بسته همراه و مکمل دوره MBA مدیریت بازاریابی با محتوایی جامع برای افزایش سطح مدیریتی در حوزه بازاریابی !
در این دوره آموزشی، نقش بازاریابی در سازمان ها راتشریح کرده، چهارچوبی را برای تحلیل تجارت، مشتری ها و رقیب ها تعیین کرده و نشان می دهد که چطور استراتژی موفق بازاریابی را تهیه کرده و از چنین استراتژی در تمام زمینه ها از قیمت گذاری تا تبلیغات استفاده کنیم.
مباحث دوره آموزشی که باید آموخت بدین شرح است:
توانایی تشخیص مفهوم بازاریابی
آشنایی با بازاریابی و هدف از فعالیتهای بازاریابی
آشنایی با بازارهای مورد نظر
شناسایی اصول جذب و نگهداری خریدار
توانایی جذب و برقراری ارتباط موثر با مشتری
چگونگی تقسیم بندی و شناخت صحیح انواع مشتری به منظور برقراری ارتباط بهتر
محتویات این بسته بطوری تدوین و طراحی شده که بدون شرکت در دوره MBAپکه هزینه های مالی و زمانی زیادی دارد ، شما را به مهارت خوبی در حوزه کسب و کارتان میرساند !
این دوره به شما کمک میکند تا ارزشمندترین متد های آموزشی در سطح بین المللی و داخلی را در اختیار داشته باشید
شما بد از خرید یا درج آدرس دقیق با کد پستی این بسته را دریافت میکنید.