جذب و تبلیغات در اصل این دو واژه جابه حا باید قرار گیرد ولی این یک خطای استراتژیک می باشد که ما همیشه فکر میکنیم که تبلیغات باید اول اتفاق بیفتد تا جذب صورت بگیرد ولی ما در این کارگاه گفته ایم که چرا باید اول از همه به جذب اهمیت بدهیم تا بعد تبلیغات کنیم .
این کارگاه یک دوره آموزشی آنلاین بوده که با پرسش و پاسخ کاربران همراه می باشد و این باعث می شود تا شما حس یک کارگاه آنلاین و یا حضوری را تجربه کنید .
این کارگاه در دو پارت که پارت اول آن اختصاص داده شده است به فرایند جذب و پارت دوم به فرایند و شیوه های سنتی و مدرن تبلیغات برای تمامی فعالیت هاست .
ما در این کارگاه یاد میگیریم که چگونه یک سفر جذب را با مشتریان خود طی کنیم تا بتوانیم مشتریان وفادار و ارزشمند برای کسب و کار خودمان ایجاد کنیم .
با شیوه های سنتی تبلیغات و روش استفاده از آنها آشنا می شویم و شیوه های مدرن آن را هم می آموزیم .
اگر آماده اید همین الان برای یک نگرش جدید در جذب و تبلیغات همراه ما باشید .
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
جهت شروع دوره کلیک کنید ویدئو
120دقیقه
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
محتوای pdfبخش اول فایل های ضمیمه
دکمه های دانلود بعد از خرید باز میشوند
محتوای pdfبخش دوم فایل های ضمیمه
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
استراتژی پیشرفته کسب و کار
استراتژی پیشرفته کسب و کار یعنی چه؟ استراتژی کسب و کار پیشرفته به رویکرد پیچیده تر و پیچیده تر برای…
دوره جامع استراتژی هتلداری نوین
استراتژی هتلداری نوین چیست؟ استراتژی هتل به طرح کلی و رویکردی پیوند داده می شود که هتل برای کسب اهداف…
دوره جامع منابع انسانی با تحلیل DISC
منابع انسانی یعنی چه؟ مباحث منابع انسانی شامل آموزشهای مختلفی است که به کارشناسان و مدیران منابع انسانی کمک میکند…
دوره مشاوران حرفه ای آموزش
آموزش یکی از قویترین و پول سازترین صنعت های حال حاضر دنیاست ایران هم از این قاعده مستثنا نیست با…
نظرات
700,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه