
MBA املاک و مستغلات چیست؟
MBA یا مدرک بین المللی در املاک و مستغلات یک مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت املاک است. این رشته مدیریت املاک برای آموزش سرمایه گذاری در املاک و همچنین توسعه تجارت املاک و مستغلات طراحی شده است. دانشپذیران در تمام دوره های MBA املاک و مستغلات تمام گرایش های مالی، سرمایه گذاری و اجرایی املاک و مستغلات را تکمیل می کنند.
دوره MBA املاک دارای سرفصل ها و مباحث مختلفی از جمله تبلیغات در املاک، سیستم سازی، پرسونای شخصی، کارشناسی ملک و… می باشد و طبق آمار این دوره از گرایش های MBA در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین مشاوران املاک پیدا کرده است.
البته کسانی که به دنبال کسب مدرک MBA املاک هستند باید حتما در دوره های معتبر و حرفه ای شرکت کنند. زیرا علم آکادمیک در مواردی نتوانسته خود را با اطلاعات جهانی به روز کند. تنها در صورتی می توانید نتیجه این مهارت را در کسب و کار خود ببینید که از مشاورین و اساتید درجه یک و حرفه ای مرکز دوره های مدیریتی کمک بگیرید.
به طور کلی اهداف دوره مدیریت املاک و مستغلات به شرح زیر است :
- آشنایی با انواع ملک و مستغلات
- آشنایی با شغل مشاور ملاک
- معایب شغل مشاور املاک
- جهت یابی ملک
- انواع جهت ملک
- قوانین رابطه بین مالک و مستاجر در املاک
- قوانین مالک و مستاجر
- آشنایی با فایل
- روش های فایل یابی در مشاور املاک
- اصول قرارداد نویسی در مشاور املاک
- اقسام کارشناسی ملک
- کارشناسی ساختمان
- اصول مشاوره در املاک
- تعاریف اصطلاحات قراردادها
- آشنایی با مبایعه نامه
- بازاریابی و تبلیغات در زمینه مشاوره املاک
- بازاریابی نوین در حوزه املاک
- قوانین حقوقی در مشاوره املاک
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
دوره مدیریت املاک و مستغلات برای تمامی علاقه مندان به حوزه املاک، طراحی و برگزار میگردد و محتوای این دوره و مدرک آن قطعا گذر از مسیر پیشرفت را آسان تر خواهد کرد. بطور کلی این دوره برای تمامی کسانی که در حوزه های زیر فعالیت میکنند می تواند بسیار مفید واقع شود :
- کارشناسان املاک دولتی
- اعضا صنف اتحادیه املاک و مستغلات
- کارشناسان و مشاورین املاک و مستغلات
- پیمانکاران ساخت مسکن
- کارآفرینان در زمینه املاک
- بنگاه های دولتی مسکن
- سرمایه گذاران ملکی
سرفصل های دوره MBA املاک
قراردادها و موارد حقوقی در املاک
در دوره MBA املاک، دانشپذیران با مسائل حقوقی مربوط به املاک آشنا میشوند. این مسائل شامل اموراتی مانند خرید و فروش املاک، اجاره و اجارهنامهها، قراردادهای ساخت و ساز، تعارضات حقوقی و دعاوی مربوط به املاک است.
همچنین، دانشجویان در این دوره با مسائل حقوقی پیچیده مانند تعارضات حقوقی، تعدیل قراردادها و حفاظت از منافع مشتریان، قوانین و مقررات مربوط به املاک آشنا میشوند و یاد میگیرند که چگونه این قوانین را به کار ببرند تا بهترین نتیجه را برای خود و مشتریان خود بدست آورند آشنا میشوند.
کارشناسی ملک و فایلینگ در املاک
کارشناسی ملک و فایلینگ در املاک، یکی از رشتههای مرتبط با صنعت املاک است که به دانشپذیران آموزش میدهد که چگونه به عنوان یک کارشناس ملک، مشتریان خود را در خرید، فروش و اجاره املاک راهنمایی کنند. همچنین، در این دوره، دانشپذیران با مفاهیم فایلینگ و مدیریت اسناد مربوط به املاک آشنا میشوند.
در دوره کارشناسی ملک و فایلینگ در املاک، دانشجویان با قوانین و مقررات مربوط به املاک آشنا میشوند و یاد میگیرند که چگونه بهترین راه حلهای حقوقی را برای مشتریان خود پیشنهاد دهند. همچنین، دانشجویان با روشهای تحلیل بازار و ارزیابی املاک آشنا میشوند و یاد میگیرند که چگونه با استفاده از این روشها، بهترین ملک را برای مشتریان خود تعیین کنند.
