دوره آموزشی چگونه بازاریابی را خودکار کنیم
در این دوره، شما با ابزارهای قدرتمندی که به شما امکان میدهد فعالیتهای بازاریابی خود را به صورت خودکار و هوشمندانه انجام دهید (اتوماسیون بازاریابی)، آشنا میشوید. شما میتوانید از ابزارهای خودکار ارسال ایمیل، ارسال پیامهای متنی، برنامهریزی محتوا و مدیریت رسانههای اجتماعی برای بهبود فعالیتهای بازاریابی خود استفاده کنید.
با این دوره، شما قادر خواهید بود:
– مشتریان جدید را به سیستم خود جذب کنید و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.
– زمان و هزینه را صرفهجویی کنید و به تعداد بیشتری مشتری دسترسی پیدا کنید.
– از تحلیل دادههای بازاریابی برای بهبود استراتژیهای خود استفاده کنید.
– محتوای مناسب و جذاب را برای جذب مخاطبان خود استفاده کنید.
بخش اول
بازاريابي يک کار پراسترس است. پلتفرمهاي بهشدت دادهمحور آن، يکشبه تغيير ميکنند. هدف نهايي بر روي رفتار مشتريان، محصول يا کسبوکار متمرکز است.
بخش دوم
در اين دوره برخي از کارکردهاي اصلي هاباسپات را به نمايش درميآید و اين امر به اتوماسيون مربوط است و به شما کمک کند که بخشهای مختلف اتوماسيون را شناسايي کنيد.
بخش سوم
هاباسپات ايجاد و سازماندهي فهرستها را بسيار ساده ميکند. مهمترين جنبه هر کمپين بازاريابي، دادههاي شما هستند که میتوانید بر اساس آن تغییرات موردنظر را در اتوماسیون خود ایجاد کنید.
بخش چهارم
هاباسپات چيزي را در اختيار دارد که آن را محتواي هوشمند مينامد و محتواي هوشمند چيزي است که به شما اجازه ميدهد تا اين پيام شخصيسازي شده را به مخاطب ارسال کنيد.
بخش پنجم
تمامي ابزارهاي هاب اسپات به صورت فشردهاي در هم گرهخوردهاند. اين به شما اجازه ميدهد که اتوماسيون را ايجاد کرده و تمامي بخشها را به هم متصل سازيد تا بتوانيد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده، آنها را از نظر اطلاعاتي تغذيه کنيد تا تبديل به مشتري شوند.
مباحث و سرفصل ها
- چگونه بازاریابی را خودکار کنیم؟
- تعریف هدف، مخاطب و پیام
- ساختاردهی هدف در هاباسپات
- ایجاد کمپین
- تحلیل عملکرد کمپین
- بخشبندی مخاطبان
- شخصیسازی محتوا
- خودکارسازی جریانهای کاری
پیشنمایش دوره چگونه بازاریابی را خودکار کنیم
در ویدیوی زیر بخشی از این دوره را میتوانید مشاهده کنید.
درباره برد بیتزول
برد بیتزول یک کارآفرین، مشاور استارتآپ و متخصص بازاریابی است. برد بیشتر از یک دهه را به کار در عرصههای توسعه کسبوکار، بازاریابی و شبکههای اجتماعی مشغول بودهاست. او در نشریه Entrepreneur بهعنوان یک کارآفرین جوان حضور داشته و توانست نخستین کسبوکار موفقیتآمیز خود را در سن 15 سالگی برپا کند. همچنین بهعنوان مشاور بسیاری از استارتاپها مشغول به فعالیت است. برد علاوهبر سخنرانی در کنفرانسهای ملی مانند CES یکی از شرکای رسمی گوگل نیز هست.
چگونه بازاریابی را خودکار کنیم
پارت 1 ویدئو
پارت 2 ویدئو
پارت 3 ویدئو
پارت 4 ویدئو
پارت 5 ویدئو
پارت 6 ویدئو
پارت 7 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
آموزش مدیریت زمان به روش خودتان
دوره آموزشی مدیریت زمان به روش خودتان زمان یکی از داراییهای بیقیمت ماست، از آن به بهترین شکل استفاده کنید.…
دوره آموزشی شناخت خود و آمادگی برای موفقیت
دوره آموزشی خودتان را بشناسید و برای موفقیت آماده شوید… در دنیای امروز، خودشناسی یکی از مهمترین مسائلی است که…
آموزش فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها
دوره آموزشی فروش و بازاریابی برای شرکتهای کوچک در دنیای رقابتی امروز، داشتن استراتژیهای فروش و بازاریابی قوی و اثرگذار…
آموزش استخدام و مدیریت منابع انسانی برای شرکتهای کوچک و استارتاپها
دوره آموزشی استخدام و مدیریت منابع انسانی برای استارتاپ های کوچک در دنیای پویا و رقابتی کنونی، داشتن تیمهای موفق…
نظرات
390,000 تومان قیمت اصلی 390,000 تومان بود.180,000 تومانقیمت فعلی 180,000 تومان است.
دوره آموزشی چگونه بازاریابی را خودکار کنیم؟ از مجموعه دوره های جادوی مدیریت است.
این دوره کوتاه مدت و بسیار کاربردی توسط برد بیتزول یکی از برترین مدرسان فن بیان دنیا تدوین شده است.
شما هم اکنون میتوانید این دوره را با تخفیف دریافت کرده و به همراه زیرنویس فارسی بصورت آنلاین مشاهده کنید.
قوانین ثبت دیدگاه