آیا می توانید یک مدل کسب و کار برای خودتان طراحی کنید؟ آسان است.
این کتاب به شما کمک می کند تا برای تعریف بیشتر اهداف شرکت خود و افزایش جذابیت آن برای مشتریان ، یک مدل کسب و
کار محکم و کارا بنویسید. با خواندن این کتاب ، خواهید فهمید که چگونه: یک پیشنهاد ارزشی ایجاد کنید. یک بخش تجاری برای خود تعریف کنید. موقعیت شرکت خود را در زنجیره ی ارزش قرار دهید. بیانیه ای کسب درآمد ایجاد کنید. رقبایتان را بشناسید ،مکمل ها و سایر اثرات شبکه را بدانید ؛ یک استراتژی رقابتی تدوین کنید و خیلی بیشتر از این ها.
کتاب مدل های کسب و کار for dummiesبه شما نشان می دهد که:
چگونه هدف یک تجارت و سودآوری آن را برای مشتریان خود تعریف کنید به عنوان یک راهنمای کامل برای تکنیک های مدل سازی کسب و کار خدمت می کند اطمینان حاصل می کند که کسب و کار شما بهترین مدل تجاری ممکن خود را دارد اگر به دلیل تغییر در بازار یا رشد شرکت خود نیاز به به روزرسانی یک مدل کسب و کار دارید ، این کتاب به خوبی از پس آن بر می آید. در این کتاب یاد می گیرید به راحتی برای خودتان مدل کسب و کار طراحی کنید و یا در مدل کسب و کار خود نوآوری ایجاد کنید.