کتاب کسب و کار خرده فروشی

کتاب کسب و کار خرده فروشی

قیمت :

تماس بگیرید!

کتاب کسب و کار خرده فروشی

  • نام: کسب و کار خرده فروشی
  • نویسنده: ریک سگل
  • مترجم: سارا یوسفی ، سید محمد کاظم عزیزی
  • تعداد: صفحه 400
  • تاریخ انتشار: 1398

ثبت نام دوره متوقف شده است

توضیحات

کتاب کسب و کار خرده فروشی

بسیاری از صاحبان مشاغل جدید با هدف «رسیدن به موفقیت» ، کسب و کار خود را آغاز می‌کنند.

خرده فروشی امروزی، به ویژه خرده فروشی مستقل تخصصی، در آستانه تحولی عظیم قرار دارد. اجازه ندهید برخی عناوین شما را بترساند یا گیج کند: بعضی خرده فروشان همیشه شکست می خورند و این یکی از ویژگی های صنعت خرده فروشی است. اما این بدان معنا نیست که شما هم شکست می خورید. امروزه مراکز تجاری، به دلیل ائتلاف مؤلفه های آسان تجارت الکترونیک با خرده فروشی مستقل، بیش از هر زمانی در تاریخ بارور هستند.

همیشه جایی برای خرده فروشان خلاق و آگاه که دیدگاهی متفاوت به دنیا و مشتریان دارند، وجود دارد. در این کتاب، به شما می گویم که چه کارهایی جواب می دهد، برای موفقیت چه باید کرد و تعدادی از رازهای این حوزه را آشکار میسازم. بگذارید این کتاب راهنمای شما باشد؛ اما هیچ گاه دست از پرسیدن برندارید. سؤال کردن باعث شده خرده فروشی به چیزی که امروز هست تبدیل شود.

این کتاب به واقع راهنمایی است برای اینکه بدانید چگونه کسب و کار خرده فروشی را راه اندازی و اداره کنید. این کتاب دربرگیرنده ی تمام جنبه های کسب و کار خرده فروشی است، از رؤیای اولیه ی راه اندازی کسب و کار گرفته تا کارهای روزانه ی یک مغازه.

به ندرت می توان کتابی یافت که راهکارها را با چنین که در این کتاب آمده است، بیان کرده باشد؛ چراکه کمتر نویسنده ای فرصت دارد زندگی کاری اش را بازگو کند هر نکته یا ایده یاد اور مجموعه ای از تجربه ها و طرح هایی است که با آنها زندگی کرده ام؛ خطاهایی که مرتکب شدم، درسهایی که آموختم و موفقیت هایی که جشن گرفتم.

هدف از نگارش این کتاب، به اشتراک گذاشتن تجاربهم است تا بتوانید از آنها بهره مند شوید (خرده فروشی جزئیات است) اصطلاحی قدیمی است که در سرتاسر این کتاب با آن مواجه میشوید؛ یعنی برای اینکه خرده فروش موفقی شوید، باید به جزئیات بسیاری از امور توجه کنید.

اگر مکانی عالی، کالایی بی نظیر و تبلیغات بسیار خوبی دارید اما کارمندان شما نمی توانند جنس بفروشند، یعنی جزئیاتی هست که باید به آنها توجه کنید.

بسیاری از خرده فروشان موفق به دلیل توجهشان به جزئیات، برجسته و بزرگ شدند. به همین دلیل است که حس می کنم این کتاب با چک لیست ها و فرمول هایی که دارد به جزئیات بسیاری می پردازد. کشف کرده ام که بسیاری از خرده فروشان موفق کسانی نیستند که با مغازه های بزرگ، طراحی های گران قیمت یا حتی اقدامات گسترده وارد بازار کار شده اند. خیر.

برندگان واقعی کسانی هستند که با بصیرت به چیزهای کوچک پرداختند.

مروری بر سر فصل های کتاب

بخش ۱: خرده‌فروشی را امتحان کنید

بخش ۲: راه‌اندازی فروشگاه

بخش ۳: جزئیات کار خرده‌فروشی

بخش ۴: بدون ورشکستگی، بر سر زبان‌ها بیفتید

بخش ۵: فروش آسان

بخش ۶: بخش ده‌تایی‌ها

نظر بدهید !
دسته بندی :

ارسال رایگان

برای خرید های بالای 200 تومان

پشتیبانی

7 روز هفته بصورت 24 ساعته

تخفیفات ویژه

تخفیف شگفت انگیز خرید کتاب

کتاب های مرتبط

کتاب کسب و کار خرده فروشی

ثبت نام دوره متوقف شده است

مشاوره رایگان

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724