بسته همراه و مکمل دوره MBA مدیریت اموراداری و سازمانی با محتوایی جامع برای افزایش سطح مدیریتی در این حوزه !
محتویات این بسته بطوری تدوین و طراحی شده که بدون شرکت در دوره MBA که هزینه های مالی و زمانی زیادی دارد ، شما را به مهارت خوبی در حوزه کسب و کارتان میرساند !
مدیریت امور اداری در واقع جنبه های انسانی سازمان را در بر می گیرد، زیرا انسان عامل مهمی در نیل به اهداف سازمان و مدیریت به شمار می رود. تحقیقات امروزی بیانگر این واقعیت است که رابطه نزدیکی بین نحوه مدیریت منابع انسانی و امکان نیل به اهداف سازمانی وجود دارد، از این روست که این مدیریت امروزه به منزله یکی از شریان های مهم و حیاتی هر سازمانی محسوب می گردد. مدیریت امور اداری تخصص ویژه ای است که کوشش می نماید تا در جهت کسب رضایت کارکنان و تأمین هدف های سازمانی گام برداشته و سیاست گذاری نماید.این مدیریت، مسئولیت جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی در زمینه های پرسنلی، اداری، اجتماعی و رفاهی کارکنان شرکت را بر عهده دارد و کلیه ملزومات، نیازمندی های واحدهای مختلف را تهیه و در اختیار آنان قرار می دهد.
این دوره به شما کمک میکند تا ارزشمندترین متد های آموزشی در سطح بین المللی و داخلی را در اختیار داشته باشید
بعد از خرید و درج آدرس دقیق، این بسته را دریافت میکنید.