دوره آموزشی مربیگری و رشد کارمندان
از قدرت مربیگری در محل کار استفاده کنید. خواهید آموخت که برای تغییر میزان درگیر شدن کارکنان و بهبود نتایج، چگونه میتوانید از یک مدیر با سبک مدیریتی دستوردهنده و کنترلکننده به یک مدیر با سبک مدیریتی مدیر بهعنوان مربی تغییر وضعیت دهید.
لیزا نشان میدهد که مهارتهایی مانند پرسیدن سوالات باز یعنی سوالاتی که جواب آنها بلی یا خیر نیست، گوش فرا دادن و چالش برای رشد و مسئولیتپذیری، میتوانند استقلال و توانایی حل مسئله را در کارمندان افزایش دهند. این دوره شامل ارزیابیها، تمرینات و ابزارهایی است که به تیم شما در دستیابی به اهداف، تهیه برنامهای برای مسیر شغلی و نیز تسریع رشد کمک میکنند.
مباحث و سرفصل ها
- یادگیری روشهایی برای تمرکز عمیقتر در مکالمه با همکاران
- تشخیص و شناسایی سوالاتی که در طول یک جلسه طوفان مغزی، بیشترین تعداد ایدهها را ایجاد میکنند
- مزیت استفاده از ارائه بازخورد متمرکز به کارمندان
- مزایای گوش فرادادن و استفاده از سوالات باز در گفتگو با همکاران
پیشنمایش دوره مربیگری و رشد کارمندان
در ویدیوی زیر بخشی از این دوره را میتوانید مشاهده کنید.
برای دریافت کامل دوره میبایست دوره را خریداری کنید. بعد از تکمیل خرید تمام ویدیو ها در بخش دانلود محتوا قابل مشاهده هستند.
مربیگری و رشد کارمندان
پارت 1 ویدئو
پارت 2 ویدئو
پارت 3 ویدئو
پارت 4 ویدئو
پارت 5 ویدئو
پارت 6 ویدئو
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
آموزش ارائه مطالب فنی برای افراد غیر فنی
دوره آموزشی ارائه مطالب فنی برای افراد غیر فنی درک اطلاعات فنی سخت و ثقیل است، اما هر ارائهای لزوما…
آموزش مربیگری اقناعی
دوره آموزشی مربیگری اقناعی در اکثر شرکتهای آیندهنگر، بررسی عملکرد به سرعت جای خود را به مربیگری میدهد. مربیگری ترغیبی…
آموزش مهارتهای کوچینگ برای مدیران
دوره آموزشی مهارتهای کوچینگ برای مدیران رهبرانی که مربیگری هدفمند و مداوم به کارمندان خود ارائه میدهند، میتوانند تیم خود…
آموزش چگونه مربی حرفهای شویم
دوره آموزشی چگونه مربی حرفهای شویم مربیان چابک، نقش شگرفی در تبدیل سازمانها به یک سازمان چابک دارند. این دوره…
نظرات
60,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه