بسته همراه و مکمل دوره MBA مدیریت تجاری وبرندسازی با محتوایی جامع برای افزایش سطح مدیریتی در این حوزه !
محتویات این بسته بطوری تدوین و طراحی شده که بدون شرکت در دوره MBA که هزینه های مالی و زمانی زیادی دارد ، شما را به مهارت خوبی در حوزه کسب و کارتان میرساند !
امروزه شرکت ها و سازمان هایی که به بلوغ رسیده اند، می بایستی برنامه ریزی برند سازی خود را به صورت کوتاه مدت و بلند مدت تدوین و اجرایی کنند. یکی از توانایی هایی که مدیران عامل باید دارا باشند تدوین برنامه برند سازی است. برند سازی به افزایش فروش، افزایش سود، افزایش مشتریان و در نهایت به تعالی سازمان کمک می کند.
مدیریت برند با توجه به نیاز شرکت و بازار و موقعیت آن، در بخش های تبلیغات، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش، گارانتی و وارانتی، فنون مذاکرات، مدیریت استراتژیک، خلاصه می شود. به این معنا که مدیریت یکپارچه برند یک روال است و به بخش های مختلف سازمان برمی گردد. یک مدیر عامل، رهبر، لیدر یا مدیر برند می بایست تمامی بخش های یک شرکت را در راستای ارتقا برند و ارزش آن سازمان مدیریت کند.
مخاطبان بسته آموزشی مدیریت تجری و برندسازی
مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش و توسعه کسبوکار
صاحبان برندها و کسبوکارهای نوپا که به دنبال تثبیت هویت برند خود هستند
مشاوران و فعالان حوزه تبلیغات، برندینگ و روابط عمومی
دانشجویان رشتههای مدیریت، MBA، بازاریابی و کارآفرینی
کارآفرینان و مدیران استارتاپها که قصد دارند برندشان را در بازار رقابتی مطرح کنند
این دوره به شما کمک میکند تا ارزشمندترین متد های آموزشی در سطح بین المللی و داخلی را در اختیار داشته باشید
پس از تکمیل فرایند خرید بسته آموزشی مدیرعامل حرفهای، محتوای کامل آموزشی این دوره از طریق پشتیبان رسمی سایت در اختیار شرکتکنندگان محترم قرار خواهد گرفت.