد بتواند دیگران را به انجام‌دادن کاری متقاعد کند؟ آن فرد چه مهارت‌ها، ویژگی‌ها و تکنیک‌هایی را برای این کار دارد؟

جالب است که بدانید هنر متقاعدسازی در کسب و کار چیزی نیست که به‌صورت ذاتی در یک نفر وجود داشته باشد؛ شما هم می‌توانید با تقویت مهارت‌های مربوط، به این قدرت دست یابید.

زبان تخصصی مدیریت

کسب و کارها به نوعی در کشور ما یک نقص اساسی در خود میبینند که مدیران به بازار داخل بسنده می کنند و هیچ وقت به دلیل نداشتن دانش زبان تخصصی مدیریت به فعالیت های بین المللی فکر نمیکنند و یک ذهنیت گنگ از فعالیت های بین المللی دارند .

که زبان  تخصصی مدیریت به آنها کمک می کند تا بتوانند به راحتی وارد عرصه بین المللی از جمله مکاتبات ، قراردادها و ایجاد فضای مناسب برای در آمد های بین المللی شوند که در این دوره تلاش میکنیم این نقص را به بهترین حالت بر طرف نماییم

دیجیتال مارکتینگ

در عصر امروز یک موضوع خیلی مهم وجود دارد به اسم دیجیتال مارکتینگ که مدیران نیز می بایست در این موضوع مهارت و دانش کافی داشته باشند.

  • بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM)
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)
  • بازاریابی محتوا (Content Marketing)
  • بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
  • استراتژی محتوا (Content Strategy)
  • تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
  • اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
  • تبلیغات بنری (Banner Advertising) و تبلیغات همسان (Native Advertising)
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ
  • بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
  • تولید محتوا
  • بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)
بازاریابی و تبلیغات

افراد زیادی هستند که بازاریابی و تبلیغات را جدا از هم نمیدانند و از هر دو کلمه به یک منظور استفاده میکنند. با این که هر دو با اهمیت و اساسی هستند و تاثیر بالایی بر موفقیت تجارت شما دارند ولی مفاهیم متفاوتی از یکدیگر دارند. شناخت صحیح تفاوت بازاریابی و تبلیغات و بکارگیری صحیح هرکدام بر پیشرفت شما تاثیر گذار خواهد بود.

  • شناخت بازار
  • شناسایی مشتریان هدف
  • تعیین استراتژی فروش
  • خدمات پشتیبانی
  • ارتباطات کاری
  • قیمت گذاری محصولات و خدمات
  • تبلیغات

ما در این دوره تمامی مبانی و اصول بازاریابی و تبلیغات رو به شما یاد خواهیم داد تا بتوانید به بهترین نحو از این فرصت ها برای کسب و کار و رهبری در بازار استفاده نمایید .

دکتر حسین چناری

مهارت های ارتباطی و متقاعدسازی

محمدرضا تقوی

تکنیک های فروش

علیرضا عباسی

دیجیتال مارکتینگ

هادی بیسجردی

تکنیک های بازاریابی و تبلیغات

 دکتر مازیار میر

طراحی و استراتژی کسب و کار

 پریسا آقازاده

زبان تخصصی مدیریت

حمیدرضا تقوی

اصول و فنون مذاکره

شهریه دوره مدیریت تخصصی

هزینه سرمایه گذاری روی دوره: 15.900.000تومان

+ فرصتی ویژه برای آموزش ۷ پایه اساسی مدیریت و کسب و کار 

 +دست آوردهای آموزشی این دوره :

 +آموزش مدل سازی و طراحی کسب و کار   + آموزش کامل مهارت های ارتباطی + آموزش اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی + آموزش کامل شیوه های تبلیغات  + آموزش کامل بازاریابی + آموزش کامل دیجیتال مارکتینگ  + آموزش کامل فروش  + آموزش کامل زبان تخصصی مدیریت

 +دست آوردهای اعتباری دوره :

+ گواهینامه MBA معتبر از وزارت علوم  +یک سال پشتیبانی و مشاوره رایگان ذخیره یک ساله دوره در پنل آموزشی

+نحوه برگزاری :

+ ۱۵۰ ساعت آموزش + ۵۰ ساعت پژوهش + ۲۰۰ ساعت ارزیابی سوابق کاری

 

 

برای پیش ثبت نام میبایست در فرم زیر اطلاعات خود را وارد کرده و مبلغ 900 هزار تومان پرداخت کنید.

همچنین اگر مشکلی وجود دارد تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام ارسال کنید.

پیش ثبت نام دوره

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .