دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ
امروزه شرکت ها واحد هایی به نام واحد بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ تأسیس کرده اند و امور بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال خود را از آن کانال انجام می دهند. بخشی از شرکت ها فعالیت بازاریابی اینترنتی خود را برون سپاری می کنند. شرکت های پیمانکار بدون استراتژی و هدف خاصی کار بازاریابی اینترنتی را برای آنان انجام می دهند که چیزی جز افزایش هزینه های جاری برای شرکت نخواهد داشت. بهتر است شرکت ها خود، کار بازاریابی اینترنی را انجام دهند. از این رو دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ (دوره جامع بازاریابی اینترنتی) را در برترین برند آموزشی کشور به شما پیشنهاد می کنیم.
این دوره بر اساس سیستم جامع مرکز عالی گسترش مدیریت تهران برگزار میگردد و در قالب یک دوره جامع ۴۰۰ ساعت می باشد متقاضیانی که تمایل در این دوره ها را دارند توجه داشته باشند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری در این دوره ها شرکت نمایند .
دوره های مدیریتی و مدارک ارائه شده کاملا تحت نظر وزارت علوم و تحقیقات جمهوری اسلامی ایران می باشد
اصول بازاریابی در دنیاي دیجیتال
ایمیل مارکتینگ اصول و راه کارها
(Search Engine Optimization (SEO
Search Engine Marketing (SEM)
تبلیغات آنلاین
(Social Media Marketing) بازاریابی رسانه هاي اجتماعی
(Content Marketing) بازاریابی مبتنی بر محتوا
تحلیل آمار وب سایت
تحقیق بازار دیجیتال
نظرسنجی Online و افکارسنجی
تحلیل رفتار مصرف
Online
جهت آشنایی بیشتر با دوره اینجا کلیک کنید