تبلیغات در املاک
در دوره MBA املاک، دانشپذیران با نحوه تبلیغات مربوط به املاک آشنا میشوند. تبلیغات در املاک یکی از مهمترین عوامل برای جذب مشتریان و فروش، خرید یا اجاره ملک است. برخی از روشهای موثر تبلیغات در املاک عبارتند از:
1- تبلیغات در رسانههای مختلف: تبلیغات در رسانههای مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامهها و مجلات، اینترنت و شبکههای اجتماعی، به دلیل پوشش گسترده و تاثیر بالا، یکی از روشهای موثر تبلیغات در املاک است.
2- استفاده از تابلوهای تبلیغاتی: قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی در نزدیکی ملک و در محلهای پرتردد، از جمله راههای موثر برای جذب مشتریان است.
3- استفاده از عکس و ویدئو: استفاده از عکس و ویدئو برای نمایش ملک و ویژگیهای آن، به دلیل جذابیت و تاثیر بالای آنها، یکی از روشهای موثر تبلیغات در املاک است.
4- استفاده از مشاورین املاک: مشاورین املاک میتوانند با استفاده از شبکه خود، بهترین راههای تبلیغاتی را برای فروش، خرید یا اجاره ملک پیدا کنند.
برای آشنایی با امورات تبلیغاتی بیشتر و دقیق تر در املاک، روی دکمه ی ثبت نام کلیک کنید!
سیستم سازی در املاک
سیستم سازی در MBA املاک، به معنای استفاده از سیستمهای الکترونیکی و نرمافزارهای مدیریتی برای بهبود عملکرد و افزایش بهرهوری در صنعت املاک است.
برخی از مزایای سیستم سازی در MBA املاک عبارتند از:
1- بهبود فرآیندهای کاری: با استفاده از نرمافزارهای مدیریتی، فرآیندهای کاری مانند مدیریت فایلها، تبلیغات، برنامهریزی و پیگیری معاملات بهبود مییابد.
2- کاهش خطاها: سیستم سازی در MBA املاک باعث کاهش خطاهای انسانی و افزایش دقت در انجام کارها میشود.
3- افزایش بهرهوری: با بهبود فرآیندهای کاری و کاهش خطاها، بهرهوری در صنعت املاک افزایش مییابد.
4- افزایش قابلیت دسترسی: با استفاده از سیستمهای الکترونیکی، مشتریان و مشاورین املاک به راحتی میتوانند به اطلاعات ملکها دسترسی پیدا کنند و معاملات را سریعتر انجام دهند.
5- افزایش رقابتپذیری: با آموزش نحوه ی سیستم سازی در MBA املاک، افزایش رقابتپذیری در سازمان های املاکی را شاهد خواهید بود.
اصول و فنون مذاکره در املاک
آیا در اطرافتان کسی را میشناسید که در متقاعدکردن دیگران مهارت بسیاری داشته باشد؟ کسی که بتواند نظرات سایرین را با نظر خود همراستا کند؟ همه ما چنین فردی را در فامیل، دوست یا اعضای خانواده خود میشناسیم. به نظر شما چه چیزی باعث میشود که آن فرد بتواند دیگران را به انجامدادن کاری متقاعد کند؟ آن فرد چه مهارتها، ویژگیها و تکنیکهایی را برای این کار دارد؟
جالب است که بدانید هنر متقاعدسازی در کسب و کار چیزی نیست که بهصورت ذاتی در یک نفر وجود داشته باشد؛ شما هم میتوانید با تقویت مهارتهای مربوط، به این قدرت دست یابید.
یادگیری اصول فنون مذاکره و متقاعد سازی در MBA املاک به دو رویکرد مهم کمک میکند:
1- بهبود مهارتهای مذاکره: در صنعت املاک، مذاکرات بین مشتریان و مشاورین املاک بسیار مهم هستند. یادگیری اصول مذاکره و تکنیکهای متقاعد سازی باعث بهبود مهارتهای مذاکره و افزایش احتمال برقراری توافقات موفق بین طرفین میشود.
2- افزایش فروش: با استفاده از فنون مذاکره و متقاعد سازی، مشاورین املاک قادر خواهند بود تا با بهبود روابط با مشتریان، فروش خود را افزایش دهند. همچنین، با استفاده از تکنیکهای متقاعد سازی، مشاورین املاک قادر خواهند بود تا مشتریان را به خرید ملک ترغیب کنند و به فروش بیشتری دست یابند.
بازاریابی در املاک
یادگیری بازاریابی در املاک به دو رویکرد مهم کمک میکند:
1- ارتقای مهارتهای بازاریابی: در صنعت املاک، بازاریابی بسیار مهم است و مشاورین املاک باید بتوانند به خوبی محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند. یادگیری نحوه بازاریابی و استفاده از تکنیکهای جذب مشتری، باعث ارتقای مهارتهای بازاریابی و افزایش فروش خواهد شد.
2- تحلیل بازار: با یادگیری نحوه تحلیل بازار و شناخت رقبا و مشتریان، مشاورین املاک قادر خواهند بود تا بهترین راهکارهای بازاریابی را برای خود پیدا کنند و با استفاده از آنها به فروش بیشتری دست یابند. همچنین، تحلیل بازار به مشاورین املاک کمک میکند تا بهترین قیمت را برای محصولات خود پیدا کنند و بازار را بهتر درک کنند.
0 تا 100 فروش در املاک
دوره MBA املاک، به مشاورین املاک کمک میکند تا مهارتهای لازم برای فروش املاک را یاد بگیرند. این دوره شامل تحلیل بازار، بازاریابی، مذاکره و فنون آن در فروش است.
در این دوره، مشاوران املاک با استفاده از تکنیکهای جدید فروش، توانایی خود را در جذب مشتریان افزایش میدهند و به فروش بیشتر و عقد قراردادهای بهتر دست یابند.
همچنین، در این دوره، مشاوران املاک با استفاده از تحلیل بازار، قادر خواهند بود تا بهترین راهکارهای بازاریابی را پیدا کنند و با استفاده از آنها به فروش بیشتری دست یابند.
آموزش 0 تا 100 فروش در دوره MBA املاک به مشاوران املاک کمک میکند تا بهترین قیمت را برای محصولات خود پیدا کنند و بازار را بهتر درک کنند.
مهارت های فردی (پرسونای شخصی) در املاک
یادگیری مهارتهای فردی در دوره MBA املاک بسیار مهم است، زیرا این مهارتها به مشاوران املاک کمک میکنند تا خود را بهبود بخشند و بهترین عملکرد را در حوزه فروش املاک داشته باشند. مثلاً، یادگیری مهارت مذاکره، به مشاوران املاک کمک میکند تا در مذاکرات با مشتریان و صاحبان ملک، بهترین نتیجه را بدست آورند و قیمت مناسبی برای محصولات خود پیدا کنند.
یادگیری مهارتهای پرسونای شخصی در دوره MBA املاک نیز بسیار مهم است. این مهارتها به مشاوران املاک کمک میکنند تا با مشتریان و صاحبان ملک بهتر ارتباط برقرار کنند و به روابط خوبی دست یابند. این مهارتها شامل مهارتهای ارتباطی، مهارتهای رهبری، مهارتهای تفکر انتقادی و مهارتهای حل مسئله است.
با یادگیری این مهارتها، مشاوران املاک میتوانند بهترین روابط را با مشتریان خود برقرار کنند و به عنوان یک رهبر در حوزه فروش املاک شناخته شوند. در کل، یادگیری مهارتهای پرسونای شخصی در دوره MBA املاک، به مشاوران املاک کمک میکند تا در حوزه فروش املاک، بهترین عملکرد را داشته باشند و با مشتریان خود روابط خوبی برقرار کنند.
مزایای دوره و گواهینامه MBA مدیریت املاک و مستغلات که توسط مرکز دوره های مدیریتی صورت میگیرد:
- تحت نظر وزارت علوم و با مهر و استعلام وزارت علوم است.
- قابلیت ترجمه و تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه را دارد.
- امکان پرداخت در 3 مرحله وجود دارد.
- امکان ثبت نام فشرده بصورت غیرحضوری (آنلاین) وجود دارد.
مدرسین
پایین تر نمونه گواهینامه پایان دوره MBA را میتوانید مشاهده کنید.( گواهینامه به عنوان نمونه درج شده است و گرایش و رشته ای که شما شرکت کنید در گواهینامه قید خواهد شد)

اطلاعیه آموزشی
به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه دانش پذیران عزیز ، امکان گذراندن دوره های حضوری و غیرحضوری بصورت فشرده و کوتاه مدت ایجاد شد.
دانش پذیر عزیز لطفاً جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و یا پیش ثبت نام انجام دهید.
مشاوران حداکثر تا یک ساعت با شما تماس میگیرند.
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
دوره جامع منابع انسانی
منابع انسانی یعنی چه؟ مباحث منابع انسانی شامل آموزشهای مختلفی است که به کارشناسان و مدیران منابع انسانی کمک میکند…
دوره ی بازاریابی و تبلیغات
آشنایی با مفهوم مدیریت در دوره مدیریت بازاریابی و تبلیغات: مدیریت عبارت است از اداره یک سازمان، خواه یک شرکت…
اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی
مذاکره چیست؟ روی جی لویکی در تعریف مذاکره به نکات زیر اشاره میکند: حداقل دو طرف درگیر مذاکره هستند. این…
کارگاه هیپنوتیزم کلامی و غیر کلامی
دانلود محتوای دوره دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند جهت شروع دوره کلیک کنید چهار ساعت دوره آنلاین…
نظرات
23,900,000 تومان 19,700,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه