دوره تخصصی مدیریت روابط عمومی

استفاده از تجربه دیگران + سرمایه گذاری آموزشی + اقدام و اجرا = موفقیت

دوره تخصصی مدیریت روابط عمومی در مرکز دوره های مدیریتی با استفاده از تجربه چندین ساله اساتید و همچنین نیازسنجی از جامعه مدیران کشور طراحی و تدوین شده است و دارای جامع ترین سرفصل ها می‌باشد.

در این دوره که به صورت حضوری و آنلاین در مدت زمان 4 ماه برگزار می‌شود شما از نظر دانش تخصصی روابط عمومی بصورت انفجاری رشد خواهید کرد. اگر در این حوزه فعال هستید با به‌کارگیری آموزش ها از همان جلسات اول پیشرفت شما قابل ملاحظه خواهد بود و اگر قصد ورود به این حوزه را دارید با دانش و مهارت کافی وارد این حوزه خواهید شد.

اگر سوالی دارید با ما تماس بگیرید. 021-8893-6505  0912-671-9724 

فرصت ویژه ثبت نام کد جدید

تخفیف ویژه و شرایط ثبت نام اقساطی! شما می‌توانید در کد جدید با مبلغ 4/500/000 تومان ثبت نام خود را قطعی کنید و از همین هفته در کلاس های دوره حضور داشته باشید و باقی هزینه دوره را در طول دوره پرداخت کنید.

هزینه تمام شده با تخفیف ویژه : 19/900/000 تومان
پیش ثبت نام قطعی : 4/500/000 تومان

درخواست تماس مشاوران

نام و شماره موبایل خود را ارسال کنید مشاوران در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

زمان و هزینه ای که برای کسب تجربه و مهارت در کسب و کار باید هزینه کنید بسیار زیاد است !

آموزش اصولی و درست علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه شما می‌تواند تجربه چندین ساله دیگران را در اختیار شما بگذارد.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر ادامه صفحه را مطالعه کنید.

دوره تخصصی مدیریت روابط عمومی 

مدیریت روابط عمومی، نقطه اتصال توسعه کسب و کار و رشد و پایداری یک فعالیت میباشد.

مدیریت روابط عمومی بخش استراتژیک یک کسب و کار میباشد که برای ارزش نهادن، نیازمند سرمایه گذاری آموزشی و زمانیست.

سرفصل های دوره جامع روابط عمومی

مدیریت ارتباط با مشتری و ارزیابی و تحلیل خدمات

ارزیابی و تجزیه و تحلیل خدمات، فرآیند ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط یک کسب و کار به مشتریان خود است. این شامل جمع آوری بازخورد از مشتریان، تجزیه و تحلیل داده ها در مورد عملکرد خدمات، و شناسایی زمینه های بهبود است. ارزیابی و تجزیه و تحلیل خدمات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا درک کنند که چقدر انتظارات مشتری را برآورده می‌کنند و می‌توانند برای بهبود در ارائه خدمات استفاده شوند.

مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی به فرآیند ایجاد، نظارت و حفظ حضور یک کسب و کار در پلتفرم های رسانه های اجتماعی اشاره دارد. این شامل توسعه یک استراتژی برای تعامل با مخاطب هدف، ایجاد محتوای مرتبط و ایجاد روابط با دنبال کنندگان است. مدیریت شبکه های اجتماعی شامل فعالیت هایی مانند ارسال به روز رسانی ها، پاسخ به نظرات و پیام ها، تجزیه و تحلیل معیارهای عملکرد و تنظیم استراتژی ها بر اساس بینش های به دست آمده از داده ها است.

مدیریت محتوای رسانه ای

مدیریت محتوای رسانه به فرآیند سازماندهی، ذخیره و توزیع انواع مختلف دارایی های رسانه ای مانند تصاویر، فیلم ها، فایل های صوتی و اسناد اشاره دارد. این شامل مدیریت کل چرخه حیات محتوای رسانه، از ایجاد و ویرایش تا ذخیره سازی، بازیابی و توزیع است. سیستم های مدیریت محتوای رسانه (CMS) پلتفرم های نرم افزاری هستند که به کسب و کارها و سازمان ها کمک می کنند تا مدیریت دارایی های رسانه ای خود را ساده کنند.

مدیریت ارتباطات درون سازمانی

مدیریت ارتباطات درون سازمانی به فرآیند تسهیل ارتباطات موثر درون سازمانی بین کارکنان، تیم ها، بخش ها و رهبری آن اشاره دارد. این شامل برنامه ریزی استراتژیک، اجرا و نظارت بر شیوه های ارتباطی برای اطمینان از جریان روان، دقیق و کارآمد اطلاعات در سراسر سازمان است.

نحوه برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها

مدیریت همایش ها و نمایشگاه ها شامل برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی و اجرای رویدادها برای اطمینان از موفقیت آنها و رسیدن به اهدافشان است.

با دنبال کردن یک سری مراحل و توجه به جزئیات در هر جنبه از مدیریت همایش و نمایشگاه، می توانید رویدادهای به یاد ماندنی و تاثیرگذاری ایجاد کنید که به اهداف خود می رسد و تأثیری ماندگار بر شرکت کنندگان می گذارد.

اصول و فنون مذاکره

مذاکره فرآیندی از ارتباط و تعامل بین دو یا چند طرف با منافع متضاد است که در آن آنها به دنبال دستیابی به یک توافق قابل قبول متقابل هستند. که با به کارگیری اصول و تکنیک های مذاکره به شیوه ای متفکرانه و استراتژیک، توانایی خود را برای دستیابی به توافقات موفق، ایجاد روابط و ایجاد ارزش در زمینه های مختلف شخصی و حرفه ای افزایش میدهند.

مدیریت برند

مدیریت برند یک فرآیند بازاریابی استراتژیک است که شامل ایجاد، حفظ و تقویت ادراک یک برند در ذهن مصرف کنندگان است. این شامل فعالیت‌ها و استراتژی‌های مختلفی است که با هدف ایجاد آگاهی از برند، وفاداری، و برابری به منظور ایجاد تعامل و ترجیح مشتری انجام می‌شود.

اتیکت و آداب معاشرت

اتیکت و آداب معاشرت به قواعد مرسوم رفتار و قراردادهای اجتماعی اشاره دارد که بر نحوه تعامل افراد با یکدیگر در محیط های مختلف اجتماعی حاکم است. آنها برای ایجاد یک محیط هماهنگ و محترمانه در تعاملات شخصی، حرفه ای و عمومی ضروری هستند.

آداب و رفتار نقش مهمی در تقویت روابط مثبت، ایجاد اعتماد و ایجاد یک محیط اجتماعی دلپذیر دارد. با رعایت قوانین اساسی آداب معاشرت و نشان دادن رفتارهای خوب در تعاملات خود با دیگران، می توانید شهرت شخصی و حرفه ای خود را افزایش دهید و به ایجاد جامعه ای محترمانه تر و هماهنگ تر کمک کنید.

مدرسین دوره جامع روابط عمومی

مرکز دوره های مدیریتی با چندین سال سابقه فعالیت های داخلی و بین المللی از برترین و برجسته ترین اساتید در حوزه کسب و کار بهره می‌گیرد تا شما بتوانید از این دوره بیشترین مهارت و تجربه را کسب کنید و آن هارا به عمل برسانید.

گواهینامه مدیریت روابط عمومی

پس از پایان دوره، گواهینامه مدیریت روابط عمومی از وزارت علوم دریافت خواهید کرد.  این گواهینامه با مهر و استعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. قابلیت ترجمه، تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه را نیز دارد.

محل برگزاری و نحوه ثبت نام در دوره

محل برگزاری دوره حضوری تهران، میدان ولیعصر است، اما اگر تهران نیستید میتوانید در دوره آنلاین شرکت کنید و از این فرصت استفاده کنید و بصورت آنلاین در کلاس ها حضور پیدا کنید. همچنین پنل کاربری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت و تمام ویدیوهای جلسات در پنل کاربری شما بارگزاری خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، ثبت نام در دوره و استفاده از تخفیف ویژه و شرایط اقساط با ما در تماس باشید.

اگر سوالی دارید با ما تماس بگیرید. 021-8893-6505  0912-671-9724 

درخواست تماس مشاوران

نام و شماره موبایل خود را ارسال کنید مشاوران در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تمام حقوق برای مرکز دوره های مدیریتی محفوظ است.

مشاوره رایگان

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724