پس اگر به رشد و توسعه فردیت اهمیت میدهی،
برای ارزیابی بهتر مشخصات زیر را کامل پر کنید.
با توجه به شغلم نیاز هست که با علم روز دنیا آشنا باشم و .. برای مشاهده ادامه نظر خانم سلطانی روی مشاهده ویدئو کلیک کنید.
تولیدی پوشاک زنانه دارم و برای توسعه کسب و کارم و بزرگتر کردن مجموعهم این دوره رو شرکت کردم و اساتید .. برای مشاهده ادامه نظر خانم شوکلو روی مشاهده ویدئو کلیک کنید.
برای مدیریت بهتر مجموعهم این دوره رو ثبتنام کردم و .. برای مشاهده ادامه نظر آقای حسینعلی روی مشاهده ویدئو کلیک کنید.
رقابت نسبت به قبل خیلی بیشتر شده و تصمیم گرفتم مباحث مدیریتی رو آموزش ببینم .. برای مشاهده ادامه نظر آقای رعایایی روی مشاهده ویدئو کلیک کنید.
مطالب تدریس شده در کسب و کار من خیلی کمک کننده بود.. برای مشاهده ادامه نظر آقای پاسدار روی مشاهده ویدئو کلیک کنید.
اکثر کسب و کارهایی که در ایران و حتی کشورهای در حال توسعه در حال فعالیت هستند از قبل طراحی نشده اند بلکه فقط راه اندازی شده اند و بدون هیچ استراتژی در حال حرکت هستند و این موضوع گاها باعث کندی رشد کسب و کار می شود و یا کسب و کار را به نابودی می رساند. طراحی و استراتژی کسب و کار یک فرایند تحلیل و چیدمان درست کسب و کار می باشد که باعث احیا و پایداری کسب و کارها می شود. از نظر ما یک استراتژی خوب مهمترین نیاز هر کسب و کاری است.
مذاکره و استفاده از تکنیکهای مناسب، برای اثربخشی کلی یک سازمان داخلی یا خارجی حیاتی است.
اثربخشی سازمانی نتیجه انجام فعالیت ها در داخل یک سیستم منسجم است. مذاکره درون سیستم تمام بخش های یک سیستم و سازمان را با یکدیگر مرتبط میسازد. مذاکره همچنین برای بهینه سازی عملکرد فعالیتهای داخلی و خارجی بسیار مهم است.
در یک تحقیق در یک سازمان خصوصی همواره در طول یک روز یک فرد با بيش از ۱۷ نفر مذاكره مینماید كه بيش از ۸۵ %از اين مذاكرات با سودآوری شخص ارتباط مستقيم دارد. اما ۹۰ %از دلایل عدم توفیق در کسب نتیجه به دليل عدم آشنایي افراد با مهارتهای ارتباط مؤثر و اقناع مخاطب است.
یکی از موضوعات اساسی که باید هنگام گذراندن دوره MBA یاد بگیرید مدیریت مالی است. شما باید در مورد بودجه بندی منابع شرکت کسب کنید و بدانید چگونه به طور موثر وجوهی را که به شما سپرده شده است مدیریت کنید در این دوره با نسبت های مالی که سودآوری نقدینگی و کارایی را اندازه گیری می کنند آشنا می شوید.
شما همچنین ایده استفاده از نسبت بدهی، نسبت بازار و نسبت بودجه سرمایه را از طریق مدیریت مالی به دست خواهید آورد. در فرایند توسعه اقتصادی و اجتماعی مقاله مالی و سرمایه گذاری دارای اهمیت بنیادی است و در حقیقت باید پیش شرط تولید و به عبارت صحیح تر شرط لازم آن دانست.
اصطلاح مدل کسب و کار (Business Model) در ادبیات مدیریت یک اصطلاح جدید محسوب می شود و طرح تجاری یا همان مدل کسب و کار در واقع پس از انقلاب صنعتی و در اثر تقاضا ( فشار) بانک ها به وجود آمد. زیرا بانک ها به عنوان نماد هایی که میتوانستند سرمایه مورد نیاز کسب و کار ها و صنایع را در قالب وام در اختیار آنها قرار دهند انتظار داشتند مدیران و مالکان کسب و کار ها اسنادی ارائه دهد که اثبات کند که فعالیت آنها سودآور است و بازگشت سرمایه مناسب خواهد داشت. مدل کسب و کار ها با ظهور اینترنت و وب مطرح شد. امروزه وقتی کسی از مدل کسب و کار شما سوال می کند تقریباً مشخص است که باید در پی چه سوال هایی باشد. میتوان گفت مدل کسب و کار در تلاش برای یافتن پاسخ به سوال های مربوط به ارزش آفرینی،درآمدزایی و پایداری و بقا می باشد که در فصل مدل کسب و کار تمامی این سوال ها با توضیحات کامل ارائه شده است .
مدیریت فروش یکی از پیچیده ترین و چالش برانگیزترین مباحث کسب وکارها می باشد؛ به همین دلیل ایفای نقش مدیریت فروش در یک سازمان کاری چالش آفرین محسوب می شود. مدیران فروش در کسب وکارها عهده دار شغلی پیچیده و دشوار هستند که نیازمند آموزش حرفه ای، تعهد بالا، تشخیص و درک موقعیت های حساس بازار و نیازهای بازار است.
برعهده گرفتن رهبری یک تیم حرفه ای فروش، نیازمند ذهنیت استراتژیک، برنامه ریزی راهبردی، برقراری ارتباطات کارآمد و شفاف، یادگیری و یاددهی و همچنین بسیاری از مهارت های تخصصی دیگر در مبحث مدیریت فروش است. افزون بر این موارد، می توان هدف بسیاری از سازمان ها و کسب وکارهای کوچک را در قالب افزایش فروش سودآور و خلق ارزش تجاری از طریق رفع نیازهای بازار و برقراری روابط بلندمدت با مشتریان درنظر گرفت؛ که مدیریت فروش در رسیدن به این هدف، در مقایسه با سایر فعالیت های بازاریابی نقش بسیار قابل توجهی دارد. نقش بنیادی مدیریت فروش، تحلیل و ادارۀ برنامه فروش یک کسب وکار است که تاثیر بسیاری در نیل به اهداف سازمان دارد.
برند و برندسازی طی سالهای اخیر بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. برگذاری گسترده و مکرر انواع سمینارها و دوره های آموزش برندینگ و استقبال مدیران ،کارشناسان و متخصصان از این برنامه ها تایید کننده این ادعاست.
در واقع چیزی که مشتریان جدید را جذب شما می کند و مشتریان قدیمی را برای تان نگه میدارد برند شماست. برندسازی اگر چه ممکن است در ابتدا هزینه هایی را به فرد یا مجموعه تحمیل کند اما در بلند مدت می تواند موجب کاهش هزینه های بازاریابی و فروش شود و وفاداری مشتریان را افزایش دهد زیرا اگر محصولی باکیفیت هم تولید کنید امکان ایجاد رقیب وجود دارد اما با برندسازی جایگاه ارزشمند و برجسته تری برای خود،خدمات و محصولات تان ایجاد می کنید.
درس مدیریت منابع انسانی یا human resource management همانگونه که از عنوانش پیداست به جنبه های انسانی در محیط کار و فعالیت مرتبط با انسان ها به عنوان یکی از ارزشمندترین منابع سازمانی میپردازد. در دوره مدیریت منابع انسانی شما با معرفی کلی مفهوم مدیریت منابع انسانی و وظایف آن،مباحث مرتبط با تامین منابع انسانی،مباحث مرتبط با نگهداری منابع انسانی و مدیریت عملکرد،مباحث مرتبط با توسعه منابع انسانی،ارتباط با منابع انسانی و مباحث جانبی آن، حقوق و پاداش و جبران خدمات و موضوعات روز مدیریت منابع انسانی آشنا می شوید.
درواقع اصطلاح منبع در ترکیب منابع انسانی آگاهانه و کاملا با دقت انتخاب شده است و ترکیبی نسبتاً جدید است زیرا در چند دهه قبل اصطلاحاتی مانند مدیریت نیروی انسانی و مدیریت نیروی کار رواج داشتند اما وقتی از کلمه منبع (resource) برای توصیف انسان های فعال در یک سازمان یا کسب و کار صحبت میکنیم مشخصات تاکید داریم که همه موضوعات و نکاتی که در مدیریت منابع مطرح می شود باید در اینجا هم مورد توجه قرار گیرد.
در عصر امروز یک موضوع خیلی مهم وجود دارد به اسم دیجیتال مارکتینگ که مدیران نیز می بایست در این موضوع مهارت و دانش کافی داشته باشند. یکی از زود بازده ترین و بهینه ترین روش های تبلیغات در سال 2024 تبلیغات دیجیتال در پلتفرم های مختلف است.
بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM) ، بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) ، بازاریابی محتوا (Content Marketing) ، بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing) ، استراتژی محتوا (Content Strategy) ، تبلیغات بر اساس کلیک (PPC) ، اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) ، تبلیغات بنری (Banner Advertising) و تبلیغات همسان (Native Advertising) ، ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ ، بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing) ، تولید محتوا ، بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing) برخی از مواردی است که در این سرفصل از دوره MBA مرکز دوره های مدیریتی گفته میشود.
افراد زیادی هستند که بازاریابی و تبلیغات را جدا از هم نمیدانند و از هر دو کلمه به یک منظور استفاده میکنند. با این که هر دو با اهمیت و اساسی هستند و تاثیر بالایی بر موفقیت تجارت شما دارند ولی مفاهیم متفاوتی از یکدیگر دارند. شناخت صحیح تفاوت بازاریابی و تبلیغات و بکارگیری صحیح هرکدام بر پیشرفت شما تاثیر گذار خواهد بود.
شناخت بازار ، شناسایی مشتریان هدف ، تعیین استراتژی فروش ، خدمات پشتیبانی ، ارتباطات کاری ، قیمت گذاری محصولات و خدمات ، تبلیغات چند مورد از مباحث این سرفصل هستند.
ما در این دوره تمامی مبانی و اصول بازاریابی و تبلیغات رو به شما یاد خواهیم داد تا بتوانید به بهترین نحو از این فرصت ها برای کسب و کار و رهبری در بازار استفاده نمایید.
توسعه فردی به معنای بهبود و رشد تواناییها، مهارتها، و خصوصیات فردی است که به فرد کمک میکند تا به اهداف شخصی و حرفهای خود دست یابد. توسعه فردی شامل جوانب مختلفی است که میتواند شامل موارد زیر باشد:
توسعه فردی یک فرآیند پیوسته و مداوم است که به فرد کمک میکند تا به بهترین نسخه از خود دست یابد و در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.
سوال خوب و پرتکراری است که این سوال را ما با سوال دیگری جواب خواهیم داد، آیا کسی که مباحث MBA را یاد بگیرد و به یک انسان توانمند تبدیل شود، یک کمپانی یا یک سازمان میتواند از این فرد به راحتی رد شود؟ و یا استخدام نکند؟ ولی نکته مهمتر اصولاً کسانی که MBA را آموزش میبینند بیشتر به فکر اثرگذاری بالاتر از کارمندی میباشند.
بر اساس پیشنهاد های نظریه پردازان، کارآفرینان بزرگ، همچنین محققان و مجلات مهم کسب و کار یادگیری مباحث MBA یک امر مهم و واجب برای تمامی افراد یک جامعه میباشد.
مدرک این دوره از وزارت علوم ایران میباشد که به صورت رسمی از سامانه خود وزارت علوم به دانش پذیران استعلام داده خواهد شد و قابل ترجمه با تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه میباشد.
از آنجایی که نحوه برگزاری دوره ما به صورت تجربی محور میباشد هدف اصلی ما یادگیری درست و کار آمد است و چشم انداز رشد و توسعه در اشتباه نکردن خلاصه میشود که در این دوره درصد اشتباهات شما با آموزش های کاربردی به شدت افت میکند.
با توجه به اینکه این دوره جامع است شما تمامی مهارت ها و مباحث مدیریت را بصورت کاربردی آموزش خواهید دید و نیاز به پیش نیاز نیست.
"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد