کتاب مدل های کسب و کار مجازی

کتاب مدل های کسب و کار مجازی

قیمت :

50,000 تومان

کتاب مدل های کسب و کار مجازی

  • نام: مدل های کسب و کار مجازی
  • نویسنده: کارین بریدر ، آنکی مالمبورگ ، اسکیل سودرلیند
  • مترجم: دکتر مرتضی اکبری ، هومان تامپی
  • تعداد: صفحه 163
  • تاریخ انتشار: 1395

توضیحات

درباره کتاب مدل های کسب و کار مجازی

کتاب مدل های کسب و کار مجازی شامل نقطه‌ نظرات کلیدی در مورد نحوۀ فعالیت اینگونه شرکت‌هاست که به صورت یک ساختار جامع و کامل بیان‌شده است.

در ادامه مزیت‌های استفاده از قالب شرکت مجازی و همچنین ریسک‌های مربوط به آن نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. در اینجا قالب شرکت مجازی برای شرکت‌های کوچک با هستۀ مرکزی محدود در نظرگرفته شده است.

توسعۀ شرکت از طریق اتحاد راهبردی با تأمین‌کنندگان منابع خارجی صورت می‌گیرد. در این‌حالت، استفاده از منابع مالی از طریق ایجاد محصولات مقرون به صرفه به عنوان خروجی فعالیت‌های شرکت، امکان‌پذیر می‌شود.

جذابیت قالب شرکت مجازی در مرحلۀ استارت‌آپ شرکت است، که ادامۀ فعالیت به صورت مجازی ادامه داشته و یا شرکت توسعه‌یافته و به شرکت سنتی تبدیل می شود.

نکات کلیدی:
  • ارائۀ نمای کلی از فعالیت‌های کلیدی شرکت مجازی؛

 

  • توضیح و تشریح اهمیت و ضرورت ارتباطات مؤثر ذی‌نفعان با شرکت مجازی در جهت حصول اطمینان در کسب موفقیت

 

  • شامل پیشنهاداتی برای کارآفرینان در نحوة مدیریت مسائل و مشکلات راهبردی اصلی و متمرکز بر توسعۀ کسب‌وکار در شرکت مجازی

 

مروری بر سر فصل های کتاب مدل های کسب و کار مجازی :

فصل 1 : مقدمه
فصل 2 : استارت‌آپ
فصل 3 : ارتباطات و نظارت
فصل 4 : توسعۀ کسب و کار
فصل 5 : قراردادها
فصل 6 : اهمیت هوش و زیرکیمدل های کسب و کار 
فصل 7 : مالکیت معنوی – پتنت
فصل 8 : ارزش‌گذاری و مالی
فصل 9 : خروج
فصل 10 : مخاطره و پاداش
فصل 11 : موارد مطالعاتی
واژه‌نامه
4/5 - (1 امتیاز)

ارسال رایگان

برای خرید های بالای 200 تومان

پشتیبانی

7 روز هفته بصورت 24 ساعته

تخفیفات ویژه

تخفیف شگفت انگیز خرید کتاب

کتاب های مرتبط

کتاب مدل های کسب و کار مجازی

مشاوره رایگان

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724