کتاب مدل سازی استراتژیک و پویایی های کسب و کار

کتاب مدل سازی استراتژیک و پویایی های کسب و کار

قیمت :

تماس بگیرید!

کتاب مدل سازی استراتژیک و پویایی های کسب و کار

  • نام: مدل سازی استراتژیک
  • نویسنده: جان دبلیو مورکرافت
  • مترجم: رامین مولانا پور
  • تعداد: صفحه 506
  • تاریخ انتشار: 1395

ثبت نام دوره متوقف شده است

توضیحات

درباره کتاب مدل سازی استراتژیک و پویایی های کسب و کار

کتاب مدل‌سازی استراتژیک و پویایی‌های کسب ‌وکار جان مورکرافت که فراتر از یک مقدمه است.

از «شبیه‌سازهای بسیار کوچک و خرده جهان‌ها» برای ایجاد یک محیط یادگیری جذاب و موثر استفاده کرده است تا خوانندگان، صرف‌نظر از سوابق تحصیلی‌شان، بتوانند درک خود از سیستم‌های پویای پیچیده را گسترش دهند جان استرمن، جی دابلیو، فارس‌تر، استاد رشته مدیریت، دانشکده مدیریت اسلون MIT این کتاب، با مثال‌ها و شبیه‌سازهای واضح خود کمک می‌کند مدل‌سازی، پویایی‌های سیستم و شبیه‌سازی در مسیر اصلی آموزش مدیریت گنجانده شوند، جایی که اکنون به آن تعلق دارند.

جان ای کویلچ، استاد بازاریابی دانشکده بازرگانی هاروارد رییس سابق دانشکده بازرگانی لندن «کتاب جان مورکرافت برای دانشجویان علاقه‌مند به مدل‌سازی سیستم و کاربردهای آن در حوزه مسایل واقعی، منبع ایده‌آلی است. این کتاب تمام مطالب ضروری برای توسعه تخصص در حوزه مدل‌سازی پویایی‌های سیستم را دربرمی‌گیرد و از طریق کاربردهای متنوع، نمونه مجاب‌کننده‌ای برای قدرت و گستره مدل‌سازی پویایی‌های سیستم ایجاد می‌کند. هم‌چنین، متخصصین این حوزه می‌توانند مانند دانشجویان از این کتاب استفاده کنند.»

رابرت دایسون استاد بازنشسته گروه تحقیق در عملیات و علوم مدیریت دانشکده بازرگانی وارویک جان مورکرافت با به تصویر کشیدن نمونه‌هایی از زندگی روزمره، کسب‌وکار و سیاست، ماهرانه اثبات می‌کند که چگونه تفکر سیستمی با کمک پویایی‌های سیستم می‌توانند درک ما از جهان پیرامونمان را ارتقا دهند. هر فردی که به درک جهان و تصمیم‌گیری‌های بهتر علاقه‌مند است، باید این کتاب را بخواند. استوارت رابینسون ریاست پژوهشی دانشکده رییس جامعه تحقیق در عملیات استاد علوم مدیریت دانشکده بازرگانی و اقتصاد دانشگاه لافبرو این کتاب پلی است بین کتاب‌هایی که بر رویکرد سیستم‌های صرفاً توصیفی تمرکز دارند و کتاب‌هایی که تخصصی‌تر به پویایی‌های سیستم می‌پردازند.

آن ون آکر استاد علوم تصمیم‌گیری لوزان HEC، دانشگاه لوزان نویسنده برای تفهیم ابتکارات استراتژیک و پیش‌بینی آثار آن‌ها از طریق شبیه‌سازی، جذبه و قدرت مدل‌سازی کسب‌وکار را نشان می‌دهد. این کتاب شبیه‌سازهای متنوعی را ارایه می‌کند که به خوانندگان اجازه می‌دهد آزمایش‌های خط‌مشی خود را هدایت کنند. دکتر اریک زان استاد مدیریت استراتژیک دانشگاه اشتوتگارت جان مورکرافت استاد عملیات و علوم مدیریت در دانشکده بازرگانی لندن است و در آنجا به تدریس پویایی‌های سیستم، ساختاردهی مساله و استراتژی در دوره‌های MBA، دکتری و آموزش اجرایی می‌پردازد. او استاد تمام رشته مدیریت اجرایی دانشکده است و با همکاری دانشکده بازرگانی کلمبیا در نیویورک، رشته مدیریت اجرایی جهانی را طراحی کرده است.

 

مروری بر سر فصل های کتاب مدل سازی استراتژیک و پویایی های کسب و کار :

فصل اول : جذبه و قدرت مدل سازی استراتژیک

فصل دوم : مقدمه ای بر تفکر سیستم های بازخوردی

فصل سوم : مدل سازی سیستم های پویا

فصل چهارم : دنیای دوش ها

فصل پنجم : پویایی های حلقوی و فرآیند مدل سازی

فصل ششم : پویایی های رشد از انتشار

فصل هفتم : مدیریت رشد کسب و کار

فصل هشتم : پویایی های صنعت – قیمت نفت و تولید کنندگان جهانی نفت

فصل نهم : کاربردهای مدل سازی استراتژیک در بخش دولتی

فصل دهم : اعتبار مدل، مدل های ذهنی و یادگیری

4.7/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی :

ارسال رایگان

برای خرید های بالای 200 تومان

پشتیبانی

7 روز هفته بصورت 24 ساعته

تخفیفات ویژه

تخفیف شگفت انگیز خرید کتاب

کتاب های مرتبط

کتاب مدل سازی استراتژیک و پویایی های کسب و کار

ثبت نام دوره متوقف شده است

مشاوره رایگان

واتساپ و اینستاگرام ندارید؟ 09126719724