دوره مدیریت تخصصی DBA

یک رهبر خوب فقط میتونه انسان های زیادی رو از یک زندگی اشتباه نجات بده 

دوره چهارم کد شماره 10005

شروع دوره: 19 بهمن 1401

مهلت ثبت نام :10 بهمن 1401

یک تکنیک ساده است

استفاده از تجربه + سرمایه گذاری آموزشی + اقدام و اجرا = موفقیت

ما نباید یادگیری مهارت های رهبری را به آینده موکول کنیم . زیرا ممکن است آینده‌ای که متصور هستید، با نداشتن دانش رهبری دیرتر از آن چیزی که در فکرمان داریم اتفاق بیفتد. بنابراین بهتر است همین الان دست به کار شوید. به علاوه، باید بدانید مهم‌ترین عنصری که در آیندۀ کسب و کار تحول ایجاد می‌کند، کیفیت رهبری در سازمان است. حال سوال اصلی اینجاست چه چیزهایی یک رهبر را خوب و برجسته جلوه می‌دهد؟ یک رهبر خوب و برجسته رهبری است که افراد را توانمند کرده و بهترین بستر برای پیشرفت آن‌ها را مهیا می‌سازد.

بنابراین برای موفقیت تیم و سازمان لازم است که مهارت‌های رهبری خود را بهبود داده تا بتوانید به یک رهبر خوب تبدیل شوید. اما چه کسی زمان کافی برای این کار را خواهد داشت؟ بیش‌تر مدیران، مرتب خود را درگیر جلسات و ملاقات‌های فشرده می‎‌بینند یا حتی ممکن است درگیری و مشکلات درون‌تیمی فکر آن‌ها را به خود مشغول کند.

تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ و ارزشمند در جهان امروز کار زیاد سخت و محالی نیست زیرا که تمامی متد ها و پارامترهای یک رهبر خوب در یک برنامه مهم آموزشی در سال های گذشته در کشورهای توسغه یافته طراحی و تدوین شده است 

دوره مدیریت کسب و کار (DBA) به شما یاد می دهد که یک رهبر بزرگ و ارزشمند چه خصوصیاتی را باید داشته باشد 

چه سبک های از رهبری در حال حاضر در سازمان ها تاثیرگذار می باشد 

این دوره به صورت مختصر و مفید بدون هیچ مبحث اضافی به شما یاد می دهد تا رهبری اثر گذار بشوید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

همچنین میتوانید فرم تماس را ارسال کنید و منتظر تماس ما باشید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سرفصل های دوره DBA

رهبری و سیستم سازی کسب و کار

در دنیای پر از تلاطم و تغییر این روزهای ما فقط یک ناخدای حرفه ای می‌تواند خوب پیش برود .برای اینکه یک ناخدای حرفه ای باشید با مهارت های رهبری و کوچینگ را بدانید و به کار ببندید.میتوان با یاد گرفتن مهارت های ارتباطی و کوچینگ فضای ایجاد کرد که هم ما به خواسته هایشان برسیم و هم‌ نیرو هایمان را از کارکردن با ما و سازمان رضایت داشته باشند.دوره آموزش رهبری برای افرادی است که علاقمندند که مهارت های رهبری خود را توسعه دهند.برای اینکه رهبر سازمانتان شوید این دوره آموزشی میتواند سرآغاز خوبی باشد.

مدل کسب و کار

اصطلاح مدل کسب و کار (business model) در ادبیات مدیریت یک اصطلاح جدید محسوب می شود و طرح تجاری یا همان مدل کسب و کار در واقع پس از انقلاب صنعتی و در اثر تقاضا ( فشار) بانک ها به وجود آمد. زیرا بانک ها به عنوان نماد هایی که می‌توانستند سرمایه مورد نیاز کسب و کار ها و صنایع را در قالب وام در اختیار آنها قرار دهند انتظار داشتند مدیران و مالکان کسب و کار ها اسنادی ارائه دهد که اثبات کند که فعالیت آنها سودآور است و بازگشت سرمایه مناسب خواهد داشت.  مدل کسب و کار ها با ظهور اینترنت و وب مطرح شد. امروزه وقتی کسی از مدل کسب و کار شما سوال می کند تقریباً مشخص است که باید در پی چه سوال هایی باشد. می‌توان گفت مدل کسب و کار در تلاش برای یافتن پاسخ به سوال های مربوط به ارزش آفرینی،درآمدزایی و پایداری و بقا می باشد که در فصل مدل کسب و کار تمامی این سوال ها با توضیحات کامل ارائه شده است ‌.

مدیریت بحران

بحران تعاریف بسیار متفاوتی دارد.بحران یعنی تهدید یا خطری جدی که اگر به شکل هوشمندانه مدیریت و کنترل نشود عواقب بسیار ناگواری را برای عملیات های سازمانی دربر خواهد داشت.مدیریت بحران روندی است که صدمات احتمالی بحران های پیش بینی شده و پیش بینی نشده را بر سازمان ها و سهامداران آن کاسته و یا از آن جلوگیری کند.مدیریت بحران از سه مرحله تشکیل میشود: ۱- مرحله پیش از بحران
۲-مرحله پاسخ دهی
۳-مرحله پس از بحران
دوره مدیریت بحران دوره ای کاملا تخصصی پیشرفته بوده که تمامی مدیران بایستی به منظور ارتقا و بهبود سطح کیفی مدیریت خود تا حد زیادی با مقوله مدیریت بحران آشنایی داشته و از این طریق بتواند تمامی جنبه های کاری خود را مدیریت کرده و همواره برنامه‌های خاص در نظر داشته و از آینده مطلع باشد.

اصول و فنون مذاکره

مذاکره و استفاده از تکنیکهای مناسب، برای اثربخشی کلی یک سازمان – داخلی و خارجی – حیاتی است.
اثربخشی سازمانی محصول انجام فعالیتها در داخل یک سیستم منسجم است. مذاکره برای ایجاد سیستم داخلی )ساختار، کارکنان، عملکرد، برنامهها، اقدامات، و غیره( حیاتی است و سازمان را به سیستمهای خارجی
)بازار، تأمینکنندگان، فنآوری …( مرتبط میسازد. مذاکره همچنین برای بهینهسازی عملکرد فعالیتهای داخلی و خارجی بسیار مهم است )عمدتًا از طریق ارتباطات، توسط کارکنان(.
همواره در طول یک روز هر یک فرد با بيش از ۱۷ نفر مذاكره مینماید كه بيش از ۸۵ %از اين مذاكرات با سودآوری شخص ارتباط مستقيم دارد. اما ۹۰ %از دالیل عدم توفیق در کسب نتیجه به دليل عدم آشنایي
افراد با مهارتهای ارتباط مؤثر و اقناع مخاطب است.

مدیریت سرمایه گذاری و مالی

یکی از موضوعات اساسی که باید هنگام تحصیل در رشته MBA یاد بگیرید مدیریت مالی است. شما باید در مورد بودجه بندی منابع شرکت کسب کنید و بدانید چگونه به طور موثر وجوهی را که به شما سپرده شده است مدیریت کنید در این دوره با نسبت های مالی که سودآوری نقدینگی و کارایی را اندازه گیری می کنند آشنا می شوید. شما همچنین ایده استفاده از نسبت بدهی، نسبت بازار و نسبت بودجه سرمایه را از طریق مدیریت مالی به دست خواهید آورد. در فرایند توسعه اقتصادی و اجتماعی مقاله مالی و سرمایه گذاری دارای اهمیت بنیادی است و در حقیقت باید پیش شرط تولید و به عبارت صحیح تر شرط لازم آن دانست.

برندسازی (برندینگ)

برند و برندسازی طی سالهای اخیر بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. برگذاری گسترده و مکرر انواع سمینارها و دوره های آموزش برندینگ و استقبال مدیران ،کارشناسان و متخصصان از این برنامه ها تایید کننده این ادعاست. در واقع چیزی که مشتریان جدید را جذب شما می کند و مشتریان قدیمی را برای تان نگه میدارد برند شماست. برندسازی اگر چه ممکن است در ابتدا هزینه هایی را به فرد یا مجموعه تحمیل کند اما در بلند مدت می تواند موجب کاهش هزینه های بازاریابی و فروش شود و وفاداری مشتریان را افزایش دهد زیرا در حال حاضر اگر محصولی باکیفیت هم تولید کنید امکان ایجاد رقیب وجود دارد اما با برندسازی جایگاه ارزشمند و برجسته تری برای خود،خدمات و محصولات تان ایجاد می کنید. درس های برندسازی متمم برای کسانی در نظر گرفته شده که برنامه‌های بلندمدت برای عرضه یک محصول (کالا،خدمات) درذهن دارد علاوه بر آن برندسازی شخصی هم مباحثی است که در این دوره به آن پرداخته ایم.

مهارت های ارتباطی و متقاعد سازی

آیا در اطرافتان کسی را می‌شناسید که در متقاعدکردن دیگران مهارت بسیاری داشته باشد؟ کسی که بتواند نظرات سایرین را با نظر خود هم‌راستا کند؟ همه ما چنین فردی را در فامیل، دوست یا اعضای خانواده خود می‌شناسیم. به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود که آن فرد بتواند دیگران را به انجام‌دادن کاری متقاعد کند؟ آن فرد چه مهارت‌ها، ویژگی‌ها و تکنیک‌هایی را برای این کار دارد؟

جالب است که بدانید هنر متقاعدسازی در کسب و کار چیزی نیست که به‌صورت ذاتی در یک نفر وجود داشته باشد؛ شما هم می‌توانید با تقویت مهارت‌های مربوط، به این قدرت دست یابید.

مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی

درس مدیریت منابع انسانی یا human resource management همانگونه که از عنوانش پیداست به جنبه های انسانی در محیط کار و فعالیت مرتبط با انسان ها به عنوان یکی از ارزشمندترین منابع سازمانی می‌پردازد. در دوره مدیریت منابع انسانی شما با معرفی کلی مفهوم مدیریت منابع انسانی و وظایف آن،مباحث مرتبط با تامین منابع انسانی،مباحث مرتبط با نگهداری منابع انسانی و مدیریت عملکرد،مباحث مرتبط با توسعه منابع انسانی،ارتباط با منابع انسانی و مباحث جانبی آن، حقوق و پاداش و جبران خدمات و موضوعات روز مدیریت منابع انسانی آشنا می شوید. درواقع اصطلاح منبع در ترکیب منابع انسانی آگاهانه و کاملا با دقت انتخاب شده است و ترکیبی نسبتاً جدید است زیرا در چند دهه قبل اصطلاحاتی مانند مدیریت نیروی انسانی و مدیریت نیروی کار رواج داشتند اما وقتی از کلمه منبع (resource) برای توصیف انسان های فعال در یک سازمان یا کسب و کار صحبت میکنیم مشخصات تاکید داریم که همه موضوعات و نکاتی که در مدیریت منابع مطرح می شود باید در اینجا هم مورد توجه قرار گیرد.

زبان تخصصی مدیریت

کسب و کارها به نوعی در کشور ما یک نقص اساسی در خود میبینند که مدیران به بازار داخل بسنده می کنند و هیچ وقت به دلیل نداشتن دانش زبان تخصصی مدیریت به فعالیت های بین المللی فکر نمیکنند و یک ذهنیت گنگ از فعالیت های بین المللی دارند .

که زبان  تخصصی مدیریت به آنها کمک می کند تا بتوانند به راحتی وارد عرصه بین المللی از جمله مکاتبات ، قراردادها و ایجاد فضای مناسب برای در آمد های بین المللی شوند که در این دوره تلاش میکنیم این نقص را به بهترین حالت بر طرف نماییم

دیجیتال مارکتینگ

در عصر امروز یک موضوع خیلی مهم وجود دارد به اسم دیجیتال مارکتینگ که مدیران نیز می بایست در این موضوع مهارت و دانش کافی داشته باشند.

  • بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM)
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)
  • بازاریابی محتوا (Content Marketing)
  • بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
  • استراتژی محتوا (Content Strategy)
  • تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
  • اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
  • تبلیغات بنری (Banner Advertising) و تبلیغات همسان (Native Advertising)
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ
  • بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
  • تولید محتوا
  • بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)
بازاریابی و تبلیغات

افراد زیادی هستند که بازاریابی و تبلیغات را جدا از هم نمیدانند و از هر دو کلمه به یک منظور استفاده میکنند. با این که هر دو با اهمیت و اساسی هستند و تاثیر بالایی بر موفقیت تجارت شما دارند ولی مفاهیم متفاوتی از یکدیگر دارند. شناخت صحیح تفاوت بازاریابی و تبلیغات و بکارگیری صحیح هرکدام بر پیشرفت شما تاثیر گذار خواهد بود.

  • شناخت بازار
  • شناسایی مشتریان هدف
  • تعیین استراتژی فروش
  • خدمات پشتیبانی
  • ارتباطات کاری
  • قیمت گذاری محصولات و خدمات
  • تبلیغات

ما در این دوره تمامی مبانی و اصول بازاریابی و تبلیغات رو به شما یاد خواهیم داد تا بتوانید به بهترین نحو از این فرصت ها برای کسب و کار و رهبری در بازار استفاده نمایید .

شهریه دوره مدیریت تخصصی

هزینه سرمایه گذاری روی دوره: 15.900.000تومان

برای پیش ثبت نام میبایست در فرم زیر اطلاعات خود را وارد کرده و مبلغ 5.900.000 تومان پرداخت کنید.

همچنین اگر مشکلی وجود دارد تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام ارسال کنید.

پیش ثبت نام دوره DBA

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .